Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo kotiintulo aika pois, eiköhän aikuinen mies osaa tulla kotiin ihan oikeaan aikaan itsekin. Tulee sellainen valvonnassa oleva olo tuosta kotiintuloehdosta.
Pitääkö sun miehen yleensäkin kysyä lupa johonkin lähtemiseen, jos lupa matsiin on sulta erinomainen isänpäivälahja?
Kai ainakin ostat ne liput valmiiksi?
Vastasin jo aiemmin että ei tarvii lupaa!! Ja enhän mä tiedä menevätkö matsiin vai minne? Heillä on vapaus tehdä mitä haluavat,.....
Ja joo se kotiin tuloaika ois niinku enempi vitsinpuolelta...
Mä en tajua missä se lahja oikein on? Jos kerran mies saa muutenkin mennä (ei tarvitse sulta lupaa) niin mikä lahja se sellainen sitten on? Etenkin jos mies ei ole tähänkään asti oikein halunnut lähteä minnekään? Ihan sama jos meikäläinen saisi äitienpäiväksi lahjakortin jossa lukee, että saat mennä lähikaupassa käymään, tms...
No eikös se oo vähän sama ku esim joku "hierontalahjakortti"..kyllähän niitä hierontoja voi antaa muullonki mut silti usein annetaan tommonen "lahjakortti".. musta ainaki ihan kiva idea.
No, antaisitko "hierontalahjakortin" ihmiselle joka ei tykkää siitä että häntä hierotaan?
Mun mielestä idea olisi hyvä, jos ap:n mies olisi jo kauan valittanut, että tekis jäkismatsiin mieli mutta kun ei ole mahdollisuutta mennä. Tai jos ap antaisi lahjaksi vaikkapa liput sinne matsiin ja sitä ennen/sen jälkeen sapuskat jossain, tai liput johonkin miehen suosikkiartistin konserttiin, tms. Mutta paperiläpyskä missä miehelle annetaan lupa mennä jonnekin, vaikka miehellä on muutenkin lupa käydä jossain jos haluaa vaan kun ei halua....ei se ole mun käsitykseni kivasta lahjasta :/ . Mutta eipä mun tarvitse sitä lahjaa antaa tai vastaanottaa, joten... :saint:
Pöh! Toiset miehet on vaan sellasia kotihiiriä, että vaikka tekis mieli mennä, niin ei tule mentyä, kun se tulee kalliiksi ja rahat vois käyttää myös perheeseen ja kun perheelle voisi antaa senkin ajan ja kun se vie aikaa ruveta kavereitten kans järjestään ja pääsisköhän sinne sitten edes kaikki jne. jne.....
Musta olis hiukan hienoa, jos mies näkis vaivan sopia mun kavereitten kanssa viikonloppuohjelmasta, jolloin mä pääsen viettämään kavereitten kanssa aikaa suunnitellusti vaikka risteilylla tms. Ei ole kysymys siitä, ettenkö sitä sais myös itse tehtyä ja etteikö mies minua sinne päästäisi, mutta eipä ole tullut lähdettyä.
Lisäksi miehelle voi olla kynnyskysymys edes kysyä lupaa tuollaiseen, kun tietää, että vaimo antaa kyllä luvan, mutta tietää myös, että vaimo olisi mielummin viikonlopun perheen kanssa kotona. Näin voi siis osoittaa suoraan, että tämän viikonlopun minä HALUAN olla lasten kanssa keskenäni, koska HALUAN, että vietät kavereittesi kanssa viikonlopun. Tällainen reissu voi olla paljon vapautuneempi ja paremmalla omatunnolla tehty ja sitä kautta paljon hauskempi.
Pitkä sepustus... Toivottavasti asiani tuli kuitenkin siitä ilmi.