PeesiAlkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:sellanen et jenkkakahvat pursuu liian pienistä ja tiukoista vaatteista ja persvako vilkkuu samasta syystä :x
Noista käytännöllisistäkin kävelykengistä löytyy oikeesti tyylikkäitäkin kenkiä. Iteskin olen jopa yhdet löytänyt. Harmi vaan kun on niin saamarin kalliit :/ Osa on kyllä nuistakin aika "mummokenkiä".Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:teinikuteet aikuisella naisella, omaan vartaloon sopimattomat vaatteet (esim. lihavilla pikkuvaatteita yms.), fleecetakkeja, käytännöllisiä kävelykenkiä (eli siis eccot ja muut hirvitykset), katuhuoran kuteet (tolppakorot paksuilla pohjilla, minihame, tissipaita) yms.
Kyllä mä olen näissäkin aika nipo :ashamed: :ashamed: .
juu niin on, peesi.Alkuperäinen kirjoittaja evelie:kaikki leopardikuviot on kamalia
toi oli hyvin kiteytetty eli samaa mieltä siis olenAlkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:sellanen et jenkkakahvat pursuu liian pienistä ja tiukoista vaatteista ja persvako vilkkuu samasta syystä :x
lantiohousut, ne nuorten muotia höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
HIRVEEN RUMIA OVAT :headwall:
Vähän nuorempana nimitän niitä persnoronpaljastelupöksyiksi.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:lantiohousut, ne nuorten muotia höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
me ollaankin vanhoja
ei varmaan olla vielä vanhoja =)Alkuperäinen kirjoittaja lisse:lantiohousut, ne nuorten muotia höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
me ollaankin vanhoja
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei varmaan olla vielä vanhoja =)Alkuperäinen kirjoittaja lisse:lantiohousut, ne nuorten muotia höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
me ollaankin vanhoja