Hakutulokset

1. I

Hienot HIUKSET?

Joo, noi on kyllä aika kivat!!! Ehkä ihan vähän pitemmistä tykkäisin, mutta toi on tosiaan aikas jees silti (sitä tyyliä, jotan vähän kaipailisin)!
  2. I

Hienot HIUKSET?

Laittakaapas linkkejä kuviin, joissa näkyy HIENOJA HIUSMALLEJA:)!!! Parturi olisi varattuna ensi viikolle ja mä en oikein vielä tiiä, että mitä haluaisin hiuksilleni tehtävän. Tällä hetkellä mulla on aika tummat puolipitkät/pitkät hiukset ja oon tooooosi kyllästynyt näihin. Haluaisin jotain...
  3. I

Paljon maksaa LEIKKAUS?

Uuuuup! :xmas:
  4. I

Paljon maksaa LEIKKAUS?

Kertokaahan, PALJONKO MAKSAA (suunnilleen) hiustenleikkuu parturissa =) Mulla on puolipitkät/pitkät hiukset ja haluaisin niihin uuden mallin (sellaista tosi rikottua linjaa, ei paljoa kuitenkaan pituudesta pois).
  5. I

Mozzarella-kierteet!

Nam, kuulostaa hyvältä! Mä olen myös tehnyt rullia, joissa välissä kinkkua ja aurajuustoa (sekä jotain tuorejuustoa) ja hyviä olivat nekin! Jauheliha/riisitäyte on myös herkkua! Rullan väliin sopii kyllä oikeastaan mikä tahansa :p
  6. I

Mozzarella-kierteet!

Noi on nopeita ja helppoja...tein niitä viimeksi pojan synttäreille ja vieraat tykkäsivät kovasti! Sopii varmasti tuo ruohosipulituorejuustokin! Meilläkin on jääkaapissa molempia; valkosipuli- ja ruohosipulituorejuustoa... ja ajattelin laittaa molempia (luultavastikin puoleen rullaan toista ja...
  7. I

Mozzarella-kierteet!

Olepa hyvä vaan vinkistä =) Ehkä en sitten mitään mausteita väliin laita, kun on jo sitä valkosipulituorejuustoa ja mozzarellaa (ja päälle vielä jotain juustoraastetta). Hyviä nuo on kyllä ihan takuulla mausteitten kanssa tai ilman :D
  8. I

Mozzarella-kierteet!

Noi on oikeasti tooooosi hyviä :p Nyt vaan tässä pohdin, että onko parempi laittaa mausteita rullaan vai ei... En muista, miten oon ennen tehnyt :ashamed:
  9. I

Mozzarella-kierteet!

Teen synttäritarjottaviksi MOZZARELLA-KIERTEITÄ eli lehtitaikina isoksi levyksi, päälle valkosipulituorejuustoa ja mozzarella-juustoraastetta, rullalle, paloiksi ja uuniin. Pitäisköhän rullan väliin laittaa lisäksi jotain mausteita? Esim. oreganoa tai pippuria? Vai onko ilman parempi? :p
  10. I

Mikäs olisi hyvä ikäero????

Saahan niitä muitten kokemuksia kysellä ihan vapaasti. Ei kokemusten jakaminen tarkoita sitä, että tekee itse sitten täysin samalla tavoin kuin joku toinen. Mä toivoisin ikäeroksi n. 2 vuotta tai vähän yli, mutta saas nähdä, milloin tärppää. :)
  11. I

Kai mun on sit ihan pakko...

Ihana:)! Mee ihmeessä!!! Ja laula vaikka toi karsinnoissa:)
  12. I

Kertokaapas, mitä lapsi (10 kk) tarvitsee päiväkotiin?

Että ottaa päähän tuo toisten valintojen lyttääminen ja syyllistävä asenne muita kohtaan :/ Omat valinnat aina niitä ainoita oikeita...joopajoo :/ Kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee.
  13. I

Miten säilytätte valokuvat?

Melko paljon teetetään kuvia paperikuviksi. Liimataan kuvat sitten kansioon ja tekstit viereen. Aika monta kansiollista kuvia on jo:) Oon vaan ite omalla kohdalla huomannut, että kuvia on niiiiiin paljon kivempi ja kätevämpi katsella, jos ovat nätisti kansiossa.
  14. I

itsellä on terve ja ihana poikavauva, kuitenkin harmittaa kun muut saavat tyttöjä?

Mulla on aivan ihana ja maailman rakkain poika, mutta kyllä mä toivoisin, että vielä joskus myös tyttölapsen saisin. Jos eka lapseni olisi ollut tyttö, niin olisin toivonut sitten poikaa. Mulla on haave, että saan olla joskus sekä pojan että tytön äiti. Mutta jos en saa molempia, niin ei se...
  15. I

Suositelkaa hyvää kanto/rintareppua?

Meillä Patapum, ja se on hyvä:)
  16. I

Typerää rutinaa, tiedän (pojan kummista)

Minun mielestä aika typerää rutinaa tuollainen :/
  17. I

Voisko joku olla kiltti?

Iso KIITOS nettilinkeistä :flower: Enpä olisi älynnyt, että netistäkin virret löytyvät :ashamed:
  18. I

Voisko joku olla kiltti?

Mä oon lupautunut kirjoittamaan mummoni hautajaisiin virret käsiohjelmaan, mutta nyt en löydä mistään meidän virsikirjaa :/ Voisiko joku ihana ja tekemisen puutteessa oleva ihminen kirjoittaa tänne kolmen virren sanat:D? JOS joku viitsii, niin virret olisivat 571 (säkeistöt 1 ja 3), 548...
  19. I

Tässä on Keravan puukottaja

Mutta jos uhri olisi ei-niin-kaunis (ulkoisesti), kerrottaisiin hänestä varmasti jotain muuta hyvää (esim. älykäs, hyvä liikunnassa, mahtava kokki, taiteellinen lupaus, matikkanero tms.). Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää ja jokainen on jossain hyvä/taitava:) Mua ei kyllä henk.koht. yhtään...
  20. I

VINKKEJÄ JUHLIIN vastaanotetaan!

- Tilatkaa joku stand up -koomikko, napatanssijoita tai taikuri (vai onkohan liian kallista?):D - Karaoke on hyvä juttu! - Syömiset sellaisia pikkujuttuja, mitä voi käsin napostella :p

Yhteistyössä