Mozzarella-kierteet!

Teen synttäritarjottaviksi MOZZARELLA-KIERTEITÄ eli lehtitaikina isoksi levyksi, päälle valkosipulituorejuustoa ja mozzarella-juustoraastetta, rullalle, paloiksi ja uuniin.

Pitäisköhän rullan väliin laittaa lisäksi jotain mausteita? Esim. oreganoa tai pippuria? Vai onko ilman parempi?

:p

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
kiitos vinkistä. En mä välttämättä mitään lisäisi. Kyllä tuo valkosipulituorejuusto antaa tarpeeksi sitä makua lisää.
Olepa hyvä vaan vinkistä =) Ehkä en sitten mitään mausteita väliin laita, kun on jo sitä valkosipulituorejuustoa ja mozzarellaa (ja päälle vielä jotain juustoraastetta). Hyviä nuo on kyllä ihan takuulla mausteitten kanssa tai ilman :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Kiitti vinkistä. Kuullostaa nopeelta. Sopiskos tohon ruohosipulituorejuusto tai joku muu? Varmaankin...
Noi on nopeita ja helppoja...tein niitä viimeksi pojan synttäreille ja vieraat tykkäsivät kovasti! Sopii varmasti tuo ruohosipulituorejuustokin! Meilläkin on jääkaapissa molempia; valkosipuli- ja ruohosipulituorejuustoa... ja ajattelin laittaa molempia (luultavastikin puoleen rullaan toista ja puoleen toista).

Itse olen sitten ennen uuniin laittamista (muistaakseni 225 astetta ja n. 15 min) vielä voidellut kierteet kananmunalla, mutta en tiiä, että onko se välttämätöntä. Niin, ja päälle vähän juustoraastetta myös. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen tehnyt vastaavia niin, että väliin olen laittanut kinkkusuikaleita ja sitä Creme bonjourin Heaven & Hell kausimausta tuota Hell makua.
Nam, kuulostaa hyvältä! Mä olen myös tehnyt rullia, joissa välissä kinkkua ja aurajuustoa (sekä jotain tuorejuustoa) ja hyviä olivat nekin! Jauheliha/riisitäyte on myös herkkua! Rullan väliin sopii kyllä oikeastaan mikä tahansa :p

Yhteistyössä