Hakutulokset

1. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

Apua, huomenna lääkärineuvola ja sykkeet. Toivottavasti kuuluu jotain... Töissä en oo kertonu ja toivon, ettei kukaan ihan vielä arvaakaan. Pitäis tehdä nimittäin uus työsopimus ihan lähiaikoina, vakkari sellainen, ja ennen mustaa valkoisella en oikein viittis kellekään sanoa... Tuskin...
  2. H

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

Täällä odottelen malttamattomana ultraa, joka on 31.5. Sen jälkeen (jos kaikki ok!) kerrotaan lähipiirille ja kavereille. Vielä ei tulevat isovanhemmatkaan tiedä! Lääkäriinkin on vielä viikko, siellä tosiaan kuulemma kuunnellaan sydäntä. Sekin jännittää aivan hurjasti! Pahoinvointi on jäänyt...
  3. H

###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Aion ottaa äitiyspakkauksen, näytti kivalta kuvien perusteella, ja meillehän on eka tulossa, joten ennestään ei oo mitään. Tekis mieli kovasti jo kertoa, mutta yritän malttaa... Kyseessä on eka lapsenlapsi kaikille osapuolille, ja aavistan, että hirvee hössötys ja touhotus alkaisi saman tien...
  4. H

###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Uusi ilmoittautuu mukaan! Esikoinen tulossa meille laskurin mukaan 10.12. Iloinen yllätys, koska olin varautunut kenties pitkäänkin yrittämiseen. Neuvola-aika on 26.4. ja täytyy myöntää, että kovasti jännittää kaikki... Itse olen 29 ja poikaystäväni 31. En ole toistaiseksi kertonut kellekään...

Yhteistyössä