(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Pärkkele....kirjotin äsken pitkät stoorit, mut ne katos bittiavaruuteen... :kieh:

En kerkee uudestaan niitä kirjotteleen, kun pitää lähtee jumppaan... :ashamed:

Sharonalle oikeen paljon peukutuksia haamusta!! Toivottavasti se siitä vahvistuis!! :heart:

Kaikille jännääjille peukut pystyyn, että plussa napsahtais testiin!! Tulkaa heti kertomaan, jos testaatte! :heart:

Pinklady onnea kihlauksesta! :heart: onpas sulla nuori kolli! ;) ja käsittämättömän pitkä pinna, jos pystyt noin kauan olee testaamatta :eek: en kyllä ikinä pystyis... ja noilla oireilla vielä! :eek:

Sharona, Myrtle ja Valeska nyt kyllä pidetään akkoja piinassa oikeen urakalla... ihan hullua. :kieh:

Sharona pidän tosiaan peukut pystyssä, ihan selvästi näkyy nimittäin viiva noissa eilisissä kuvissa. Kerro sit heti uutisia, kun saat niitä. Päädyitkö lainkaan töihin? Tuliko iPhone? Panitko muuten sen pomosi kunnolla seinää vasten?

Ja Myrtle :hug: Toivotaan, että saatte selviteltyä välit miehes kanssa! Kannattaa pistää ukko koville tässä vaiheessa, jotta voitte sitten astua avioon niin, että homma on selvä kaikin puolin! Kyllä täällä ollaan kuulolla myös parisuhdeongelmissa, kun ei niitä oikeen näistä vauvantekohommista voi erottaakaan ja vaikka voisi niin silti :heart:

Hlemmur Me oltiin vielä siellä klinikalla, kun alustavat tulokset simppatestistä tuli (siis liikkuvuus ja määrä). Ne valmistuu about puolessa tunnissa näytteenannosta. Sitten jos ne on ok, niin kuulemma muodolla ei oo niin väliä... Se muodon analysointi kestää sit kauemmin.

kivakiva, että pääsit jo teroihin. Mä otin ekan vaihdevuosipillerin äsken ja huuhdoin sen kokiksella mahaan. Nyt sitten kuumia aaltoja odotellessa. =) Verikoetuloksissa(kaan) ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja clomien seurantaultraus onnistuu lähimmällä yksityisellä lääkärillä. Tuo yksityiseltä julkiselle siirtyminen ei sitten ollutkaan ihan niin yksinkertainen juttu...

Suosittelen kaikille edelleen viestin naputtelua muistioon ja sitten kopiointia tohon laatikkoon. Sillä välttää tekstien katoamisen aiheuttaman vitutuksen ja voi hyppiä kirjoitellessa sivulta toiselle. ;)

Voi mä luin niin tärinässä viimehetken tapahtumia etten tajunnu etten ollu ees kirjautunu sisään...ihmettelin hetken et miks en pysty kommenetoimaan mitään :LOL:

Sharona Tos oli niin selkeesti kyllä toinen viiva..Varsinki siinä ihan ekas kuvas näkyi ihan selvästi....Voih ois niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mahtavaa ...paljon onnea ja tsemppiä :flower: Pidä täti loitolla.

Mulla ei oo mitään uusia uutisia roskishaamun jälkeen. Tätiä ei näy eikä kuulu, ja mulla ei oo uusia testejä varastossa ja oon yrittänyt olla ajattelematta ja antaa muutaman päivän kulua ennenkun testaan uudestaan. On kyllä jännä olo...ei tunnu mitään muutakun rinnat on kipeytynyt ja alavatsa turvoksissa. Lämpöjä en oo ees mitannut kun mulla ne heittelee tosi herkästi muutenkin...on kyllä piinaavaa..

Tsemppiä kaikille :hug:

Hellurei,

Täällä sitten jumiuduin kotiin koko päiväksi, huijasin pomoa ja otin vapaapäivän. Ihan hyvä hermoloma :D Kävin ostamassa CB:n testin, kun en jaksa vaivautua keskustaan missä niitä samoja testejä olis ollu, kai silläkin jotain selviää. Ainakin täti on osannu pysyä loitolla, vaikkakin kiukuttaa niin kovin, että vähän tuntuu tutulta fiilikseltä.. :/

Pinklady Paljon onnea :heart: Ja on sulla kyllä ihme hermot! Mä olisin niin helisemässä, että varmaan jo osastolla kärrättäis!

Clado Niin munkin mielestä ihan selkeä viiva, ja joskus kun oon saanu jonkun viivan paikan, niin ei siitä ainakaan kuvaa saanu millään otettua, eli kuvissa noi on vielä haaleamman näköisiä aina.. iphone tuli ja on ihana! Vielä kun opettelen seuraavan vuoden sitä käyttämään, niin jee. B)
Ja onnea sinne ekaan clomi-kiertoon, nyt varmasti napsahtaaaaaa! :D

Sharona harmi toi nega...mut ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, eihän? Jos oot siskoos tullut, niin sithän toi ois ihan normaalia :) Mutta toivotaan kovasti et kunnon plussan saisit kehiin, varmaan kandeis testaa vaik ylihuomenna uudestaan, jos hermot kestää ;) Toivottavasti TNT tuo kohta sun paketin, niin saat jotain mukavaa puuhattavaa ;)

Hermoista puheenollen, sellaset ja hyvät omistaa kyl pinklady mä en kyllä millään pystys olemaan testaamatta noin kauan! :eek: Onnittelut kihlauksesta ja tulehan sit kertomaan testin tulos, kun sitten vihdoin uskallat testata ;)

Hlemmur ompas nopeaa toimintaa! Mun mies saa simppanäytteen tulokset vasta 2 viikon päästä. Ja vie ne vasta ens viikolla, et siis 3 viikon päästä on vasta ne tulokset tiedossa. Sain sen lopulta suostuteltua et vie ton näytteen, sitä ku vähän jännittää se ;)

Myrtle kurja et teillä on ongelmia parisuhteessa, toivottavasti kovat otteet auttavat! :) Ja ei mua ainakan yhtään haittaa että kirjottelet täällä parisuhteen asioista, kaikki asiat ovat tervetulleita, ja ymmärrettävää on että noita asioita haluu jollekkin/jonnekkin kertoa! Toivotaan että kaikki kääntyisi hyväksi, tai ainakin parempaan suuntaan!

Joo Pinkladyllä on kyllä rautaiset hermo!! Mä en oikeesti pystyis 2 viikkoa odotteleen..varsinkin kun on na oita oireita..Pinklady, millon meinaat testata ? :D

Btw..mittailin sitten kuitenkin omaksi kiusaksi lämmöt ja on 37,2..

Oon tullut jo ihan hörhöksi..jos oisin raskautunut tästä kierrosta ja ihan normaali ajan puitteissa niin laskettu aika ois sama kun mun oma synttäri :heart: Toivon niiiiiiiin paljon että täti ei vaan tuu paikalle ja testit näyttäis pian jotain. Tilasin just netistä jotain sofi one erittäin herkkä testejä..2 kpl. maksu pikatoimituksena yht. 7 eur eli ei paha..mun mielestä se apteekin cb oli melkeen 12 euroo...... Haleja kaikille

Hui, kuinka täällä tapahtuu! Eihän tässä malta pian edes töissä käydä, kun toisilla on niin jännät paikat! Töissä en kehtaa sivuilla käydä, avokonttorissa olis kurjaa jos joku huomaisi, missä surffailen...

Sharona, ihan selvä viiva!! Toivotaan, että se herkemmin totesi sen, mitä me kaikki niin kovasti toivomme!! :heart:

Siiris, piinaavaa!!

Voi kun olisikin Pinkladyn kärsivällisyys, olisi varmempaa saada suora plussa tylsien haamujen sijaan...

Toivotaan, että teille clomit aloittaville käy juuri niin, että ekasta clomi-kierrosta napsahtaa!

Myrtle, tsemppiä! :hug: Mä olen samaa mieltä danulin kanssa siinä, ettei oman pahan olon purkamista tarvitse täällä pahoitella. Sitä varten on olemassa tällainen vertaisryhmä! Mä ainakin huomaan, että oma olo usein selkiytyy, kun siitä saa purkaa jollekin. Omalle ukolle ei kaikesta voi, se pitäisi täysin kajahtaneena, kavereille ei kaikesta kehtaa. Tänne on helppo kertoa, kun tietää, ettei kukaan tuomitse tai katso kieroon, monella kun on samankaltainen tilanne päällä. :heart:

Omaan napaan: täällä ei tunteen tunnetta eikä oireen oiretta raskaudesta (dpo10), edelleen on ihan varma olo siitä, että lähipäivinä täti saapuu. Tilasin itselleni ens viikolle gynen, jos hoitais papan pois alta ja samalla kysyis, että miltäs siellä oikeen näyttää?? :whistle:

Valeska Mä olen niin peruspessimisti että en kyllä tosta ovistesti hailukasta viivasta innostunukka. Kuitenkin oman mielenrauhani takia tein tänään aamulla ihan raskaustestin(vaikka vasta kp28/28-31) ja ihan tosi selvä nega tuli :kieh: Noh, eipähän tarvi ainaka testejä ajatellakka ennen viikonloppua, ja siihen mennes on varmaan jo täti tupsahtanu kylään...

Omaa napaa tähän jatkoksi vähän lisää...Eli jotkut oireista on kadonnu(esim.nännikipu) ja jotkut taas voimistuu. Väsymys on ainaki jo jotain ihan uskomatonta! Nukun ihan normaalit yöunet ja silti tänäänki töiden jälkeen nukuin liki kahden tunnin päikkärit :eek: Ei ole normaalia mulle, ei ollenka... Ja ilmavaivat on myös riesana, joka siis aiheuttanee alamahan armottoman ja lähes jatkuvan turvotuksen :ashamed:
Eipä tässä auta muu kun odotella rauhassa sitä loppuviikkoa ja kattoo mitä se tuo tullessaan. Toivottavasti vaikka positiivisen raskaustestin :heart:

Plussatuulia kaikille muillekin+++++ :heart:

Manu: Tsemppiä sulle ja paljon plussatuulia..testaillaan varmaan aika samaan aikaan uudestaan jos vaan täti pysyis loitolla.

Joo mulla on kans ihan sama en kehtaa töissä surffailla jos joku tupsahtais avokonttoris selän taa..olis himpun noloa :snotty:

Ageatis ja Valeska: Tsemmpiä kans..toivotaan lujasti ettei täti tuu.. :heart:

Myrtle: paljon voimia sulle ja yrittäkää saada välinne selvitettyä. Oikeesti elämä on niin yksi hujaus, ja on hyvä että sanot nyt asiat suoraan etkä anna kenenkään pitää sua itsestäänselvyytenä. :hug:

Keskiviikko 3.2.2009

[/url]

Cladoceran........29........kp 4/33-38........................yk 12
Ritu82................27........kp 5/28-32....................... yk 2
Iitukka80...........30........kp 6/28..............................yk 2
Joyan.................29........kp 9/28-33...........................yk 7
Hlemmur............27........kp 20/?................................yk 6
Katinka-82.........27........kp 26/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 26/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 26/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 28/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 28/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 29/25-31.........................yk 5
Valeska..............28........kp 30/25-29........................yk 3
Opal.................. 29........kp 34/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 36/28-34.......................1v6kk
Siiris80...............29........kp 39/32-34........................yk 4

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..
Myrtle.................27

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

Huomenta,

täti ei ole vielä tullut, enkä tiedä tekisinkö tuon testin vai odotanko vielä... Aika vinkee meininki, mutta kyllä mulla on selvästi toiveet tipahtaneet jo alas ja ärsyttää tuo testi jonka ma-iltana tein. :kieh:

Eilen lämmötkin pysyivät yli 37'c koko päivän, yhdessä vaiheessa mulle tuli yhtäkkiä tosi lämmin ja ajattelin, että nyt ne varmaan tippui, mutta olikin nousseet 37,3'c ?
Ei tässä taida paljon logiikkaa olla :eek:

Sharona on sulla pinnaa! Mä aattelin, et sä oot heränny jo aamuviideltä testaamaan... :D Odottelusta ei oo mitään haittaa, jos sen vaan kestää.

Mulla alkoi jo vaihdevuodet. Kiukuttaa niin ***keleesti kaikki tänään. Ei oikeen meinaa herätä, koko ajan kompastuu johonkin tai joku muuten menee pieleen. Autosta on bensa loppu ja työpäivän agenda ei kiinnosta yhtään. Melko tehokas pieni vaaleanpunainen pilleri. Ei tää voi olla mitään muuta :LOL:

Heii, ei mulla mitään hermoja ole! Ja tähän astihan ostin testin monena kk:na, kun menkat oli myöhässä. Mut oon sen verran pessimisti luonteelta, etten usko olevani raskaana, ennen kuin toisin todistetaan eli en kuvittele olevani vaikka oireita kuvittelenkin :whistle: . Mutta kun ostan testin, alan toivoa tietysti positiivista tulosta ja tähän asti sen ollessa negatiivinen oon tullut tosi surulliseksi, mitä en ole ollut ennen testiä. Sit alan miettiä, onko jotain vikaa ym, kun ei tärppää. Odotan nyt nämä menkat (joita ei toivottavasti tule) ja menen niiden jälkeen lääkäriin, että saadaan kuukautiskierto säännölliseksi.

Hei teidän kaikkien (mm. Pinklady81) pitäisi lopettaa tuollainen liian tunnepitoinen suhtautuminen raskaustesteihin. Ne on vaan kulutustavaraa, ei mitään ihmeellistä. Raskaus on ihmeellinen asia, ei se testi. Tilatkaa netistä, esim. halpatesti tai mammaksi, iso pino halpoja liuskatestejä niin niitä on varmasti hollilla aina kun tarvitsee. Minä olen tämän PCO:ni kanssa, kun kuukautiset on AINA myöhässä ronskisti, tehnyt niin monet raskaustestit, että suhtaudun niihin ehkä yhtä tunnepitoisesti kuin vessapaperiin vessassa käydessäni :LOL:

No teinpä sittenkin ennen kun läksin töihin, kun meinasi jo kupla muodostua otsaan (kun piti pidätellä aamupissaa) :LOL:

Ja tadaaaa: Nega.

Että sellainen kakkakikkaresaakelinhimputti testi se kasettitesti sitten olikin.

Meinasin just kävellessä kahville, että nyt ne alko kun jotain lorahti, mutta se olikin sitä toista, jos ihan mikroskoopilla tuijottaa, saattaa nähdä jonkinlaisen punaseen taittavan vivahteen, eli siellähän tuo inha akka kolkuttelee jo ovella. :headwall:

Kiitokset kaikille taas tsempeistä ja lohduttavista sanoista. Eilen juteltiin miehen kanssa, ja kerroin sille näistä lähtösuunnitelmistani. Oli oikeastaan aika ihana ilta, mutta en mä silti päätöstäni peru. Mies tietää nyt, miten ihanaa mun kanssa on. Se saa mut takaisin kotiin sit kun käsittää joka solullaan, kuinka kamalaa sen on ilman mua.

Oli sillä nytkin kuulemma kamalaa pelkkä ajatus siitä, että häivyn hetkeksi. Mut jos mä taas annan periksi, ei mikään muutu ja parin viikon päästä ollaan takaisin vanhoilla urilla. Mul on aika hyvä mieli tästä päätöksestä. Oon varma, et näin kaikki konkretisoituu meille molemmille.

Pinksu, mulla tulee kesällä 28 mittariin, miehellä syksyllä 26. Ikä on toki vain numeroita, mutta mun miehessä se pienikin ikäero tuntuu näkyvän. Mutta sen kaverit on niin eri elämänvaiheessa, että kai se siksikin vielä hyppää niiden kanssa milloin missäkin. Ei malta jäädä paitsi kaikesta kivasta. Ei kaikesta kivasta tarviikaan luopua, mutta nyt pitää jo alkaa miettimään mikä elämässä on oikeasti tärkeetä. Ei 25 ihan pentu enää ole. Ja onhan se rauhoittunutkin, joten ihan hyvä tästä vielä tulee.

Voi harmi Sharona. Viimeiseen asti kuitenkin peukut pystyssä, sun vuoro olis kyllä jo. Onko mitään hajua, mikä dpo?

Niin joo, taas vauvauutisia. Siskolla on l.a. meidän häiden alla. Kakkonen tulossa. En ees tiennyt niiden yrittävän, mut siskolla on ikää 35, niin enpä mä tästä kovin moksiskaan ole. Päin vastoin, antaa toivoa, että vielä se käy "noinkin vanhana" ja kaiketi ihan luomuna. Että mikäs kiire tässä mihinkään on.

Niin joo, nega testattu 4h pissistä. Heräsin yöllä vessaan kun meni taas sitä punkkua, enkä silloin yöllä jaksanut alkaa testiä kyttäämään. Ajallisesti ei ole kyl edes myöhässä, mut eipä me varsinaisesti enää edes yritetty kun tein päätöksen pillereistä.

Myrtle mitä sä siis suunnittelet? Ootko lähdössä jokskin määräajaksi evakkoon? Olipa hyvä, että keskustelustanne jäi hyvä mieli. Se on tärkeintä, että saitte toisenne ymmärretyksi. Mun pikkuveli on 27 ja ihan tosi kakara vielä. Nimenomaan tuo kuulostaa tutulta, että kaikki meneminen ja kaverien tekemiset kiinnostaa. Onneksi ne on tyttöystävänsä kanssa siinä aika samankaltaisia...

Sharona... voihan höö ja pöö. :hug: Paskakasetti. :(

Ritu82, kiitos peukutuksesta. =) Toivottavasti mäkin pääsen osaltani pian kertomaan uutisia. Vielä en oo uskaltanu testata!

Clado, vahingosta viisastuneena naputtelen tämän viestin muistioon. ;) Kiitos vinkistä!

danuli79, hyvä, että sait miehen suostuteltua simppanäytteen vientiin. =)

Agaetis, saattaahan ne oireet tulla vielä myöhemmin. Tsemppiä loppukiertoon! =)

Manuliina, sulla on kyllä lupaavan kuuloiset oireet, vaikka testi näyttikin negaa. Jospa loppuviikko tois hyviä uutisia! :heart:

Siiris80, kiitos tsempeistä. Toivottavasti se täti ei tuu sua kiusaamaan ja pääset testaamaan!

Pinklady81, oot todellakin rautahermoinen. B) Toisaalta ymmärrän hyvin, ettet halua sitä pettymystä, jos testi oiskin negatiivinen. Siksi muakin jännittää ekan r-testin tekeminen. Ja ihan rehellisesti sanoen plussakin ois mulle pieni järkytys, joten parempi ensin olla vähän aikaa epätietoisuudessa ja totuttaa itseään ajatukseen (olipa tulos kumpaan suuntaan tahansa).

Unico, kiitos plussatuulista. =)

Hlemmur, sulla on kyllä hyvä suhtautumistapa raskaustesteihin! Mä en oo vielä uskaltanu ees ostaa yhtäkään. :LOL: Ja hieno juttu, että teillä lähti asiat rullaamaan noin vauhdilla!

Sharona, on tuo piinaavaa, kun testit näyttää erilaisia tuloksia. Jospa se täti kuitenkin pysyis poissa. =)

Myrtle, toivottavasti asiat miehen kanssa selviää ajan myötä! :heart:

Täällä ei tätiä näy vieläkään. Ihan vähän tuhrua on ehkä tullu tänään ( siis niin vähän, että vaikea edes erottaa! ). Saattaa siis olla, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. :/ Aamulämpö oli kuitenkin 36.7 edelleen. Nuha ja vilunväristykset on vielä ilona, ja eilenkin vihloi mahaa kummasti navan vierestä. Eli jotain outoa on tekeillä. Ja meninpä kuitenkin tekemään ovistestin, kun oon sitä tässä pari päivää miettiny. Sieltä tuli o-plussa: testiviiva selvästi vahvempi ku kontrolliviiva! :eek: Voi vitsi, kun tää on piinaavaa... En nyt kuitenkaan uskalla vielä r-testiä tehä, vaan oottelen tätiä vielä loppuviikon! :ashamed:

Myrtle Mulla pitäis olla dpo 16 kun lämmöt hujahti ylös silloin tiistai-aamuna 19pvä. eli sen mukaan ovis olis ollu maanantain aikana.. Viime kierto oli 29pvää ja nyt mennään kp 36 eli ei tämä nyt ihan normaalilta musta tunnu, vaikka ne siellä klinikalla on sitä mieltä, että mun kierrot on niin säännölliset, ettei voi sitä PCO tuomiotakaan antaa... Huh huh.

Moikka kaikki! Meitsi piinailee edelleen..toivon että ne raskaustestit mitä tilasin netistä tulis jo huomenna...et pääsee testaamaan. ...
Tätiä ei oo kuulunut ja ei oo ees sellanen olo että tulis..mutta ei oo kyl mitään älyttömiä raskausoireitakaan..eilen oli vähän alavatsa nippailuja ja rinnat on kipeytynyt sivuilta ja turvonnut. Combatissa oli kauheita hyppelyitä ja sattui rintoihin sen verran et pitää laittaa varmaan jatkossa 2 urheilurinstikkaa päällekkäin :/ Niin ja näin iltaisin alavatsa on niin turvonnut että näyttää kuin oisin 3:lla kk:lla..pitää pitää löysiä paitoja...
En kyl tajua tätä..Noh mut pian taas testaillaan..mulla on vaan kans niin kamala pelko jos sieltä taas tulee se nega ja kuitenkaan menkkoja ei näy eikä kuuluu :'( et jos kierrot on jostain syystä menny päin.......

Valeska: Sun pitää kyl ehdottomasti testata!!!!! Meitä jännittää sun puolesta :D

Mutta niinkuin Hlemmur sanoi..oishan se parempi testata ja usein..ettei turhaan elä epätietoisudessa jos onkin käynyt hyvin :D

Valeska komppaan sharonaa; TEE TESTI!!! :D Hyvältä meinaan kuulostaa oireet ja sit toi ovisplussa. Rautahermoja liikenteessä sunkin kohalla :) Toki mä ymmärrän että pelkää sitä r-testiä ja negaa. Mulla tuli haamu yhdestä kierrosta ja siinä kierros olikin kaikkia oireita, ja toiveet et plussan saa. Sit ku vihdoin uskalsin tehdä testin, niin tulos oli lähes roskis haamu, ja menkat alko sit vajaan viikon päästä, mut uskon et hedelmöittyminen silti oli tapahtunut, ei vaan kiinnittyny, tai näin mä ainakin haluun uskoo. Mut peukut on sulle pystyssä! :heart:

Sharona :hug: tyhmä täti ja paskakasettitesti! Silti viel toivon että täti sut kiertäis, ja siit viel tulos muuttus! Mut jos täti ilmaantuu, niin voihan olla että sulla ois hedelmöitys tapahtunut, mut ei oo kiinnittynyt tai jotain. Tsemppiä!

Tääl onkin moni testausvaiheessa kohta, plussatuulia kaikille++++++++ :whistle: ois kiva saada plussia kehiin!

Clado ihania pikkupillerihirviöitä sä vedät! :p No toivotaan että niist on apua, niin kestää kaiken mielialanvaihtelun ja ketutuksen!

Myrtle hyvä että saitte juteltuu, toivottavasti asiat selvii! Mitä sä meinasit tehdä? Lähtee jokskin aikaa pois, mut suunnittelette häitä? Harmit negasta, mutta ehkä se plussa odottaa sopivaa hetkeä, sitten kun teillä on asiatkin paremmalla mallilla!

Agaetis mulla on vähän sama juttu, et jotenkin sitä haluis et heti ois jotain raskausoireita, jos on raskaana, sit ku oireita ei kuulu, niin oon ihan varma ettei tärpänny, tosin oon kyl ollut aina oikeessa, ikävä kyllä...Toivottavasti löydät jonkun kivan gynen, jos sellaselle joudut menemään, se on aika tärkeetä ainakin musta, et millanen se on, ku kyse kuitenkin aika arasta asiasta. Mut sit ku hyvän löytää, niin alkaa taas näkyä valoa tunnelin päässä! :)

Yhteistyössä