Mitä tekisitte, jos ei olisi pakko tehdä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Ehkä vähän omituinen kysymys, mutta tilanne on nyt tämä. Olen likan kämpillä ja jään tänne yöksi. En uskalla katsoa telkkaria, koska likalla on ajastettuja nauhoituksia tuossa digissään enkä tajunnut kysyä etukäteen, sössinkö ne ajastukset, jos menen kaukosäätimen kanssa jotain hosumaan. Imuroida ehkä vois, mutta ajattelin imuroida keskiviikkoaamuna. Sitäpaitsi tän asunnon imuroimiseen menisi max 10 min. No tiskatakin voisin, tiskialtaassa on 1 muki, 2 lusikkaa ja kissan ruokakuppi. Rillit unohtui kotiin, joten en voi lukeakaan. Eikä myöskään väsytä. Joten...tanssisko ripaskaa, seisois päällään, surffailis netissä vai tekiskö työjuttuja? Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa?

Keittiönoita
Rillien kotiin unohtuminen haittaa lukemista ja sudokuja yms. Paitsi jos luen netistä, tässä kun saa fonttikokoa suurennettua. Työjutut vois olla ihan jees, mutta kun on tällanen harvinainen ilta, ettei oikeasti ole pakko tehdä töitä, niin voisi tämän ajan käyttää toisinkin.

Karkkia täällä likan kämpillä kyllä on ja mulla vapaus ne pistellä poskeeni, mutta en ole kovin karkkihiiri. Netissä surffailu taitaa olla ainoa mielekäs, nyt pitää vaan keksiä joku aihe, josta alkaa lukemaan. Jääkausi voisi olla hyvä.

Nyynä: Pari työreissua on ollut Turkuun, muttei Poriin. Päättömän sukukalleudet on siis edelleen katsastamatta :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Rillien kotiin unohtuminen haittaa lukemista ja sudokuja yms. Paitsi jos luen netistä, tässä kun saa fonttikokoa suurennettua. Työjutut vois olla ihan jees, mutta kun on tällanen harvinainen ilta, ettei oikeasti ole pakko tehdä töitä, niin voisi tämän ajan käyttää toisinkin.

Karkkia täällä likan kämpillä kyllä on ja mulla vapaus ne pistellä poskeeni, mutta en ole kovin karkkihiiri. Netissä surffailu taitaa olla ainoa mielekäs, nyt pitää vaan keksiä joku aihe, josta alkaa lukemaan. Jääkausi voisi olla hyvä.

Nyynä: Pari työreissua on ollut Turkuun, muttei Poriin. Päättömän sukukalleudet on siis edelleen katsastamatta :D :D

:LOL: :LOL: :LOL: no eihän tästä nyt niiiiiin kauhian pitkä matkaa poriin oo :D

Yhteistyössä