Kiitos
mamadread uudesta pinosta:flower:
Noita kuvia tosiaan otin itse täältä
Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts! sinne voi hakuunsanoiksi laitella baby tai christmast jne. ja sitten tulee aiheeseen sopivia kuvia
Todellakin, elellään marraskuuta jo!:O Ihana ajatus tuo leikkimielinen arvuuttelu syntyvistä lumihiutaleista=)
Mä veikkaan että 3 hiutaletta syntyy marraskuussa ja seuraava 23.11:heart:
Taisi joku muukin muuten veikata samaa päivää...tuo tuli vain ekana mieleeni
Omat lapseni ovat syntyneet sen 2 vkoa etuajassa ja kummankaan kohdalla en ole päässyt virallisen kuun puolelle! Nyt kun La on loppukuusta niin tälläkertaa joulukuisen vauvan varmaan saammekin, kutina on kuitenkin että laskettuun ei päästä...mulla on tunne että vauva syntyisi rv 36-38!
Kiitos vielä kaikille myötäelämisestä:heart: Omat ajatukset ja tunnelmat vaihtelee ihan päivittäin! Eilen olin murheen murtama ja ryvin itsesäälissä ja ahdistuksessa ja tänään olo on paljon parempi=)
Mies tuli eilen töistä ja lähti saman tien pois jolloin huomasin miten vapautunut olo mulle tuli! Olin jo valmiiksi ahdistunut tulevasta illasta ja kun mies lähtikin niin tunne oli älyttömän vapauttava! Hän palasi kyllä yöksi kotiin mutta haki yötamineensa ja nukkui sohvalla!
Näin siis meillä...kurjaa mutta tunnen sisimmässäni olevani oikealla asialla ja oikeaa tienhaaraa valitsemassa!
Synnytykseen liittyvät ajatukseni on lähinnä sellaiset että tuleeko mies vai ystäväni mukaan?! Miten lähden ja millä...sekä tietysti se pelko että taas kaikki käy nopeasti ja kivuliaasti:O
Odotan kuitenkin jo vauvan syntymää ja sitä että saisin fyysisen itseni takaisin!
Teitä joilla supistuksia on niin kuinka usein ja ovatko kipeitä?!
Supistaako teitä öisin levossa?!
Muahan on viimeiset viikot supistellut tosi paljon ja ovat kipeitäkin! Herään myös yöllä ja aina kun käännän kylkeä tmv. niin samalla supistaa:O
Muutenkin alapäässä tuntuu välillä omituisia tuntemuksia...poltetta, nipistyksiä ja niitä sukkapuikkokipujakin!
Valkovuoto on runsastunut älyttömästi ja olenkin miettinyt ettei vaan hiivaa tm. piilevää vaikka hajuja tai muita oireita ei olekaan...
Muuten olen oikeastaan kumman oireeton ja tuntuu että aikaisemmilla viikoilla olisi ollut enemmänkin vaivoja! Närästystä ei oo yhtään, ei liitoskipuja, ei turvotusta ym. Ainoastaan nuo supistukset ja kramppaavat jalat mutta villasukat ovat aittaneet kummasti eikä suonta vedä niin paljoa!
Olikohan se
jääräpää kellä jalat meinaa lähteä välillä alta?! Mulla on sama juttu ja oli edellisessäkin raskaudessa! Vauva tosiaan välillä painaa tuonne jonnekkin nivuseen/hermoon ja jalka meinaa lähteä yks'kaks alta!
Ruokahalut on edelleen tosi minimissään ja välillä ahdistaa kyllä kovasti kun vauva painaa keuhkoja ja mahalaukkua!
Pissalla tulee käytyä 1-2krt yössä ja yleensä aamuyöllä 4 aikaan tulee sellainen vaihe etten meinaa saada unenpäästä millään kiinni. Liekö sitten tosiaan ennakointia vauvan tuloon
Mahan löysyydestä piti vielä kommentoimani että mulla on nyt kans jokusen viikon tullut tämmöisiä 'kohtauksia' että masu meneekin ykskaks ihan sekaisin!! En tiedä kyllä mistä johtunee sitten...ite oon miettinyt että vaikuttaisko vauvan liikehdintä tuohonkin asiaan?! Synnytystä se ei oo ainakaan enteillyt vielä eikä aikaisempienkaan synnytysten kohdalla ole vatsa tyhjentynyt!