Saanko purkautua??? (pahoittelut rajusta kielenkäytöstä jo näin etukäteen)

siis voi vitunvitunvitun perkeleen vittu!!!!

miullahan on rannemurtuma... tarkemmin ottaen veneluun murtuma.. kipsi ollu jo kaheksan viikkoa. äsken kävin tuomiolla: ei luutumista havaittavissa => leikkaukseen!!!

|O |O |O |O |O |O |O |O |O

voitte arvata miten paljon vituttaa ja miten ison kyrväkkään kasvatti tuohon ottaluuhun!!! ja TAAS saikkua... mie en kestä... saanko mie murtua?

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
:hug: :hug:

Älä ny murru yhtään enempää. Epätoivoon voit kyllä vaipua, mä voin sit auttaa sua sieltä ylös kun oot tarpeeks rypeny.
kiitos... vissiin on helevetin paljon hyvää miulle tulossa ko koko vuosi on menny yhessä vitutuksessa... :'(

ja kyllä ne kuvas puolivälissä mutta ei siinä ollu sillon ainakaan vielä mitään sanottavampaa luutumista tapahtunu... mie hetken luulin että se kirurgi laskee leikkiä enkä uskonu. mutta pakko se on uskoa ku se ortopedille soitti ja röntgenlääkärille että miltä se heiän mielestä näyttää...

7 viikkoa ollu käsi kipsissä. jipii ja taas seuraavat neljä viikkoa saikkua...

onneks on vakuutus...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Älä ny murru yhtään enempää. Epätoivoon voit kyllä vaipua, mä voin sit auttaa sua sieltä ylös kun oot tarpeeks rypeny.
kiitos... vissiin on helevetin paljon hyvää miulle tulossa ko koko vuosi on menny yhessä vitutuksessa... :'(

ja kyllä ne kuvas puolivälissä mutta ei siinä ollu sillon ainakaan vielä mitään sanottavampaa luutumista tapahtunu... mie hetken luulin että se kirurgi laskee leikkiä enkä uskonu. mutta pakko se on uskoa ku se ortopedille soitti ja röntgenlääkärille että miltä se heiän mielestä näyttää...

onneks on vakuutus...
Koita kestää!
Mulla on ulkopuolista kokemusta sairaslomaan vittuuntumisesta. Toi miäs kun on kolme kertaa leikattu ja aina 3kk saikkua. Sit viä se aina kiukkus siitäkin kun mitään ei pystyny tekeen.

onneks on vakuutus...
Koita kestää!
Mulla on ulkopuolista kokemusta sairaslomaan vittuuntumisesta. Toi miäs kun on kolme kertaa leikattu ja aina 3kk saikkua. Sit viä se aina kiukkus siitäkin kun mitään ei pystyny tekeen.
no se se minnuuki ketuttaa... ettei mitään pysty tekemään... |O |O |O

Kumpis se muuten on oikea vai vasen?
vasen. ja mie oon luojan kiitos oikiakätinen!!!
Tolta äljäkkeeltä on leikattu oikea olkapää kahdesti ja vasen kerran (ja se on oikeakätinen).

Paina olkavarsi kylkeen (tai oikeammin kyynärpäänkohdalta n. kämmenenleveys irti kyljestä ) kyynerpää 90° kulmassa (eli käsi sojottaa suoraan eteenpäin) kämmen alaspäin. Sitten kuvittelet olevasi sidottu siihen asentoon kuudeksi viikoksi, mitkään tavalliset paidat ei mene päälle.

Alkaisko tuntua kipsattu ranne edes vähän helpommalta? :ashamed:

Kumpis se muuten on oikea vai vasen?
vasen. ja mie oon luojan kiitos oikiakätinen!!!
Tolta äljäkkeeltä on leikattu oikea olkapää kahdesti ja vasen kerran (ja se on oikeakätinen).

Paina olkavarsi kylkeen (tai oikeammin kyynärpäänkohdalta n. kämmenenleveys irti kyljestä ) kyynerpää 90° kulmassa (eli käsi sojottaa suoraan eteenpäin) kämmen alaspäin. Sitten kuvittelet olevasi sidottu siihen asentoon kuudeksi viikoksi, mitkään tavalliset paidat ei mene päälle.

Alkaisko tuntua kipsattu ranne edes vähän helpommalta? :ashamed:

:eek: :eek: :eek: ei heleveissöni! kaikkee se siunki miehes joutuu käymään läpi :hug: :hug: :hug:

noh, miulla on kokemusta kipsauksista... oikiaa jalkaa on niin paljon operoitu että viis kertaa on ollu kipsi varpaista nivusiin asti, 6kk aina kerrallaan... :ashamed:

:eek: :eek: :eek: ei heleveissöni! kaikkee se siunki miehes joutuu käymään läpi :hug: :hug: :hug:

noh, miulla on kokemusta kipsauksista... oikiaa jalkaa on niin paljon operoitu että viis kertaa on ollu kipsi varpaista nivusiin asti, 6kk aina kerrallaan... :ashamed:
Noi leikkaukset on siis johtuneet yliliikuvista nivelistä, eli on vähän kiristelty nivelpussia/kapselia. Toisen olkapään toi onnistu murtaan ja se ei löysty enää eli joskus murtumistakin on hyötyä.

Onnistuuko tollasen kipsin kanssa enää liikkumaan ollenkaan?

Tai no kyllä kaverikin itte liikku vaikka oli molemmat reidet murtunu, apuna oli sellanen levee rullalauta jonka päällä se makas (ei sillä kyllä ulkona liikuttu).

Mua ei oo koskaan kipsattu, koputtaa päätä eikun siis puuta ettei vaan koskaan tartteiskaan.

vieras
Juuh, mulla 12 viikkoa odoteltiin ja ei tarvinnut onneksi leikata... Mutta perseestähän se on, ja sen jälkeen saada käsi toimivaksi kun on 3 kuukautta ollut kipsissä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuh, mulla 12 viikkoa odoteltiin ja ei tarvinnut onneksi leikata... Mutta perseestähän se on, ja sen jälkeen saada käsi toimivaksi kun on 3 kuukautta ollut kipsissä....
noh... mie kuulin justiinsa semmosia uutisia että miulla on jonkusortin luutumishäiriö jotenka leikkaukseen menee... ei toivoakaan että luutuis itekseen...

nytten ei enää voi tehä muutaku itkeä... koko päivä on menny niin vituille ettei oo tosikaan! |O |O |O |O

noh... mie kuulin justiinsa semmosia uutisia että miulla on jonkusortin luutumishäiriö jotenka leikkaukseen menee... ei toivoakaan että luutuis itekseen...

nytten ei enää voi tehä muutaku itkeä... koko päivä on menny niin vituille ettei oo tosikaan! |O |O |O |O
Luutumishäiriö?
Ai sellasiakin on. :eek:

Voi kettu!
Mikäs vois edes vähän piristää?

Luutumishäiriö?
Ai sellasiakin on. :eek:

Voi kettu!
Mikäs vois edes vähän piristää?
muna. se vois piristää... :/ |O :xmas:

Yhteistyössä