Hakutulokset

1. A

mitä mieltä nimistä kaksostytöille? Emma ja Lotta :)

Kivat, helpostilausuttavat, eikä juuri NE trendinimet. Helpostilausuttavat sanon siksi, että ihmettelen ihmisiä, jotka laittavat niin vaikeastilausuttavat nimet, että täytyy sitten käyttää koko ajan jotain hlepompia lempinimiä.
  2. A

Tiedättekö, mikä on pakkoruotsin perimmäinen tarkoitus?

Luin vain ekan viestisivun, joten en tiedä kaikkia käänteitä tästä ketjusta, mutta anyway: työssäni olen tekemisissä tanskalaisten, norjalaisten ja ruotsalaisten kanssa ja pakkoruotsista huolimatta suomalaiset kollegani käyttävät englantia, eivätkä ns. skandinaviaa. (minä olen jäävi, osaan...
  3. A

Tummille silmänalusille jotain hyvää voidetta, suosittele?

Noh, minä syön, liikun ja nukun hyvin ja juon paljon vettä, mutta tummat on. Olleet aina. Sukuvika :( Suosittelen Make Up Storen peitevoidetta cover all blue/yellow/red riippuen, minkäväriset aluset (vai alukset?!) on.
  4. A

Kelpaisiko köyhä mies?

No ei se nyt ihan päinvastoin ole. Lainarahalla ne mökit ja veneet ostetaan - toinen matkustaa ne rahat. Mun mittapuun köyhällä ei ole varaa matkustaa, kuin kotimaan kylpylöissä tai Ruotsin risteilyllä. Jos niilläkään.
  5. A

Ahdistaa!!! Ulosotto, parisuhde ja kaikki

Kyllä sun on kerrottava miehellesi ja jos saatte asunnon myytyä, niin kuittaatte noi ulosottovelat ja aloitatte puhtaalta pöydältä. Ei siinä sen kummempaa. Nyt ois tärkein saada noi uo:t hoidettua.
  6. A

Kelpaisiko köyhä mies?

Komppaan.
  7. A

Arkikoti-kuvaketju!

Tervetuloa meille! Isäntä osallistuu budjetintekoon. Lohimoussesta ei tingitä. :D Keittiö ja arkiruokapöytä. 10-vuotiaan tytön huone. 13-vuotiaan tytön huone.
  8. A

Ruokahaaste VOL. 27 ÄÄNESTYS!

Hei pliis, edes yksi ääni olis kiva :D vitsivitsi. Mä palaan aina uudestaan ja uudestaan tarkistamaan, näyttikö se loskakakku niin ihanalta, kun muistelin ja kyllä se näyttää! On voittonsa ansainnut kyllä. :)
  9. A

RUOKAHAASTE Vol: 27

Osallistun sunnuntain makaronilaatikollani. Vaikka mikään ei voi koskaan voittaa tuota Loskakakkua :p
  10. A

Voiko lihava nainen ikinä löytää Sitä OIkeaa?

Joku ulkomaalainen oleskeluluvan toiveessa voisi ottaa sut? :)
  11. A

TV1, Perintönä köyhyys. Kuka katsoi?

Mies saa kyllä palkkansa ja on ihan työsuhteessa, mutta työnantaja saa rahallisen tuen tältä verovaroin ylläpitämältä instituutiolta. Dokkarissa oli sekä masentavaa, että hyvää. Masentavalta tuo heidän elämä minun silmääni näytti, mutta eivät näyttäneet kovi huonokuntoisilta ts. jaksoivat...
  12. A

RUOKAHAASTE Vol: 26

Ou nou, en ole varmaan ikinä tehnyt mitään venäläistä.. Mutta kuulostaa hauskalta ja koko tämäruokahaasteidea on kiva! ps. osallistuin tänään haasteeseen harmaana nikillä 'myös yh'.
  13. A

Hallintovaliokunnan puheenjohtajan, Jussi Halla-Ahon kommentteja

Lisäksi tämä Fjordman on myös tuominnut teot, eli KUKAAN HOMMASTA, PERSUISTA TAI GATES OF VIENNASTA OLE käskenyt tai kehottanut VÄKIVALTAAN JA MURHIIN. Jännä tää, kun media kirjoittaa ihan kiihottuneena (kansanryhmää vastaan) että homma sitä ja persu sitä ja gates of vienna tätä, niin KÄYKÄÄ...
  14. A

Mitä mieltä tästä? Asumisoikeusrivitalokolmio Turun Pääskyvuoressa.

http://www.vaso.fi/isannointi.asp?huoneistot=1&file=huoneistot/849_3h_k_s_23.html Lattiat pähkinäpuulaminaattia ja eteisessä laattalattia. Vaihtoehto vuokra-asumiselle?
  15. A

Asumisoikeusasunnoista tietäviä?

itse muutin juuri asoon. katsoisin sen olevan riskitön vaihtoehto vuokralla asumisen ja kokonaan oman ostamisen välillä. minulla ei olisi ollut rahkeita ottaa lainaa asunnonostoon -yksin kun olen lasten kanssa. eli pelkään niitä riskejä mitä siihen liittyy. asuntoyhtiön remonttivelkoja.. home-...
  16. A

Mun tekee mieli kevätkääryleitä

mites sun laihdutus on muuten onnistunut? :heart:
  17. A

Onko miehenne koskaan pettänyt

hei, vaikka olisi koettu jo ennen lapsia ja perhettä, niin edessä on elämää vuosikymmeniä, joita ei voi kulkea lappu silmillä! tottakai ihminen ihastuu ihmisiin läpi elämän, vaikka rakkain on jo löytynyt! ei siinä naimisiinmennessä ilmesty laput silmille ja tunteille! mutta kaikki täytyy laittaa...
  18. A

Onko miehenne koskaan pettänyt

pitkään liittoon ja yhdessä elämiseen kuuluu toisiin ihmisiin ihastuminen ja kenties joku käy pidemmälläkin, mutta onko se pitkän avo/avioliiton päättämisen arvoinen juttu, sen päätät sinä. harva kuitenkaan haluaa olla TÄYSIN sen yhden kanssa koko elämän.. elämä on tarkoitettu elämään ja...
  19. A

Baariin ja miesten päät pyörälle!

tottakai on mukavaa! ja muuallakin kuin baareissa! olet niin lapsi kun kuvittelet olevasi ainoa!! :kieh: hauskaa baari-iltaa!

Yhteistyössä