Hakutulokset

1. Ehkä Huomenna

mitä mieltä tälläsesta isänpvä.lahjasta?

Pöh! Toiset miehet on vaan sellasia kotihiiriä, että vaikka tekis mieli mennä, niin ei tule mentyä, kun se tulee kalliiksi ja rahat vois käyttää myös perheeseen ja kun perheelle voisi antaa senkin ajan ja kun se vie aikaa ruveta kavereitten kans järjestään ja pääsisköhän sinne sitten edes kaikki...
  2. Ehkä Huomenna

mitä mieltä tälläsesta isänpvä.lahjasta?

Lisää lahjakortin ehtoja: -Jääkiekkokaukalossa on käyttäydyttävä siivosti ja kannustushuutojen oltava hyvän maun mukaisia -Alkomahoolin nauttiminen on tehtävä kohtuudella ja sopivissa määri, kuitenkin mahdollisen pahoinvoinnin sattuessa on jäljet ehdottomasti itse siivottava, eikä jätettävä...
  3. Ehkä Huomenna

Minkä ikäsenä teillä on lapsukaiset käyneet saunassa eka kerran?

Meillä käytiin vauvauinnin jälkeen n.6kk ikäisestä lämmittelemässä alalauteella ilman löylyjä. (iso sauna paljon ilmaa ja lämpötila alaluteella ei varmaan paljon yli 40 astetta) Kotona ruvettiin saunomaan siinä 9kk paikkeilla ja nyt heitellään jo löylyä. Tyttö itse pyytää ja matkii löylyn ääntää...
  4. Ehkä Huomenna

influenssarokotus, puolesta vai vastaan? mielipiteitä!!!

Onko yhtään syytä sille, ettei ehkä kannattaisi ottaa?
  5. Ehkä Huomenna

Ikea diktad hoitopöydän hinta

Ajattelin myydä hoitopöydän, mutta kun en kuollaksenikaan muista mitä olen siitä 1,5 vuotta sitten maksanut ja en osaa päättää, mitä sille voisin laittaa hintaa :ashamed: Osaisiko joku auttaa??? Muistaisiko joku mitä Diktad sarjan hoitopöytä on Ikeassa on maksanut silloin, kun sarjaa vielä...
  6. Ehkä Huomenna

mikä auttaisi kolme veen yskään?

Höyryhengitys toimii usein hyvin. Sauna päälle ja löylyä pesuhuoneeseen saakka ja siellä loiritte puolen tunnin kylvyt ennen nukkumaanmenoa. Me saatiin viime flunssaan lääkäristä reseptillä Sir. Ephedrin Paediatr. yskänlääkettä, joka on sitten ensimmäinen yskänlääke, jonka olen koskaan nähnyt...

Yhteistyössä