Hakutulokset

1. P

G: Näyttelijä, josta pidät ja viimeisin elokuva jonka olet katsonut?

Näyttelijäsuosikkia ei ole. Viimeksi katsomani elokuva on Sinkkuelämää.
  2. P

4V HARRASTUKSET

Satuliikuntaa harrasti 4-vuotiaana, pian täyttää 5-v. ja aloittaa satubaletin.
  3. P

Mineraalimeikkejä?

Netistä löytyy noita MSCHIC-meikkejä. Niillä ilmeisesti ei ole muuta kauppaa kuin nettikauppa. Suomalainen firma. Hinnat löytyy niiltä sivuilta kans. Sellanen meikinalus-tuote (nimeä en nyt muista), on aivan huippu. Iho tosiaankin tuntuu ihan samettiselta ja meikkivoide levittyy hyvin.
  4. P

Keittiön remppaajat/rakentajat

Ääh, minä oon jo ihan sekaisin...hetken jo kallistuin laminaatin puoleen, mutta nyt toi kivi kyllä hieman houkuttelee. Olis niin helppo tökätä vaikka kuuma kattila tai uunipelti siihen päälle. Jatkan nyt pähkäilyä kiven ja laminaatin välillä, mutta ainakin massiivipuun unohdan kokonaan!!
  5. P

Eli laminaatti on edullinen, helppohoitoinen ja kaiken lisäksi vielä kestäväkin. Taidan sitten lopettaa tän pähkäilyn ja päädyn siihen, kiitos =)
  6. P

Kiva kun alkaa taas jotain katsottavia ohjelmia!

Idols, Maajussille morsian...näitä mä ootan :)
  7. P

Mikä taso keittiöön; massiivipuu, laminaatti, kivi? Itse olen AINA ajatellut, että en IKINÄ laittais laminaattitasoa, mutta eilen kävin keittiöedustajan luona (Topi-keittiöt) ja nyt oon aivan toista mieltä laminaattitasosta...uuteen kyökkiin tuleekin kai sitten sitä laminaattia?! Vaatiiko...
  8. P

G: Minkäs CD-levyn oot ostanut viimeksi?

Pekka ja Väinö Simojoki; Sinä tunnet minut
  9. P

Meikkivoiteesi/meikkipuuteri&poskipuna&puuterisi?

Mulla nyt käytössä/kokeilussa MSCHIC- mineraalimeikit. Kaikkee pitää koettaa. Aikasemmin käytin Elisabeth Ardenin meikkivoidetta, joka on aika hyvin peittävää, samettimaista, mutta mun iho kiiltelee aivan vietävästi tän kanssa!
  10. P

Mineraalimeikkejä?

Mä tilasin äskettäin mineraalimeikkejä MSCHIC- nimisestä firmasta. Kohtuuhintaisia olivat. Hieman epäillen oon noihin mineraalimeikkeihin suhtautunut, mutta haluan välillä kokeilla uusia tuotteita. Kiva nähdä, saanko naaman kiiltelyä näillä kuriin. Hieman opettelua vaatii ainakin jauhemaisen...
  11. P

menkää nyt sinne marjametsään...

Mä voisin poimia sulle marjat!! Mikään ei oo niin ihanaa syksyllä kuin puolukoitten poimiminen. Ikävä kyllä itselleni en voi poimia, koska meidän väliaikaisessa vuokra-asunnossa ei oo PAKASTINTA! Kävin vkl lasten kans poimimassa sen verran, että sain keiteltyä marjapuuron :p
  12. P

Millanen on helluntaiseurakunta?

On varmasti montakin paikkaa, mutta itselläni on kokemusta vain em. paikoista.
  13. P

Millanen on helluntaiseurakunta?

Mulla on kokemusta vain luterilaisten kirkonmenoista ja helluntaiseurakunnan bileistä. Mulle paremmin sopii helarit :heart: Tykkään, että on paljon musiikkia, vauhdikasta menoa... Jos helareitten meno tuntuu liian kiihkeältä ja kiivasluontoiselta, ainahan voi suunnata sinne kirkonpenkkiin =)
  14. P

Saanko purkautua??? (pahoittelut rajusta kielenkäytöstä jo näin etukäteen)

Kuin sun ranne murtui? Työssä, vapaa-ajalla? Kyllä se siitä paranee...pikkuhiljaa!
  15. P

koska oot viimeksi käyny kirpputorilla? mitä ostit?

Viime viikonloppuna ostin kirppikseltä kunnostusta vaativat kahden istuttavan vanhan pulpetin ja ikivanhan nojatuolin...hullu kun olen :headwall: Niin, ja nahkasaappaat.
  16. P

Tositapahtumiin perustuvat kirjat, mitä suosittelet

Vanki nimeltä Papillon (kirjoittajaa en muista)
  17. P

Lähtisittekö reissuun 1v kanssa?

Lähtisin ilman muuta reissuun!

Yhteistyössä