Hakutulokset

1. M

Oulun menomestat?

45-special
  2. M

huhhuh mitä hintoja kirppiksellä....

nojoo, onhan se aikavarmasti täysin turha vaiva edes yrittää myydä huonokuntoista, olipa hinta melkein mikä hyvänsä.
  3. M

käsi ylös : kuinka moni voi REHELLISESTI sanoa olevansa itseensä 100 % tyytyväinen meikittä?!

:wave: tooosi harvoin käytän meikkiä, ja yleensä juuri silloin on vaivaantunut ja nuhruinen olo vaikka meikit olisikin nätisti ja asiallisesti laitettu. minusta meikittömät ihmiset ovat yleensä paljon kauniimman näköisiä kuin meikatut.
  4. M

"Olen niin laiska"-ihmiset selittäkääs?

mä oon niin laiska, etten jaksa käydä pesemässä alakerrassa, taloyhtiön pesukoneessa jokapäivä vaippoja. eikä oo varaa ostaa niin paljoa vaippoja, että riittäis viikoksi. toki silloin, kun on suunnitelmissa pestä muutakin pyykkiä niin käytän kestiksiä enemmän.
  5. M

pahinta mitä anoppi on sulle sanonut?

ei meillä onneksi mitään pahaa koskaan ole sanottu. teot joskus sen sijaan tuppaa ärsyttämään, kylään tullessa alkaa armoton kaappien siivous (tottakai ilman luvan kysymistä). ahdistavaa kun vieras tonkii kaappeja ja käytöksellään osoittaa, ettei me nuoret osata edes kotia siivota. mutta...
  6. M

voi juma ton miehen kanssa

hyi kun nousee piikit pystyyn sun puolesta ap. mitä tuohonkaan neuvomaan, eikai se auta kuin ottaa miestä niskasta tai lähteä lätkimään. tai sitten tyytyä kohtaloonsa ja tehdä kaikki itse.. joskus meilläkin tollaisa päiviä ja silloin huvittaisi vaan kasata kamat ja häipyä. se on sun päätös...
  7. M

Mä en ole iäisyyksiin käynyt luovuttamassa verta!(huiman tärkeä)

varmaankin estää, jos kutsu joskus tulee tuohon luuytimen luovuttamiseen. kun liityt luuydinrekisteriin, sinulta otetaan muutama putkilo verta tutkimuksia varten. sitten jäät vaan odottelemaan jos kutsu joskus kävisi. luultavasti tuo rekisteriin otettava verinäyte viivästyttää...
  8. M

voi juma ton miehen kanssa

no höh :( ihmiset sitten osaa olla joskus niin ajattelemattomia. oma napa on monesti se jota on helpoin kuunnella, senkun sulkee korvat toisen huolilta. ei se varmaan nyt auta, kuin odottaa nöyränä huomiseen tai mennä ärähtään miehelle. iloa ja voimia loppuraskauteen!
  9. M

no se voi olla. jos kovasti kiinnostaa niin ainahan voi kysyä vielä, että josko ne lääkkeet ei sittenkään estäisi. mutta hyvä että voit auttaa sentään verta luovuttamalla!
  10. M

joo tuo on hankalaa pikkukaupungeissa, kun pitää ottaa selvää päivästä ja tehdä aikataulut sopiviksi. isoissa kaupungeissa se etu, että voi mennä koska vaan itselle sopii, he ovat aina valmiita :)
  11. M

no mutta meet taas sitten kun pystyt! oma terveys tietty etusijalla. mulla on ollut nyt melkein parin vuoden tauko ja enskuussa pääsee taas auttamaan :saint: ootko muuten ilmottautunu luuydin-rekisteriin? suosittelen ainakin tutustumaan veripalvelun sivuilta asiaan!
  12. M

Isovanhemmat lapsenvahteina

tosiaan kannattaa välttää kaikenlaista neuvomista. herkempi tuore vanhempi ottaa helposti itseensä kärkkäät neuvot. kaikkien on kuitenkin löydettävä omalle perheelleen sopiva rytmi ja tavat. kysyttäessä voi auttaa :) yritä olla perhettä lähellä ja aidosti kiinnostunut vanhemmistakin, tee...
  13. M

Kantoliinassa nukuttaminen pahastako?

holiday, tosi hyvin teillä kyllä poika kasvanut. meillä tyttö syntyi samoissa mitoissa rv42+1 ja 10-kuisena meni 10kg rikki.. mutta tosiaan, jos täysimetyksellä niin sehän on sitten sinun pojalle sopiva/normaali paino :) älä turhaan ota stressiä siitä kantoliinassa nukkumisesta. annat vaan...
  14. M

Kantoliinassa nukuttaminen pahastako?

no pöhpöh. meidän 11kk tyttö on nukkunut enemmän ja vähemmän päiväunia kantoliinassa koko ikänsä. ihan hyvin nukahtaa silti kärryihin ja pinnikseen.. jos itse vaan jaksat kantaa vielä poikaa ja haluat, niin mikäs siinä!
  15. M

Synnytyksen käynnistysvinkkejä

voin listata mitkä asiat EI auta edes rv 42:lla siivous seksi sauna leipominen rappujen kävely lenkkeily hyppely käskeminen nännien hierominen kuuma suihku kylmä suihku shoppailu hermoilu rentoutuminen mutta kalvojen puhkaisu sen sijaan autto :) (ja cytotec)
  16. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

nessu kyllä ne yöt siitä rauhottuu varmasti teilläkin! meillä oli muuten viimeyö taas melko kaoottinen, meninkin sanomaan ääneen hyvistä unista :kieh: jeju toivottavasti teillä menee helpolla nyt eka flunssa ohi, nyt kun on liikkeellä jotain superkestäviä pöpöjä visssiin :( lauraliina...
  17. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

heippa vaan! meillä kans aletaan viettämään viimeistä vauvakuukautta ja nyt ois varattuna kirppispöytäkin.. varastossa olis monta isoa pahvilaatikollista vauvanvaatteita, niiden silittäminen ja viikaus myyntiä varten on ollut kans yhenlaista tunteiden vuoristorataa. tosi vapauttava tunne...
  18. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

nipsu, kyllä se siitä :/ meillä tulee noita syömättömiä kausia vieläkin 10-kuiselle tytölle.. lähinnä just flunssat ja hampaiden tulo aiheuttaa tuota, ettei kelpaa muu kuin maito.. mutta pääasia, että jotain syö ja kasvaa.. voimia yösyöttöihin, nekään ei ole ikuinen riesa! kiitos...
  19. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

onnea kaikille äideille ja vauvoille uusista taidoista! nessu, ompas aino ollu kyllä pieni ja siro tyttö syntyessään ja vieläkin kyllä! almakin syntyi yliaikaisena viikolla 42+1 mutta painoi jo 4750g (55cm pitkä). ootteko muuten kukaan hankkineet/harkinneet/käyttäneet pyörän kanssa...
  20. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

heipä hei pitkästä aikaa! MinsQ, 8-kuisille on lääkärineuvola ja seuraava vasta 1-vuotiaana (ellei toisin sovita). tässä linkki josta voit hakea oman neuvolasi! http://www3.jkl.fi/sotepa/terveys/neuvolahaku/ meillä ollut aika kaaosta nyt oikeastaan koko tää vuosi :D almalle tullu...

Yhteistyössä