Aivan järkky kirja En pystyny lukemaan loppuun, vaikka moni sanoi että nimenomaan loppu on tärkeä.. Kamalaa luettavaa! Että jotkut ihmiset voi olla hirviöitä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Dave Pelzer, pimeän poika
Kertoo tyrannimaisesta äidistä
Onko tää se, missä on niitä keskitysleireille joutuneiden suomalaisten kertomuksia? On älyttömän hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:kaasukammion varjossa. huiiih
Oon lukenu molemmat, on hyviä. Muita hyviä on Kuegler Sabine Viidakon lapsi ja Paluu viidakkoon. Sabine asu yli 10 vuotta lapsuudestaan Papua-Uusi Guinealaisen kivikautisen heimon seassa, siis koko perhe asu sillä. Ja Brook Shieldsin kirja synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Waris Dirie - Aavikon Kukka
Safiya Hussaisi Tungar Tudu - Minä, Safiya (Aviottoman lapsen vuoksi kivitettäväksi tuomitus nigerialaisen Safiyan koskettava tarina)
Kuegler Sabine Viidakon lapsi - Olen lukenut ja pidin.Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Oon lukenu molemmat, on hyviä. Muita hyviä on Kuegler Sabine Viidakon lapsi ja Paluu viidakkoon. Sabine asu yli 10 vuotta lapsuudestaan Papua-Uusi Guinealaisen kivikautisen heimon seassa, siis koko perhe asu sillä. Ja Brook Shieldsin kirja synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Waris Dirie - Aavikon Kukka
Safiya Hussaisi Tungar Tudu - Minä, Safiya (Aviottoman lapsen vuoksi kivitettäväksi tuomitus nigerialaisen Safiyan koskettava tarina)
on.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Onko tää se, missä on niitä keskitysleireille joutuneiden suomalaisten kertomuksia? On älyttömän hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:kaasukammion varjossa. huiiih
raiskaaja... suomalainen eläkkeellä oleva poliisi on kirjoittanut kirjan hänen uransa pahimmasta tapauksesta jota on tutkinut.