Moi!
Ohhoh, mä olen nyt ihan pudonnut kärryiltä, mutta haleja kaikille sitä tarvitseville ja tietty kaikille muillekin! Nallekarkille iso :hug:...
Uusille tervetuloa!
Kotidoppler näyttää olevan teillä tosi monella joo. Se on varmaan ainakin ekassa raskaudessa tosi ihana värkki, kun noita maksuttomia ultria on niin turkasen vähän. Mulla oli viime kerralla maailman tylsimmät ja pitkimmät viikot ne 12-20 kahden ultran välissä. Ei tuntunut tapahtuvan mitään, mahaa ei vielä ollut, senkun vaan ootti ja ootti ja oli olevinaan raskaana.
Mulla on vihdoin ultra-ajat sitten saatu Naikkarilta, menen ens viikon ti 8.6. ja sitten elokuun alussa. Jännää!! Hitsi, kun ei ole mitään muita todisteita tyypistä kuin se huhtikuinen plussa mutta eiköhän siellä joku pikkuinen uiskentele.
En ole vielä kaivanut
mammahousuja esiin vaan ennemminkin pieneksikäyneitä ja taas mahtuvia farkkuja
) Oon noin 5kg kevyempi kuin esikkoa odottaessa jeejee. Mutta siis löllöä on kyllä edelleen, joku ihme yläpömppä on tossa joo. Mammahousuista mulla oli eniten käytössä farkut, joissa oli lantiolla säädettävä kuminauha ja sitten leveä tuubi ja kun jäin ä-lomalle, vetelin sellasissa mustissa verkkarityyppisissä mammahousuissa melkein joka päivä. Ei sitä kalkkiviivoilla jaksanut olla enää kovin edustava
Alkuraskaudessa oli joka päivä töissä samat suorat mammahousut, jotka oli muuten ihanaa vetää päälleen ekaa kertaa, kun sai olla reteesti vatsa ulkona!
Meillä esikoinen on poika, mistä mä olin ihan innoissani. Mulla on yksi sisko ja tää pienten tyttöjen maailma on sen verran tuttu, että oli tosi kiva saada poika. Nyt mä toisaalta haluaisin tytön, mutta toisaalta oishan se ihanaa, jos pojalla olisi leikkikaverina poika. Tai mene ja tiedä, eihän pieni ikäero ja sama sukupuoli ole tae mistään symbioottisesta sisarussuhteesta, mikä mulla on ihanan siskoni kanssa! Vaatteiden kannalta olisi kätevää, jos se olisi poika, mutta toisaalta ois kyllä KOVIN KIVAA ostella uusia pienen tytön mekkosia!!!! No kuhan tulee terve pieni ihminen, niin se riittää kovin hyvin.
Nyt täytyy mennä laittamaan tuo ukkeli iltapesulle. Jonkun nuhan se on hankkinut ja ihmeellistä hentoa ihottumaa naamaan ja selkään. Hmm ei taida ihan mennä parvorokon määritelmään, mutta vähän mietityttää, onko se vaan jotain ruoka-allergiaa vai pitääkö mun huolestua itseni takia. Katellaan.
Moido!
Lillikka 10+2 hui mitkä viikot!!
Ps. Mulle voi päivittää NKL, menen sinne, kun siellä oli viimeksikin niin ihanaa