Hakutulokset

1. I

Rippilahja

Kysy josko haluaisi alkaa kerätä jotain astiasarjaa. Tai vaikka pyyhkeitä/pussilakanoita omaan tulevaan kotiin.
  2. I

Annatko miehesi laueta suuhun?

Totta kai! Mieskin kun kerran mulle orkun nuolee, niin ei tulis mieleenkään sanoa sille EI.
  3. I

Te, jotka olette varastaneet teininä?

Juu, olen varastanut teininä. Kotoa en saanut oikeastaan koskaan rahaa, joten siitä löytyy selitys. Varastin meikkejä ja vaatteitakin joskus. Ei kaduta eikä hävetä. Mitä sitä monta kymmentä vuotta vanhoja miettimään.
  4. I

Erikoisia pojan nimiä, mutta sellasia että sopii suomalaisen sukunimen kanssa yhteen??=)

Toi Hampus on ruotsissa hyvinkin suosittu pojan nimi.
  5. I

Laminaatti keittiöön???

meillä laminaatti myös keittiössä ja hyvänä on pysynyt, vaikka en niin turhan tarkka ole siivoamaan heti roiskeita ym pois. vaikka on kaatunut maitolasillisiakin lattialle, ei oo menny saumoihin. Ne toki siivotaan heti pois. Ja paikoilleen "klikattavaa" laminaattia meidän.
  6. I

Minkälaiset ihmiset elävät seksittömässä avioliitossa?

Toivottavasti kenenkään parisuhde ei perustu pelkkään seksiin. Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että liitossa on hellyyttä jos seksi puuttuu. Tietysti jos seksi ei onnistu jostain fyysisestä syystä, ymmärrän asian.
  7. I

Haluatteko kuulla mikä eniten mietityttää minua???

Onhan se vakavaa, mutta asialle voi vissiin tehdä jotain. Luulisin ainakin.. Eli voimaharjoittelu tietääkseni auttaa ja ylipäänsä hyppiminen vahvistaa luita. Eli punttisalia ja trampoliinia.
  8. I

Minkälainen vaatetus naisella on kamala?

marimekon isot raitapaidat..
  9. I

Hyviä salaatteja ristiäisiin?

täällä joku kertoi viikko pari sitten tällaisen ohjeen ja itse juhannuksena kokeilin. Eli kaupan perunasalaattia ja siihen lisätään purjoa, pakasteherneitä ja tonnikalaa. Ja tuli muuten älyttömän hyvää! Kiitos vaan vinkin antajalle. :)
  10. I

Huh, tilattiin miehen kanssa seksitarvikkeita äsken...

Sauvahan tuo on ja mukana rakastelussa silloin tällöin. Voihan sitä tietty yksinkin käytellä :saint: Googleta, löytyy kyllä kuva.
  11. I

Huh, tilattiin miehen kanssa seksitarvikkeita äsken...

kaalimato on aikas kiva peli.. Mies tilasi jostain :p
  12. I

1973 pino tähän!

:wave:
  13. I

Mistä nimimerkkisi on peräisin?

mun siitä kun nautin niin kesästä ja lämmöstä. Olisipa kesä ainainen.. B)
  14. I

Minkälaiset kengät pitää olla jos..

kiilakorkoiset balleriinat vois olla kivat tuon asun kanssa. Tosi tukevat kävellä, mut ovat kuitenkii vähän juhlavammat kuin korottomat.
  15. I

Kiharat tytölle

Tai laita patukoilla/sormikiharoilla.
  16. I

miten usein teet heräteostoksia ja hemmottelet itseäsi?

Ostan tosi usein itselleni kaikkee. Niin turhaa kuin tarpeellistakin, vaatteita yleensä. Toki muullekkin perheelle vaatetta ostetaan ihan yhtä usein.
  17. I

Esikoisen synttärilahjaan 128?

Ei se nyt ihan noinkaan mee. Meidän lapset ovat saaneet hinnaltaan hyvinkin vaihtelevia lahjoja. Ikinä ei oo tullu narinaa asiasta. Aina ovat kuitenkin saaneet haluamansa, koska toiveet ovat olleet kohtuullisia ja ne on pystytty toteuttamaan. Itse en ole lapsena saanut juurikaaan muuta kuin...
  18. I

Miksi ei lapsia häihin?

\ :headwall: :headwall:
  19. I

Miksi ei lapsia häihin?

\ Meinaatko oikein tosissasi, että lapset istuvat hillitysti ja seurailevat ohjelmaa???? :whistle: Ei niin ensimmäisiäkään juhlia oo ollu, joissa pieniä lapsia mukana, etteikö ne huutais, itkis, juoksis. Ja vanhemmat juoksee perässä ja komentaa niitä päivänsäteitä. Todellakin rasittavaa...
  20. I

Minua heitettiin kivillä :(

\ Aivan sama vaikka tilanne olisikin ollut tuo. Ei se silti oikeuta heittelemään kivillä!! Olisi sanonut mieluummin, että ei apua kaipaa ja painu v.ittuun. oppiipahan heittelemään kun poliisit vähän jututtavat.

Yhteistyössä