Noi on oikeasti tooooosi hyviä Nyt vaan tässä pohdin, että onko parempi laittaa mausteita rullaan vai ei... En muista, miten oon ennen tehnyt :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:*kuola valuu*
Olepa hyvä vaan vinkistä =) Ehkä en sitten mitään mausteita väliin laita, kun on jo sitä valkosipulituorejuustoa ja mozzarellaa (ja päälle vielä jotain juustoraastetta). Hyviä nuo on kyllä ihan takuulla mausteitten kanssa tai ilmanAlkuperäinen kirjoittaja kiitos:kiitos vinkistä. En mä välttämättä mitään lisäisi. Kyllä tuo valkosipulituorejuusto antaa tarpeeksi sitä makua lisää.
Noi on nopeita ja helppoja...tein niitä viimeksi pojan synttäreille ja vieraat tykkäsivät kovasti! Sopii varmasti tuo ruohosipulituorejuustokin! Meilläkin on jääkaapissa molempia; valkosipuli- ja ruohosipulituorejuustoa... ja ajattelin laittaa molempia (luultavastikin puoleen rullaan toista ja puoleen toista).Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Kiitti vinkistä. Kuullostaa nopeelta. Sopiskos tohon ruohosipulituorejuusto tai joku muu? Varmaankin...
Nam, kuulostaa hyvältä! Mä olen myös tehnyt rullia, joissa välissä kinkkua ja aurajuustoa (sekä jotain tuorejuustoa) ja hyviä olivat nekin! Jauheliha/riisitäyte on myös herkkua! Rullan väliin sopii kyllä oikeastaan mikä tahansaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen tehnyt vastaavia niin, että väliin olen laittanut kinkkusuikaleita ja sitä Creme bonjourin Heaven & Hell kausimausta tuota Hell makua.