(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Hlemmur Ihanaa kun olet vielä täällä hereillä!!! :heart: Oon niin intopiukeena jännityksestä kippuralla etten saa unta :D

Mutta elähän vielä onnittele, eihän noista tiedä ikinä, mullahan on kerran Clear Bluekin antanut kapean viivan ja nega se oli....

Sharona!!! Täällä yks uneton surffaa KÄNNYKÄLLÄ (siis tälläsellä uudella, mut ei tää mikään tietokoneen näyttö todellakaan oo) ja minä näen haamun!!! Iik ja jee!!! Kyllä mua jo sen plussan puolesta hihkututtaa!! :):)

Sharona mäkin näen siin KAKSI VIIVAA!!! :) Ite testasin viimeks just sellasella mihin piti pipetillä laittaa pari tippaa pissaa, ja mulla tuli niin tyylipuhdas nega, eikä edes roskikshamuksi ikinä muuttunut, et pidin aika hyvänä testinä. Vähäks jännää!! Peukut on niin pystyssä et plussauutisia tulis aamupissastakin! Ois kyllä niin hienoa! :)

Eihän tässä nyt malta muuta ajatellakkaan, sekotti toi sharonan testit pään ihan kokonaan! ;)

Mut siiris oli tainut negan testaan, ja sit roskishaamun (toivottavasti muistan oikein). Toivotaan että sullakin ois pian plussauutisia!

Manuliina juu niihin ovistesteihin voi aina haamua tulla, mutta toivotaan että sulla näyttäskin raskautta.

Vähän täällä nyt on jännät ajat!

Vähän jännä yö takana, en tainnut nukkua aikuisten unta ollenkaan!
Vielä vajaa tunti että apteekki aukeaa ja en meinaa pysyä liitoksissani.. Mies istuu vieressä sohvalla, odotellaan että kahvi tippuu, ja tekis mieli kiljua, mutta enpäs viitsi inahdellakaan ennen kun on selkeä viiva siinä uudessä testissä, pelottaa ihan hurjana, että se onkin nega, ja täti rynnii kohta pöksyihin... :headwall:

Ootte ihania!! :heart:

Tiistai 2.2.2009

[/url]

Cladoceran........29........kp 3/33-38........................yk 12
Ritu82................27........kp 4/28-32....................... yk 2
Iitukka80...........30........kp 5/28..............................yk 2
Joyan.................29........kp 8/28-33...........................yk 7
Hlemmur............27........kp 19/?................................yk 6
Katinka-82.........27........kp 25/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 25/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 25/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 27/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 27/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 28/25-31.........................yk 5
Valeska..............28........kp 29/25-29........................yk 3
Opal.................. 29........kp 33/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 35/28-34.......................1v6kk
Siiris80...............29........kp 38/32-34........................yk 4

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..
Myrtle.................27

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

Voi itku Sharona, minkä pommin pistit! Mun pitää mennä palaveriin 9:ltä kun siellä on kello 8 apoteekki ilmeisesti vasta aukee. Mitenköhän sitä kehtais kännysurffailla kesken palaverin heti lukee uutiset?? :D

Onpas jännää...

Mua niin harmittaa kun en voi töissä käydä kurkkimassa sharonan uutisia, mitenhän sitä jaksaa olla tietämättömänä iltaan asti :snotty: Kauheesti kuitenkin peukutuksia, toivottavasti saadaan iloisia uutisia lukea! :heart:

Oo, kaksi viivaa näen minäkin Sharonan kuvissa! Toivotaan, että tämän aamun testi vahvistaa ilouutiset!! :heart:

Siiris80, voi ei, roskishaamu... Toivottavasti se ja kierron pitkittyminen merkkais vaan hyvää!

Manuliina, mäkin oon kuullu, että ovistestit voi näyttää raskauden. :) Mutta ei varmaan kannata sen vuoksi nostaa odotuksia liian korkealle, kun voihan ne kai muutenkin haamuilla. Mulla kun on ovistestejä (mutta ei raskaustestejä ) kaapissa, niin hirveesti ois esim. eilen tehny mieli yhellä tikulla testata, kun tätiä ei oo vielä kuulunu. Mut onneksi en sortunu, kun eipä siitä varmaan sen viisaammaksi ois tullu. :D

Muillekin tsempit ja halaukset! :hug: Kommentoin sitten ens kerralla paremmalla aikaa enemmän!

ON: Täällä ei tätiä oo vielä kuulunu, mutta eiköhän se tänään tuu. Aamulämmöt kyllä nousi taas --> 36.7! Mutta voi tietty johtua tästä flunssastakin. Mutta toisaalta voishan tää nuha ja tukkoisuuskin johtua jostain muusta. :D No joo, ei parane toivoa liikoja. :ashamed: Joka tapauksessa on tuota nuhaa, vilunväristyksiä ja öklötystä, jotka voi liittyä flunssaan. Eilen tuntui myös pari kertaa repäisykipu mahassa ja vihlaisu melkolailla keskellä mahaa, navan vieressä! :eek: Mutta vaikka se täti sieltä nyt varmasti tuleekin, niin oon hirveen tyytyväinen siihen, että luteaalivaihe ei jää liian lyhyeksi (tänään dpo 13). Kahdessa aikasemmassa kierrossa se oli FF:n mukaan vaan 11 päivää.

Siis apua, en oo vieläkään menny sinne apteekkiin ja mietinkin nyt pitäsiköhän vaan odotella huomiseen.. Jos kävisin töiden jälkeen hakemassa testin ja malttaisin huomisaamuun.

Pelottaa, että se onkin nega ja joku tosi ilkeä temppu.. :eek:

No voihan... Kävin sitten kuitenkin, ja sain tuollaisen puikkotestin sieltä, ja negaa se näyttää.
Outo testi, ensin kun se neste pyyhki testiviivan yli, se ihan selkeästi tuli näkyviin, ja sitten heittäyty näkymättömäksi, viivanpaikaksi. Ihan siis selkeä nega.. :'(

Sharona sun on varmaan parempi yrittää malttaa odottaa pari päivää, että ne raskaushormoonit sun elimistössä voimistuu, jos niitä siellä on, ja tehä sitten uusi testi... Jännää on kyllä! Eilisissä kuvissa oli kyllä ihan selvästi toinen viiva.

Hlemmur Niin kai se olis parasta vaan odotella, mutta helpommin sanottu kun tehty :D
Hermot riekaleina ja ihmetyttää vaan.. Ajattelin seuraavaksi kokeilla ihan tuolla samalla testillä kun eilen, onhan niissä kuitenkin eroja. Ja saattaahan se olla, että mulle vaan osu joku maanantai-kappale ja tulee se tätikin kylään tänään..
Laitoin pomollekin s.postia että mukamas putki rikki kylppärissä, ja täytyy odottaa remppareiskaa, kun kiukuttaa sen verran ankarasti. Mun on todella vaikea valehdella, niin en ees kehdannu soittaa, kun ajattelin, että se huomais mun äänestä :D

P.S lämmöt 37,1'c

Mulla ja miehellä häät tulossa vasta 2011, mentiin uutena vuotena kihloihin :heart: . Ja täällä taas oireilen, luultavasti kuvitelmissani. Testiä en ole tehnyt. Menkat ylihuomenna kaksi viikkoa myöhässä. Naama kukkii, kun puolukkapensas ja rinnat kauhean arat, ei ole ikinä ennen ollut. Huoh.

Mä alotin tänään terot, ja noin parin viikon kuluttua alkaisi sitten clomikierto :). Täällä jännätään torstaita ja simppatestiä, jonka tulokset saa kuulla heti to-iltapäivällä kun soittaa sinne ja kysyy.

Voi, onnea kihlauksesta Pinkki! Siis etkö ole testannut kertaakaan??? Hullut hermot!

Sharona, jännää!! Pidän peukkuja kovasti, toivottavasti muuttuu pian selkeäksi plussaksi, sillä kyllä mäkin kuvissa toisen viivan näin.

Ihanaa Hlemmur kun pääsetkin heti tosi toimiin.

Jaaha. Mitäs omaan napaan. Napaan ei oikeastaan juuri mitään, mutta naamaa kuumottaa ja päätä särkee, vaikka sekin voi johtua ihan mistä vain. Lämmöt oli su ip 37,6 mutta se saattoi johtua edellispäivän punaviineistä.

Sitten mä otin eilenkin pari neuvoa-antavaa lasillista. Meil on taas vähän pientä, tai oikeastaan isompaakin kriisiä parisuhteessa. Ei ehkä kauheen hyvä joka pvä tissutella jos vaikka sattuis oleen raskaana, mutta mä en jaksa enää elää minkään ehkän ja sattuman varassa.

Tänäänkin tilasin mieheltä pullollisen punkkua, jutellaan illalla miten asiat tulee jatkossa menemään, jos tätä suhdetta meinataan pystyssä pitää. Mä alan saamaan tarpeekseni tosta itsekkäästä pentuilusta kun jätkä ei tajua, miten helppo ja kiltti nainen mä olen ja miten paljon katson läpi sormien, vaikka ei todellakaan tarvitsis. Se loppui nyt.

Tiedän kyllä mitä teen, ja se tulee olemaan aika radikaali veto, mut en usko että muulla tavoin menee oikeasti jakeluun. Luvassa on hyvin konkreettinen esimerkki, mitä elämä ilman mua on. En mä kokonaan luovuttamassa ole, mun mies on ihan kehityskelpoinen yksilö, se on vaan vähän nuori (25 on miehelle aika vähän :D) ja kokematon parisuhde-asioissa. (Anteeks että tilitän näitä parisuhdejuttujani, mut mä en halua tätä lähipiiriin levitellä, ja johonkin pitää vähän saada purkaa)

Myrtle Ei siitä tissuttelusta tartte ottaa kamalasti stressiä, sillä eihän se ihan alkuvaiheessa vaikuta. Kyllä mäkin olen tissutellut aika ahkerasti viime aikoina, kun oltiin siellä Madridissa, joka päivä tuli tissuteltua iltapäivästä illalliseen, vaikka mitään kännejä juonutkaan. Eilenkin mentiin naapurin kavereille pizzalle ja join pari lasia punkkua.. :ashamed:

Ja saa täällä purnata ihan mistä vaan, parisuhdehuolista alkaen, nou hätä. :hug:

ON: mua kiukuttaa tällä hetkellä (noiden testien lisäksi) se, että TNT ei vieläkään ole tuonut mun pakettia, jota olen koko aamun vahdannut sen jälkeen kun tajusin tarkistaa netistä sen tilan ja hokasin että jakelussa kuulostaa hyvältä.. :D
Siellä on mun uusi lelu, iPhone :p
On mennyt ties kuinka monta TNT:n jakeluautoa ohi, mutta ei ne pirut pysähdy! :LOL:

Jos nyt tulis se, niin voisin irrottautua sohvalta kohti kauppaa ostamaan sen samanlaisen testin millä tuo haamu tuli, ja testata aamulla uusiks, *koputtaa puuta* kun ei täti vielä ole täällä....

Ainiin, googletin sen testin ja löysin vamistajan sivulta tiedon, että se herkkyys on 25IU/ml mutta siitä toisesta en löytänytkään mitään infoa, rasittavaa. Ja mun sisko jo intoilee, että sillä oli ihan samanlaisia viivoja tässä raskaudessa, välissä nega (jopa sairaalan verikokeessa) ja sitten alkoi haamut vahvistuu... Outo koko suku :LOL:

Kiitos Myrtle :heart: !
En ole tosiaan testannut ollenkaan. Koitin ottaa kavereiden neuvosta vaarin ja olla miettimättä koko asiaa eli olla stressaamatta :p. Tähän asti on onnistunut ihan ok mutta nyt, kun alkaa olla kaksi viikkoa kulunut siitä, että menkat OLISIVAT voineet alkaa, niin alan olemaan, kun kissa pistoksissa.

Minkäs ikäinen itse olet, jos saa kysyä =)? Mullahan on 7v. nuorempi mies B)..

Yhteistyössä