Hakutulokset

1. Ehkä Huomenna

Nyt loppuu noi mässy-aloitukset!!!

Kiitos :hug: Ja sama koskee muuten myös noita BMI ja laihdutus/olen sopusuhtainen huomaatteko?-aloituksia. BTW. Mun BMI 25 ja joo olen ihan tyytyväinen massuuni, on se pienempi kuin äidilläni :laugh: (älkää ottako pahalla :) )
  2. Ehkä Huomenna

Nyt loppuu noi mässy-aloitukset!!!

Mä en kestä enää |O Mä istun tääl äidin luona yksinäni koneella, kun tultiin tytön kans viikonlopuks mummilareissulle ja äiti pikkujouluissa ja äidin mies töissä. Ja mikä kamalinta... TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN HERKKUJA MISSÄÄN MULLE!!!
  3. Ehkä Huomenna

Avasin fazerin sinisen suklaalevyn just

Mulle kanssa heti yy:nä tulemaan pari palaa *polkee jalkaa*
  4. Ehkä Huomenna

Tää testi on uskomaton, tee se!!

Mussa on jotain vikaa... Ajattelin porakonetta ja sinistä :ashamed:
  5. Ehkä Huomenna

HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

Minäkin haluaisin tutustua tähän Hyvä Sydän kerhoon. Saisinko yynä salasanaa?
  6. Ehkä Huomenna

Käykö pukki joillain jopa 2 kertaa?

Kumpaan paikkaan tuli pukki viime vuonna. Olen oppinut, että nuo isovanhemmat osaa olla aika kilpailunhaluisia välillä keskenään (vaikkeivat suoranaisesti sitä näytä), joten meillä mennäänkin vuorojouluina. Jospa miehesi vanhempien luona ei kävisikään pukki tänä jouluna, vaan pukki olisi...
  7. Ehkä Huomenna

Tamperelaiset..

Juu, ja jos oikeasti lähdetään luettelemaan noita maineeltaa olevinaan pahoja alueita, niin tietysti Hervanta, Nekala, Viinikka, Multisilta, Härmälä, Tesoma, Kaukajärvi... Näistä ainakin Tampereella asuessani kuullut moitteita ja voin sanoa, ettei Hervanta erotu näistä mitenkään selvästi...
  8. Ehkä Huomenna

Tamperelaiset..

Hervannankin maine kokoajan nousussa, eikä Tampereella ole yhtä ainutta rauhatonta aluetta verrattuna pääkaupunkiseudun TOP 10 pahimpiin. Siellähän on suomen nykyisin muistaakseni ainoa poliisikoulukin, joka sijaitsee Hervannassa ja poliiseja lähes tuplaten kuin muualla asukaslukuun nähden...
  9. Ehkä Huomenna

No nyt se myrkyn lykkäs!!!!

Samaa mieltä tuosta riittävän hyvästä itsekin, vaikka omistankin Moccamasterin. Eipä sillä kahvilla omaan makuuni suurta eroa ole sen mukaan millä keittimellä keitetty. Toisaalta meidän moccamaster on nyt 11 vuotta vanha, pelittää kuin aina ennenkin ja kerran ollaan jouduttu uusi pannu...
  10. Ehkä Huomenna

Syöttekö hei oikeasti tarpeeksi kasviksia??

Ihan oikeastiko? noo, :ashamed: en... Yritänpä parantaa tapani. Olisiko täksi päiväksi jotain hyvää kasvisruokareseptiä kellään, jospa oikeasti yrittäisin lisäillä kasviksia koko perheen ruokavalioon. Tyttö ei vielä oikein suostu salaatinlehtiä syömään, mut kurkku ja tomaatti kyl ruualla...
  11. Ehkä Huomenna

Miten sitä voi tulla imetysaikana raskaaksi?

Ei se olekaan mahdollista, ennenkuin menkat alkaa, mut ennen menkkoja tapahtuu aina ovulaatio ja jos juuri sen ovulaation aikana raskautuu, jonka jälkeen alkais ekat menkat, niin eipä tuukaan edes niit ekoja...
  12. Ehkä Huomenna

Kertokaapas nyt (toppakinttaista)

Eihän mikään hiha pääse puristamaan ranteesta? Laitoin yksi aamu rukkasten kiristysremmin aika kireälle, kun tuppaa hanskat aina ulkoillessa putoilemaan, mutta menikin liian kireälle ja muuten lämpimissä rukkasissa ollet kädet oli aika kylmät, kun tultiin sisälle.
  13. Ehkä Huomenna

Kaksinaamaiset tehyläiset

Näin juuri! Onneksi olen itse miesvaltaisella alalla töissä... Toivottavasti nuo sairaanhoitajat eivät sovella työssään samaa periaatetta, että joka koviten vaatii ja lujimmin huutaa saa ensimmäisenä ja parasta hoitoa. *muoks* Lisäyksenä vielä, että mielestäni huonosti palkatut...
  14. Ehkä Huomenna

Hätä! Voiko hormoonikierukka pettää?

:o :o :o Ehkäisyneuvolassa sanoivat, ettei ole koko uran aikana heillä tullut vastaan oikein asennetusta hormonikierukasta raskaaksi tullutta tapausta. Aika hyvä tsäkä tuttavapiirissäsi, tuossa ylitetään jo todennäköisyyden lakeja hulppeesti :D
  15. Ehkä Huomenna

kellä olis tai mistä saan painonvartijoiden pistelehen?

Mulla olis kaikkea mahdollista matskua... Powerstart 1,2,3 ja 4 Perusmateriaali: -tervetuloa ryhmään -ravinto (sisältää peruspistetaulukot) -käyttäytyminen -liikunta Ostajan opas 2007 Ravintolat ja kahvilat pisteopas 2007 Painonvartijat kuntoa ja elinvoimaa (15 min DVD) Kesäheila...
  16. Ehkä Huomenna

Miehen veroprosentti 0, jipii!!!

Oli se tulo mistä tahansa, niin veroja menee kokonaisvuositulosta riippuvan prosentin mukaan. Sosiaalietuuksista vaan ei voi tehdä ansiotulovähennystä, joka jokaisen ansiotyöläisen veroehdotuksessa on automaattisesti tehty. Siksi tavallaan sos.etuuksista menee enemmän veroa. Kuitenkin, jos...
  17. Ehkä Huomenna

Miehen veroprosentti 0, jipii!!!

Juu, mutta ap:n mies on maksanut alkuvuonna kovaa veroprosenttia, joka on laskettu sen mukaan, että se olisi koko vuoden töissä. Nyt kun kokonaisvuositulot ovatkin paaaaljon pienemmät, hän on tavallaan maksanut alkuvuoden palkastaan jo loppuvuodenkin verot. Siksi näin!
  18. Ehkä Huomenna

Mitä tekisitte, jos ei olisi pakko tehdä mitään?

etsi lehtiä, jossa on sudokuja ja täytät niitä =)
  19. Ehkä Huomenna

Vauvakilpailu?

:laugh: Voi ei! Jätähän ainakin sinä fiksumpana lapsienne vertaileminen vähemmälle ja tyydy siihen, että kaikki oppii aikanaan. On paljon helpompaa itsellesi. Tiedän kyllä tunteen, kun toiset mainostaa kauheesti ja on ylpeitä lapsistaan, mut ei sais olla silti toisten kustannuksella...
  20. Ehkä Huomenna

Millä karsta pois pitkän tukan alta?

Apteekista Kelual hoitovoidetta! Meillä lähti kahdella käsittelykerralla paksu karsa päälaelta pitkän ja paksun tukan alta.

Yhteistyössä