Ritu82, kiitos peukutuksesta. =) Toivottavasti mäkin pääsen osaltani pian kertomaan uutisia. Vielä en oo uskaltanu testata!
Clado, vahingosta viisastuneena naputtelen tämän viestin muistioon.
Kiitos vinkistä!
danuli79, hyvä, että sait miehen suostuteltua simppanäytteen vientiin. =)
Agaetis, saattaahan ne oireet tulla vielä myöhemmin. Tsemppiä loppukiertoon! =)
Manuliina, sulla on kyllä lupaavan kuuloiset oireet, vaikka testi näyttikin negaa. Jospa loppuviikko tois hyviä uutisia! :heart:
Siiris80, kiitos tsempeistä. Toivottavasti se täti ei tuu sua kiusaamaan ja pääset testaamaan!
Pinklady81, oot todellakin rautahermoinen. B) Toisaalta ymmärrän hyvin, ettet halua sitä pettymystä, jos testi oiskin negatiivinen. Siksi muakin jännittää ekan r-testin tekeminen. Ja ihan rehellisesti sanoen plussakin ois mulle pieni järkytys, joten parempi ensin olla vähän aikaa epätietoisuudessa ja totuttaa itseään ajatukseen (olipa tulos kumpaan suuntaan tahansa).
Unico, kiitos plussatuulista. =)
Hlemmur, sulla on kyllä hyvä suhtautumistapa raskaustesteihin! Mä en oo vielä uskaltanu ees ostaa yhtäkään.
Ja hieno juttu, että teillä lähti asiat rullaamaan noin vauhdilla!
Sharona, on tuo piinaavaa, kun testit näyttää erilaisia tuloksia. Jospa se täti kuitenkin pysyis poissa. =)
Myrtle, toivottavasti asiat miehen kanssa selviää ajan myötä! :heart:
Täällä ei tätiä näy vieläkään. Ihan vähän tuhrua on ehkä tullu tänään ( siis niin vähän, että vaikea edes erottaa! ). Saattaa siis olla, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. :/ Aamulämpö oli kuitenkin 36.7 edelleen. Nuha ja vilunväristykset on vielä ilona, ja eilenkin vihloi mahaa kummasti navan vierestä. Eli jotain outoa on tekeillä. Ja meninpä kuitenkin tekemään ovistestin, kun oon sitä tässä pari päivää miettiny. Sieltä tuli o-plussa: testiviiva selvästi vahvempi ku kontrolliviiva!
Voi vitsi, kun tää on piinaavaa... En nyt kuitenkaan uskalla vielä r-testiä tehä, vaan oottelen tätiä vielä loppuviikon! :ashamed: