G: Näyttelijä, josta pidät ja viimeisin elokuva jonka olet katsonut?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Hmmm... Eilen illalla katsoin Jane Austenin jalanjäljillä. Pidän monista näyttelijöistä, tässä pientä listaa:

- Maggie Cheung
- River Phoenix
- Robert de Niro
- Leonardo diCaprio
- George Clooney
- Susan Sarandon
- Maggie Smith
- Geraldine McEwan
- Keanu Reeves
- Johnny Depp

Jotta olisi mun mielestä "hyvä" näyttelijä, täytyy pystyä erilaisiin rooleihin ja olla niissä uskottava. Täytyy uskaltaa tehdä myös pienen budjetin leffoja ja/tai leffoja, joissa poliittinen taka-ajatus. Hyvä näyttelijä uskaltaa olla pahis, mielenvikainen, miesprostituoitu, sadisti...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Hmmm... Eilen illalla katsoin Jane Austenin jalanjäljillä. Pidän monista näyttelijöistä, tässä pientä listaa:

-
Piditkö siitä austen-leffasta? Minusta parempi oli Miss Austen regrets, en tiedä onko se vielä Suomessa ilmestynyt. Tämä jalanjäljissä oli vähän turhan kepeä minun makuuni =)

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

-
Piditkö siitä austen-leffasta? Minusta parempi oli Miss Austen regrets, en tiedä onko se vielä Suomessa ilmestynyt. Tämä jalanjäljissä oli vähän turhan kepeä minun makuuni =)
No ei mulla olleet mitkään mielettömät odotukset homman suhteen. Halusin nähdä kaunista englantilaista maaseutua ja kauniita empirelinjaisia pukuja, hieman ontuvaa kosiskelua jne. Sain mitä halusinkin. xD

Tuosta mainitsemastasi en ollut vielä kuullutkaan, kiitoksia vain. Täytynee sekin jossain päästä näkemään.

Oijoi... minäkin tarvitsen toisinaan hetkiä, jolloin saan vollottaa silmät päästäni katsomalla jotain tällaista:

http://www.youtube.com/watch?v=tbPxbwNGttY

Christian Bale on miun ykkönen. Syynä herran varsin intensiivinen paneutuminen kulloiseenkin rooliin ( esim. Machinist ).
Heath Ledger on / oli hyvä...sääli vaan että kuoli nuinkin nuorena. Tämäkin muuntautumiskykynsä takia.

Viimeisin elokuva minkä oon kattonu on Candy, jonka pääosassa näytteli justiinsa Heath Ledger. En olis kyl ihan äkkiä uskonu et on sama näyttelijä kuin joka näyttelee TDK:ssa Jokeria ellen olisi tiennyt.

Suomalaisista en osaa sanoa...Matti Pellonpää vainaa on / oli hyvä.

Yhteistyössä