Miten säilytätte valokuvat?

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Teetättekö kaikki digikuvat paperille? Laitatteko paperikuvat albumeihin? Liimaatteko vai sujautatteko? Kirjoitatteko kuvien viereen?

Näin digiaikana tahtoo jäädä valokuvat joko teettämättä, tai sitten liimaamatta. Nyt onkin projekti edessä, aion saada kaikki valokuvat kansioihin! Ja niitä kuvia nimittäin riittää.

vieras
En teetä kaikkia kuvia paperikuviksi. Parhaimmat teetän paperiksi ja sen lisäksi talletan rompuille. Paperikuvat joko taskualbumiin tai liimattaviin ja tekstit viereen.

Melko paljon teetetään kuvia paperikuviksi. Liimataan kuvat sitten kansioon ja tekstit viereen. Aika monta kansiollista kuvia on jo:)

Oon vaan ite omalla kohdalla huomannut, että kuvia on niiiiiin paljon kivempi ja kätevämpi katsella, jos ovat nätisti kansiossa.

Teetetään parhaat, suunnilleen 500kuvan satseissa. Loput ovat tietokoneella ja muistikortilla. :)

Kansioon olen koittanut laittaa lasten vauvakuvat järjestyksessä, sujautettaviin taskuihin ja kirjoitustila vieressä. Rästissä on enä vuosi..

Lisäksi olen kokoamassa jokaiselle lapselle omaa kansiota jossa pahvisiin kansiolehtiin liimaan tietoja ja muistoja ja valokuvia oheen. :)

Yhteistyössä