Hakutulokset

1. A

Lapsi päiväkotiin kun äiti vauvan kanssa kotona?

:o mulla ainakin meni niin paljon aikaa ja huomiota vauvalle, ettei kertakaikkiaan jäänyt aikaa 3-vuotiaalle. :( ulkoilut, ruoanlaitot, askartelut ja leikit vaan meni niin sekaisin vauvan aikataulun kanssa, että oli ihan järkyttävää!
  2. A

Miehet mukana ultrassa, neuvolassa?

näin meilläkin :heart:
  3. A

Kuinka kauan olitte imettänyt lasta?:)

10kk ja 11kk.
  4. A

Minä en ymmärrä naisia jotka kyttäävät miehen puhelimen ja sähköpostin!

tekstiviestit, sähköpostit ja kirjeet ovat YKSITYISIÄ. niitä EI lue kukaan muu. jos lukee, hän on epäluuloinen kyttääjä. =) lähettäjähän aina olettaa viestin saapuvan vain vastaanottajalle. nim. miehen puhelinta luin ja kiinni jäi :xmas:
  5. A

Minun jakeluun ei mene seuraava asia!ottakaa kantaa!!

rahastahan tässä on kyse. päiväkotihoito on halvempaa tarjota kuin yksittäinen kotihoito. mikset vie lastasi puolipäivähoitoon?
  6. A

Lapsi päiväkotiin kun äiti vauvan kanssa kotona?

minä en edes lukenut tästä ketjusta kuin pari eka viestiä.. nimittäin mulle oli itsestäänselvää, että vanhempi lapsi jatkaa päiväkodissa kun nuorempi syntyy.. itse asiassa soitin jo elokuun puolivälissä, että voisko JO TULLA, (puolipäiväset aloittaa vasta 1.9.), kun oli niin hirveää vauvan ja...
  7. A

lapset hoitoon,itse kotona

Kyllä. Meilläpäin on se tapa vaan, että puolipäivähoidon saa ne, joiden vanhemmat tai vanhempi kotona. ja se on ihan ok tietty. lapsen parasta, että saa sen neljä tuntia päivässä olla ohjatussa toiminnassa ja ryhmässä.
  8. A

minä täytin tänään pyöreitä...

30... :heart: vähän hassua... jos jossain luen, että 22-v nainen, niin ajattelen, että minun ikäinen... :xmas:

Yhteistyössä