Hakutulokset

1. H

Marraskuussa 2010 syntyneet <3

Hei vaan kaikille! Olen käynyt tähän mennessä vain lueskelemassa, mutta nyt voisin itsekin aktivoitua kirjoittelemaan. Liityin tuonne kerhoonkin. Meillä siis 17.11. syntynyt esikoispoika, itse olen 29-vuotias.
  2. H

Joulukuiset 2010

Kuntoiluohjeita kyselit Metsätähtönen. Meillähän poika syntyi sektiolla jo 17.11., jälkitarkastus mulla oli 22.12. Silloin lääkäri sanoi, että saan alkaa elellä ihan normaalisti ja liikkua niin paljon kuin haluan. Sitten vielä erikseen kysyin, että onko jotain, mitä pitäisi välttää, niin ei...
  3. H

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Heips! Näin jälkikäteen olen itse tosi tyytyväinen, että perätilassa ollut vauva syntyi sektiolla. Minullehan sanottiin magneettikuvien perusteella, ettei alakautta mahdu turvallisesti tulemaan. Varsinainen leikkaus oli nopeasti ohi, enkä spinaalipuudutuksessa tuntenut juuri mitään...
  4. H

Hei! Meille syntyi 17.11. (rv 36 + 6) POIKA 3025 g ja 48 cm. Tarkoitus oli tosiaan mennä suunniteltuun sektioon perätilan vuoksi joulukuun alussa, mutta pieni mies ottikin varaslähdön. Veikkaisin, että kääntöyritys ehkä vauhditti synnytyksen käynnistymistä. Mene ja tiedä. Lapsivedet siis...
  5. H

Omaa napaa: No niin, sairaalasta soitettiin ja magneettikuvien perusteella minulle suositeltiin sektiota viikolle 39. Joku mittani oli niin niukka, ettei alakautta kannata yrittää perätilassa olevaa esikoista. Tarkempi aika sovitaan vielä tällä viikolla. Todella jännä fiilis, kun voi sitten...
  6. H

Moikka! Onnea Unelmahöttö! Älä vielä heitä hanskoja tiskiin, kyllä se siitä lähtee ja tyttö kasvaa! Kotiintulovaatteiksi itselleni pakkasin sellaiset vaatteet, jotka menee päälle nytkin, mutta housujen vyötärössä pienentämisvaraa. Sairaalakassi on siis valmiina, 50 cm vaatteita...
  7. H

Heippa vaan! Kiitos uudesta pinosta. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti: on monenlaista vaivaa ja pulmaa, mutta loppusuoralla jo mennään! Ja Lollille isot onnittelut tyttövauvasta! Meidän vauva on edelleen sitkeästi perätilassa, joten tiedossa on kääntöyritys sairaalassa : / Muuten on kaikki...
  8. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Painoa on mulle tullu ekan huhtikuisen neuvolan jälkeen tasan kahdeksan kiloa, sormet ja jalat ei ole turvonneet, mutta rinnat ovat kasvaneet huimasti ja tietty vatsa :D Ehkäpä osa on mennyt reisiin ym., mutta vaatteiden kanssa ei ole ollut hankaluutta. Kauheesti yli kymmentä kiloa en toivoisi...
  9. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Gallup: 29-v. ope, onnellinen omakotiasuja. Sormuksia ei ole, lemmikkejä kylläkin!
  10. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Nimenhuutoon: Haitula, la 9.12., synnäri PHKS, sukupuoli ??? Täällä kaikki hyvin, tänään 25 + 1
  11. H

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja siviilisäädyn vaihtumisesta! Mäkin ostin tuon manducan, kun niin moni on kehunut. Huuto.netistä, eli pitäis vielä käydä noutamassa. Sain kaverilta 62-kokosen H&M:n talvihaalarin, joten sillä mennään. Vetskarilla saa laitettua alaosan joko pussimalliseksi tai...
  12. H

Hankinnoista ja vaunuista oli puhetta. Huuto.netistä ostin Teutonia Prestige -vaunut ja noudinkin ne jo. Hyvältä näyttävät ja tuntuvat, vaikka seuraavat kuukaudet saavatkin viettää vielä varastossa... Kirppiksiltä ja huuto.netistä on tullut osteltua vaatteita, ja alennusmyynneistäkin jotain...
  13. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Meilläkin oli tänään kovasti etukäteen jännittämäni rakeneultra ja hienostihan siellä kaikki oli! Vauvan kehitys vastasi viikkoja, tai hän oli itse asiassa vähän isompikin. Painoksi arvioitiin noin 400 grammaa. Todella symppis ultraaja ja kiva fiilis jäi käynnistä kaikin puolin. Neljä kuvaa...
  14. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Meillä annetaan noita neuvola-aikoja muihin verrattuna vissiin aika runsaalla kädellä, ensi viikolla on taas aika ja edellisestä on silloin kulunut vasta vähän päälle kolme viikkoa. Sehän vaan sopii. Ainakin toistaiseksi on aina ollut tosi kiva siellä asioida. Sitten 27.7. on se rakenneultra!
  15. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Mulla on alkanut maha näkyä ihan kunnolla, neuvolassa maanantaina todettiin että kohtu on jotenkin eteenpäin kallellaan. Sydänäänet kuului terhakkaasti ja pari kunnon töytäisyäkin osui laitteeseen =) Paino oli laskenut pikkasen viime käynnistä, jolloin olikin turvonnut olo. Samoin verenpaineet...
  16. H

Osanottoa Keffelille! Niin surullista... Nonni, nyt ei sitten enää mahdu lempparifarkuista nappi kiinni. Eli tervemenoa mammavaatteiden maailmaan... Kampin keskuksessa Bebes-kaupassa oli muutama alennusrekki, lähtöhinnat oli aika kalliita, mutta alennettuina ok. Mekkoa pitäis vielä metsästää...
  17. H

Kiertelin sunnuntaina aikani kuluksi kirppareita, ja kävipä mainio tuuri. Löytyi passelin kokoisia äitiyshousuja kolmet. Velourlökärit, mustat siistimmät työhousut ja lappufarkkuhaalarit, oikein siistejä kaikki ja hintaa oli 3,90/pökät. Kivasti oli vielä myyjä laittanut ison kyltin...
  18. H

Liikunnasta Onpa hassua, kuinka erilaisia ohjeita neuvoloissa annetaan... Mulle sanottiin, että hölkkä on ok ja pyöräily erittäin suositeltavaa. Sen sijaan pallopelit käskettiin jättämään pois. No, näitä sitten noudatan, ja jossain muualla sitten sanotaan ihan päinvastaista, hämärää. Kaveri...
  19. H

Voi kurjuus Nallekarkki! :hug: Otan osaa! Itse olen tällä hetkellä jossain seitsemännessä taivaassa, tänään oli ultra ja siellähän se pikkuinen oli ihan oikeassa paikassa, oikean kokoisena ja mihinkään riskiryhmään ei näillä näkymin kuulu. Kun kätilö paineli vatsaa niin se vaihtoi asentoa ja...
  20. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

Ihanaa, aamulla oli lääkäri ja siellä kuunneltiin sydäntä! Terhakkaasti tuntui lyövän (150), ja vain yksi tulokas. Meidän suvussa on jonkin verran kaksosia, joten nyt on se jännitys ohi. Muutenkin oli kaikki kunnossa viikkoihin nähden. Oli kyllä tosi herkkä hetki ja nyt vaan hymyilen kuin Hangon...

Yhteistyössä