Muotovaahtopullo,ja edelleen kaduttaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
Aikuisena? Olet varmaan "hyvä" esimerkki lapsellesi!! Mitä sä aikuisena oot varastanu? Onko sulla minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä?? Taidat olla moraaliton ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Ei ollut pahemmin rahaa.Ei kaduta.Olen aikuisenakin varastanut.
Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
ja mitäs väliä sillä on??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te, joita ei kaduta, koitteko tehneenne moraalisesti oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
Ootko sä nyt alkanut jotenkin kytätä kaikkee mitä mä kirjotan? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
höh täälläkin olet sitten ollut tuhma :kieh: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ootko sä nyt alkanut jotenkin kytätä kaikkee mitä mä kirjotan? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
Ymmärsin mä kyllä!! Enkä kirjottanut tuota äskeistä vakavin mielin!!!Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ootko sä nyt alkanut jotenkin kytätä kaikkee mitä mä kirjotan? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
en =) osuu vain silmään, ja leikki leikkinä, ja hymy merkkihän mulla aina kirjoituksen jälkeen, sori jos loukkaannuit, en enää kiinnitä huomioon
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ymmärsin mä kyllä!! Enkä kirjottanut tuota äskeistä vakavin mielin!!!Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ootko sä nyt alkanut jotenkin kytätä kaikkee mitä mä kirjotan? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Varastin koska koko ajan oli saatava jotain uutta ja hienoa, vaatteita ja meikkejä, cd-levyjä... Ei kaduta kyllä yhtään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi varastitte? Kaduttaako nyt vanhempana?
en =) osuu vain silmään, ja leikki leikkinä, ja hymy merkkihän mulla aina kirjoituksen jälkeen, sori jos loukkaannuit, en enää kiinnitä huomioon
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:ja mitäs väliä sillä on??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te, joita ei kaduta, koitteko tehneenne moraalisesti oikein?
niin ja mä paskoin 6kk ikäsenä housuun, luuletko että mulla vielä kaduttaa sellanen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:ja mitäs väliä sillä on??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te, joita ei kaduta, koitteko tehneenne moraalisesti oikein?
Ai mielestäsi ei ole väliä, toimiiko oikein vai väärin? Kyllä suurin osa ihmisistä haluaa toimia moraalisesti oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:niin ja mä paskoin 6kk ikäsenä housuun, luuletko että mulla vielä kaduttaa sellanen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:ja mitäs väliä sillä on??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te, joita ei kaduta, koitteko tehneenne moraalisesti oikein?
Ai mielestäsi ei ole väliä, toimiiko oikein vai väärin? Kyllä suurin osa ihmisistä haluaa toimia moraalisesti oikein.