(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Cladoceran minä olen huomannut saman jutun kun olen lukenut muita ketjuja. Tuntuu että muualla vaan hukkuu toisten sekaan eikä omiin juttuihin saa välttämättä mitään kommenttia. Mutta tämä meidän pino on tosi mukava ja on sellainen kotoisa tunnelma! :heart:

Mä muuten en alottanukkaan niitä teroja. Laskeskelin nimittäin, että jos siellä simppa-analyysissä ei stten menisikään niin hirveän kauan aikaa, niin jos vähän tässä viivyttelisin terojen alkamista että pääsisi clomi-hommiin jo ensi kierrossa. Odottelen maanantaita, jolloin mies pääsee varaamaan aikaa sinne väestöliitolle. Jos saa ajan pian jne. niin taidan viivytellä, mutta jos näyttää menevän paljon aikaa niin sitten on melkeinpä sama aloittaa heti terot ja ottaa yksi luomukierto väliin. Eli maanantaita odotellessa...

joo, jotenkin tympeitä sellaiset ketjut, jossa kaikki vaan loilottaa omia juttujaan. Täällä, etenkin nyt kun on porukka tullut tutuksi, sujuu jututkin sillai kotoisammin ja on helpompi kommentoida, kun muista kuka olikaan kuka. Ja toisaalta tietää, että tarpeen tullen voi vuodattaa omaa napaa :D Eli kiitos tasapuolinen kaikille meille hyville tyypeille! :heart:

Hlemmur taidan siis todellakin ehtiä sua ennen clomikierrokselle, kun aloitan tiistaina. Me saatiin kyllä nopeella aikataululla aika väestöliittoon, joten pidetään peukut pydessä d:)b

Joyan piti muuten kertaalleen vielä harmitella, ettet tullut kupin kanssa juttuun. :x Taas huokailin tänään kuinka kätevä peli se on... jännä, että toisille se ei tunnu sopivan ja toiset taas hehkuttaa taivaisiin. :)

Hienointa olisi, jos kukaan tässä ketjussa ei koko kuppia tai mitään muitakaan tarttis pitkään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Hienointa olisi, jos kukaan tässä ketjussa ei koko kuppia tai mitään muitakaan tarttis pitkään aikaan.
Nii ois!! Voitais nyt tosiaan siirtyä ihan toiselle osastoille koko kööri...

Jokos Sharona ois kotiutunut kera + -uutisten? Entäs Siiris?

Niin ja kyl tosiaan Cladoceran harmittaa se kuukuppi. Kun musta kuitenkin ois hyvä idea jne. Noh, mulla on nyt kahta eri kokoa, jos täs nyt vielä antais uuden tilaisuuden... Mut sit vasta joooskus piitkän ajan päästä, ens kuussahan tätiä ei tuu ;) :D

Heippa Rakkaat ladyt! Olipas tänne tullut uutisia ja paljon =) Sais kyllä nyt tulla joukolla niitä plussauutisiakin!!!
Mä oon ollut kans vkl reissussa joten vasta nyt pääsin kirjoitteleen.
Perjantaina tein aamulla testin, silloin oli kp 34 ja negatiivinen se oli :headwall: damn..
mutta en oo vielä lannistunut koska hyväpuoli on että tätiä ei oo kuulunut....ainakaan vielä.
Tein sen sillä apteekin omalla testillä ja nyt äsken kävin hakeen clearbluen..sen pitäis ainakin kertoa tulos. Teen testin varmaan huomenaamulla. Toivotaan että nyt ois plussatuulet puhallellet eikä vaan joku kamalan pitkä kierto.

Ageatis ja Ritu : Mäkin otin sikapiikin just oviksen jälkeisellä viikolla..mua arvelutti se tosi paljon mut ajattelin että parempi ottaa se kuitenkin nyt. Mulla oli kans joku 5 päivää käsi kipee ja sen jälkeen ei mitään..ellei hemmettisoikoon nää mun kuvitellut raskausoireet oo johunut siitä sikapiikistä..heh

Ritu: Voihan harmi että täti kurvasi paikalle...Paljon haleja ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Myrtle sä oot ihan selkeesti raskaana :D Tuuhan päivittämään tietoja ja kerro heti kun testaat =)

Hlemmur: Tsemppiä kovasti vielä tähän luomukiertoon =)

Manu: se voi olla hyvinkin kiinnittymisvuotoa...mulla tuli kans oviksen jälkeen tippa verta pyyhkäistäessä..joten mäkin jännittelen samaa

Clado: Paljon haleja ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug: :hug: :hug:

Mulla oireet edelleen samat eli ajovalot näkyy, rinnat on sellaiset turpeat ja nyt ne on tullu vähän sivuilta kipeeks..ja alavatsa on vaan turvokissa..Muuten ei oo mitään tällähetkellä..

Tsemppiä kaikilla ja plussatuulia
:whistle: ja ISOT HALIT JA RUTISTUKSET :hug:

Clado

Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Hlemmur taidan siis todellakin ehtiä sua ennen clomikierrokselle, kun aloitan tiistaina.
No höh, ei sinusta taidakaan tulla minulle clomittelukaveria... kun me molemmathan PLUSSATAAN ekasta clomikierrosta, eikö vaan, ja sinä kerkeät sen plussan napata tällä menolla jo ennen kuin minä pääsen edes clomeihin käsiksi!

:D

Siiris80, :hug: negasta. Mutta oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, joten toivotaan, että se vielä plussaksi muuttuis!

Hlemmur & Cladoceran, toivottavasti saatte molemmat plussat clomien avulla. b B) d

Katinka-82, hyvä juttu, että kierto jää vähän lyhyemmäksi/"normaaliksi". Mä oon kans kokeillu greippimehua, mutta ei sillä tuntunu olevan mun kohdalla juuri mitään vaikutusta. :/ Pitääpä googlata vielä nuo mulimenit - ne on mulle uus juttu.

Ritu82, ikävää, että se täti kehtasikin sieltä tulla... :hug:

Täällä laski tänään lämmöt 36.8 --> 36.3, joten menkat varmaan tuloillaan. :( Flunssakin hyökkäs kimppuun, niin aika surkee olo... Mutta ei auta nyt masistella! Kiireinen viikko tulossa!

Tsemppiä ja ++++++ :whistle: kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
Clado
...me molemmathan PLUSSATAAN ekasta clomikierrosta, eikö vaan, ja sinä kerkeät sen plussan napata tällä menolla jo ennen kuin minä pääsen edes clomeihin käsiksi!

:D
Ai niin joo! Toope minä :headwall: :D Näinhän se menikin. Mutta mä jyrään tien valmiiksi ja raportoin sulle sitten matkan mutkat.

Siirikselle peukut b:)d Tuliko??

Valeska Lämpöjen lasku enteilee kyllä huonoa... Tsemppiä nyt! Pää pystyyn.

Tänään haen ne clomit ja koitan uudemman kerran saada tk-lääkärin kiinni, että jos vaikka pääsisikin yksityisellä määrätyllä reseptillä julkiseen seurantaan...

Huomenta muruset! Tultiin tosiaan eilen illalla kotiin, ja pirun easyjet, myöhässä tietty! |O

Nyt kamala kiirus laittaa itseni kasaan ja lähteä töihin, mutta pakkohan se oli tulla lukemaan mitä ootte rustaillu :D

Mulimenista sen verran, että jotkut kai käyttää 3kk putkeen yhdessä ruokavalion kanssa, toiveena tasata kierto ja sitä kautta raskautua, mutta tosiaan, tuon 3kk:n aikana ei saisi yrittää raskautua vaan vasta jälkeen.
Toiset taas käyttää alkukierron ajan, eli kp.1 - ovis ja lopettaa sitten! Oon muuten huomannu, että niissä kierroissa kun ehdin ottaa ihan vaan parina päivänä alkukierrossa, oli kierto lyhyempi! Nyt taidan vetää kunnolla, kun ei ole menetettävääkään. :p

Mulla on varmaan huomenna kp1 - on sen verran juilinu koko viikonlopun välillä siis ihan kunnon krampit kehissä! Ihan normi loppukierto siis vaikka ehdinkin jo leijua jossain vaiheessa :LOL:

:hug: tädin yllättämille =) Ja eikus uuteen nousuun vaan!

Kirjoittelenpa paremmalla ajalla lisää!

terveisiä täältä etelän lämmöstä. loma on sujunut mukavasti, ovista en ole bongaillut, mutta tällä hetkellä ei ainakaan ole mitään limoja ollut useampaan päivään. Ollaan peittoja heiluteltu tasasesti joka toinen päivä, ei olla tosin sitäkään tarkkaan laskettu. Viikko vielä odotellaan ja sit odotellaan tätiä.

Halaukset kaikille tädin saaneille, teitä on ihan liikaa!!!

Meillä etenee sittenkin ihan sutjakkaasti tää homma. Mies sai jo 3 päivän päähän ajan simppanäytettä varten. Voi siis olla että pääsen clomeilemaan sittenkin jo ensi kierrosta. Olettaen että miehellä kaikki OK.

Jee, hyvä Hlemmukka ja Clado! Näin ne hommat etenee, toivottavasti tulokset havaitaan pikimmiten.

Kiitos kaikille tsempeistä. Toivottavasti olen väärässä, mut se mun yks aamupahoinvointi tais johtua teestä. Tänään tuli taas aamulla etova olo kun sain kupin tyhjäksi. On se kumma, kun yrittää olla terveellinen ja vaihtaa kahvi vihreään teehen, niin näin siitä rankaistaan... :p

Huomenna pitäis tädin ehkä tulla sen ekan ovisarvion mukaan, mutta oon kyl aika varma, et ovis oli sittenkin toissa sunnuntaina kun oli niin kauheeta jomotusta koko päivän ja vähän vielä seuraavakin. Eli luultavasti senkään takia nää mun "aamupahoinvoinnit" ei ole muuta kuin alhaista verensokeria ja korkeintaan vähän keltarauhasperäistä. Eikä oo ees yhtään menkka-olo tai mikään muukaan olo.

Mutta eipä se mitään, kohta aloitan pillerit ja unohdan koko homman joksikin aikaa. Jospa sitten uusin voimin tärppäis paremmin.

Clado muuten, mulla meni just päinvastoin kierto lomalla, se olikin kolme päivää pidempi! Mun siis ei kannata lomailla. :D

Nii ja mä kans liputan meidän pinkan puolesta, tää on tämmönen sopivan pienikin, niin kaikki saa äänensä kuuluviin. En varmaan kokonaan malta pysyä pois vaikka kohta alanki taukoileen.

Tuosta adoptiosta, en ole hirveesti ajatellut koko asiaa, mutta jotenkin vielä elää itsekeskeinen ajatus, että sen on oltava omaa verta. Mä haluan nähdä siinä lapsessa itseni ja miehen jota rakastan. Täten myös vieraat solut on toistaiseks poissuljettu juttu, mutta voihan olla, että tässä viel joutuu "alistuu" vaikka mihin.

Ja tääl on näemmä taas paskatäti vieraillut.. :kieh: Tsemppiä siskot uuteen kiertoon!

Ja b :) d piinailijoille ja halit kaikille!

Voi, täällä monelle täti siis tuli, voimia tasapuolisesti kaikille! :hug:

Siiris, toivotaan, et sieltä vielä plussa tulee, ainakin oireet kuulostavat siltä! Ja Sharona, jospa se täti ei tulisikaan...

Täällä menee dpo 9, olen aika varma, ettei se tälläkään kertaa tärpännyt. Tunne on vaan vahvasti sellainen. Myöskään mitään poikkeavia oireita ei ole, paitsi runsas v-vuoto ja vihlonta, mutta nyt on sellanen fiilis, et mulla ois pukkaamassa hiivatulehdus... :(

Hirveän huono-olo mulla oli koko sunnuntain, mutta se oli TÄYSIN itse aiheutettua... :whistle: Naisten iltaa vietettiin skumpan voimin ja oi voi sitä krapulaa...

Muuten kaikki fiilikset on ihan samat kuin aiemmillakin kierroilla. Viimeksi olin tässä vaiheessa ihan varma, et nyt on tärpännyt kun kuulostelin jokaista ilmakuplaa hysteerisenä. Nyt fiilikset on ihan toisin päin.

Mites muut loppukiertolaiset?? b =) d

:hug: Tädin yllättämille! Ihan tyhmää et sen piti taas tulla näyttää naamaansa, ku monella oli jo niin mojovia oireita, et paljon mieluummin oisin plussauutisia lukenut! :) No ens kierrosta sitten tytöt! :) Nii ja onhan täällä vielä toivoakin plussasta, siiris, valeska, myrtle ja sharona ainakin, kumpa se täti älyis pysyy poissa!

Munkin täytyy kyl kehuu tätä pinoo, tää on ihan huippu! ;) Muissa pinois, mis oon ollu, on aika paljon omanapaisuutta, eikä se nyt huonoa aina ole, mut jos kukaan ei ikinä kommentoi sulle, niin se on ikävää :| Mulle ei kukaan kirjottanut mitään, ei edes sillo ku kerroin et mut voi laittaa taustailee. Mut onneks löysin tn pinon, tääl on ihan huippuporukkaa! Nyt vaan plussataan kaikki urakalla ja mennään yhessä tonne odotuspuolella jatkamaan hyviä juttuja! :)

kaapo mukava kuulla lomauutisia! Ihanaa häämatkan jatkoa munkin puolesta! Nauttikaa!

:heart:

Hlemmur hyvä et asiat etenee nopeeseen tahtiin! Kohta pääset jo nauttimaan clomeista! ;)
Mun mies viel arpo tonne simppatutkimukseen menoa, annoin sille tän illan aikaa miettiin, ku huomen meen myöhemmin töihin, niin voisin sille aamulla varaa ajan, siis mä varaan sen ajan sen takii, et tiedän kysyy kaiken oleellisen, se on terveysalalla työskentelevän vitsaus, aina pitää saada tietää kaikki :) Mun mies aatteli "antaa" näytteen kotona, ja viedä sen sit "taskulämpimänä" labraan ;)

Agaetis mulla on nyt dpo 5, ei ainakaan viel mitään ihmellistä, runsaasti valkkarii täälläkin, nännit ei oo enää kipeet, välil jotain nipistelyjä, mut lasken ne kyl ilmavaivojen piikkiin :p Ei oo viel pahin masis epäonnistumisesta iskenyt, oottelen noihin labroihin menoa.

Hlemmur hienoa että lähtee hommat luistamaan :)

Ja pahoittelut kaikille jotka täti on taas päässyt yllättämään :/ Mutta uuteen ja onnekkaampaan kiertoon, eikös juu :heart:

Omaa napaa hiukan...En ole koskaan tikutellut ovista, mutta koska nyt menossa jo yk 5, päätin että ellei nyt tärppää ni koitan sitten sitäkin. Ostin siis jo valmiiksi paketin ovistestejä. Tänään töistä tullessani ihan vaan puhtaasta uteliaisuudesta aattelin että koitampas sellasen yhen, vaikka siis olen melko varma että se ovis oli jo reilu viikko sitten. Siispä pissat kuppiin, tikku sinne ja n.5 min. päästä: haalea haamu tuloksena :eek: Nyt mä oon ihan että WHAAAAT?? Siis ei kai niitten pitäs näyttää yhtään mitää ku näin loppukierrossa jo mennään(27/28-31, muistaakseni)...Help!!! Mitäs tämmönen nyt meinaa??? :headwall:

Cladoceran, mun mies on muuten kans sitä mieltä, että alkuvuoden vauvan sen olla pitäisi, koska ne pärjäävät paremmin elämässä! Jostain tutkimuksesta on sellaisen lukenut... :p Niin kovin miehinen ajattelutapa! Se kans ajatteli, et käy niks naks ja vaimo on paksuna :LOL:

danuli, ehkäpä niitä labroja ei edes tarvita, ja ilmavaivat ovatkin jotain muuta... Pääasia, että mieli pysyy toiveikkaana! :heart:

Manuliina, jos en ole ymmärtänyt väärin, niin ovistestit saattavat näyttää plussaa myös sillon, jos on raskaana... ;)

Moikka...Tein aamulla testin..ja hemmetti soikoon voiko negatiivinen olla yhtään selkeempi.. Ei voi..se negaviiva pamahti ruutun alta nanosekunnin ennen kun testiviiva oli edes muodostunut...ja mä kun olin panostanut vielä Clear bluen kalliiseen testiin jonka pitäis olla tosi herkkä...No tiirasin sitä sit moneen otteeseen 15 min sisään ja nega kun nega..Kyllä otti päähän..:headwall: :headwall:

No arvatkaas mitä sitten tapahtu kun tulin töistä..olin unohtanu sen testipuikon siihen kylppärin pöydälle ja kun tulin töistä kotiin ja olin heittämässä sitä roskiin niin siinä oli plussa..eli tää on sit sellanen kuuluisa roskishaamu :ashamed:

Nyt on oikeesti niin kova piina päällä..niin ja tätiä ei kuulu eikä näy. Kamalaa jos tää kierto venähtää..Mä nyt yritän hillitä hermoni ja odotella jonkun päivän enneku testaan uudestaan..mutta saa nähdä meneekö maltti taas huomenaamulla..olis viel miehen synttäritkin.. Edelleen kyllä elättelen toiveita

Valeska: Tsemppiä sulle paljon..toivotaan parasta..Puhaltaa plussatuulia :whistle:

Clado: kuinka kävi, pääsitkö tk seurantaan ?

Sharona: Joo todellakin nyt pidä se hemmetin täti poissa.....Toivottaa paljon onnea ettei vaan kurvaa paikalle

Kaapo: nautihan etelän lämmöstä :) se voi tehdä ihmeitä :heart:

Ageatis: toivotaan nyt kuitenkin että ois tärpännyt..oireet voi hyvinkin viitata siihen.. Tsemppiä kovasti =)

Joo, niinkun Danuli totesi...nyt oikeesti plussaa kaikille niin siirrytään seuraavaan pinoon.. Ootte kaikki ihania...Paljon haleja

Mä raportoin taas pian tätä sietämätöntä oloa..

Heippa pitkästä aikaa siskoset! Täällä on mieliala ollu tämmönen: :( :'( :(
Meillä ajautu mararskuun lopulla suhde vähän siihen jamaan, että uhkas loppua seksi kokonaan ja siitä heijastu sitte koko yhteiselämään. Ukko kun on saanut aikaisempien varovaisten ehkä -ajatusten jlkn kamalan vauvakammon/--inhon/-viha päälle... :'( Mä sitten alotin taas pillerit. Nyt kolmas kierto menossa. Painon heittely ja turvotus on helpottanu. Tosin nekin saatto syksyllä johtua armottomasta karkin ja suklaan ja muun epäterveellisen mätöstä ja kuntoilun puutteesta. Mutta mieliala. Tuntuu, että tuun hulluksi näitten pillerien kanssa... Ne masentaa, turhauttaa ja ahdistaa. Edelleenkin seksi on harvemmassa kuin toivoisin. Lapsesta en uskalla puhuakaan enää, vaikka eihän tää näinkään sais mennä. Mulla särkyy sydän, kun ihan järjetön kaipuu äidiksi.. Ja nyt sanoin ukolle, että lopetan pillerit nyt. Se ei voi sietää ollenkaan ajatusta, että jos nyt sitten vahingossa tuunkin raskaaksi. Oon sanonut, että en tahallaan yritäkään (mutta muahan se ei tietenkään haittaisi..).. Mä en käsitä mikä sille on tullut ja mä pahotan mieleni ihan täysin, kun se on ihan hermona jo sanasta "raskaus" ja "vauva"...

Tuntui kotoisalta tulla tänne lukemaan kuulumisianne ja löytää monia tuttuja nimiä! Pärjäillään kaikki ja superhaleja kaikille ja plussaonnea!! :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Siiris80:
roskishaamu
Uijuijuijui!!! Jihuu! Miten jännää :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Siiris80:
Clado: kuinka kävi, pääsitkö tk seurantaan ?
Hittolainen mikä päivä oli töissä... En muistanut soittaa puhelinaikana, joka on vaan puol tuntia ja sekin klo 11-11.30. Huomenna täytyy muistaa! Kyselen samalla vähän lisätietoa clomeista ja sitte otan ekan, ku tuun töistä.

Voi höyrypää :hug: :hug: :hug: miten voisinkaan auttaa... Täytyy olla todella turhauttavaa!

Agaetis voih... naisten illat on kyllä niin ihania :heart:, mutta joskus niillä on seurauksensa. :) Nyt kun asutaan täällä hevon kuusessa eli 220 km läheisten luota, mulla on niin harvoin mahollisuutta nähdä kavereita, että aina kun tuo mahis tulee kohdille, niin siitä todellakin otetaan ilo irti ja olo on yleensä sen mukainen. :kieh:

Manuliina ne o-testit voi näyttää haamua kyllä missä vaiheessa vaan, koska lh-taso, jota ne mittaa on sitä piikkiä lukuunottamatta suht vakio... Mutta mäkin oon kyllä kuullu, että niillä voi havaita myös raskauden, koska lh ja hcg on jotain pientä osaa lukuunottamatta kemiallisesti samanlaisia. ;) Joten tsiptsap. :D

Kiitos paljon kaikille tsemppauksesta! =) Nyt uusi kierto ja uudet kujeet, en ees oikeen uskonu, että se vois ekasta jo tärpätä. En vieläkään saanu 'lupaa' ovistikkujen ostoon, kun menee sit kuulemma liian vakavaks tekemiseks...

Cladoceran ja Hlemmur Toivottavasti clomit paukauttais teiät molemmat samantien raskaaksi! :heart: Kiva lueskella kokemuksia niistä. Yks tuttu oli yrittäny ekaa lasta vuoden tuloksetta, sai clomit ja saman tien ekasta kierrosta vauva alulle. Toinen oli sit lähteny ihan itekseen alulle.

Siiris Kyl ny on jännä tilanne! Miks pirussa ne menkat ei ala, ku testi kuiteski näyttää negaa! Jospa se viel siitä plussaks muuttuis! :hug:

Kaikille loppukiertolaisille plussapuhuri!! :whistle: Piinailu on piinaavaa! Ja silti jotenkin niin ihanaa...

Oh my god..... Tein äsken testin, kun siinä pakkauksessa oli kaksi niitä pirulaisia ja ajattelin, että ehdin yhden negan vetästä ennen kun täti on kintuilla huomenna. Ja se perkuleen kakkiainen näytti sellasta kapeaa viivaa heti.

Laitan teille kuvan kunhan järkytykseltäni löydän kameran piuhan jostain. En ikinä ole aikaisemmin näitä testejä tehnyt, siis tollasia missä pitää pipetillä laittaa muutama tippa..
Nyt en varmaan nuku, kun mietin vaan moneltahan lähiapteekki aukeaa!! Voi apua!!!!!

Yhteistyössä