Hakutulokset

1. I

10 pistettä sille joka tunnustaa

mä en ole koskaan, jos on pakko olla saikulla niin silloinkin kauhea syyllisyys siitä...mikäköhän mua vaivaa :laugh:
  2. I

Kuuluuko ne yövalvomiset myös isälle?

Meillä alkoi pikku emäntä nukkumaan 2kk iässä koko yön...ensimmäisen kk mies oli kotona meidän kanssa, joten valvottiin molemmat öisin vuorotellen kun emäntä ei vielä tajunnut et yöllä ei kuulu olla montaa tuntia hereillä putkeen... me ei tiedetä oikeastaan mitään väsymyksestä :laugh: Nyt...
  3. I

Kuka tekee/on tehnyt siivoojan työtä???

Olin kesätöissä ISS:n firmassa eli minulla ei ollut alan koulutusta. Tein tavaratalosiivousta, leipomosiivousta, toimistosiivousta ja kerrostalorappukäytävä/saunaosastosiivousta. Kerrostalojen rappukäytäväsiivous ei ollut raskaammasta päästä todellakaan, leipomo ja autokorjaamosiivous oli ihan...
  4. I

=)

joo, tarvii kai työttömän elämäänsä kyllästyneen kotiäidin elämäs jotain valonpilkettä esiintyä :laugh:
  5. I

=)

onneksi olkoon ,. pidä sit kunnon juhlat :D :flower:
  6. I

onko muka tälläsiä pph:jia?

Omasta lapsuudestani muistan aivan hirvittävän pphpaikan, joka ilta itkin vanhemmilleni etten halua mennä sinne enää. Onneksi 3kk jälkeen vanhempani tajusivat siirtää meidät hittoon sieltä. Hoitaja oli yhäiti jolla kaksi omaa lasta, murrosikäinen poika ja alle kouluikäinen tyttö 4-5v...
  7. I

Onnettomuusautossa 3 aikuista ja 2lasta, eikä kellään ollut turvavöitä eikä lapsilla turvaistuimia!

todella surullista...lapsiparat :( Itse kirosin pari päivää sitten yhtä perheen isää joka tuli minua päin melkein farmari volvollaan ja lapsi hyppi etupenkillä ilman vöitä...olisi vielä airbag lauennut kun olisikin törmännyt niin kiva kohtalo varmaan lapsella... isä ajoi kolmion takaa...
  8. I

Mistä löydän lastenhuoneeseen

ostin veljekset keskiseltä pöydän ja kaksi jakkaraa prinsessa-aiheella...maksoivat alle 20e yhteensä
  9. I

Onko tyhmää ( remontti)

Minusta hyvä idea. Huoneesta tulee selkeämpi.
  10. I

ALLEKIRJOITA VETOOMUS TURVALLISEN LAPSUUDEN PUOLESTA!

kävin allekirjoittamas, myös mies saa tehdä saman kun tulee kotiin
  11. I

Mitkä alat ottaavat töihin ilman koulutusta?

puhelinmyyjä... puhelinhaastattelija
  12. I

Mikä oli viimeisin huonekalu ostoksesi?

nojatuoli Askosta...kävelin ohi ja kun halvalla sai niin ostin sen makkariin :D
  13. I

Mistä lastenhuoneeseen huonekalut?

ikea tuli mieleen...voi ostaa käsittelemättömän pöytäsetin vaikka ja maalata itse sellaiseksi kuin haluaa...varmaan halvimmalla pääsee siten ja saa persoonallista Huutonetista voi löytyä paikkakunnalta/lähipaikkakunnilta uudenveroista kamaa jos tuuri käy.
  14. I

Huomioitanne:onko ruokien hinnat noussu vuoden vaihteen jälkeen

jugurtti oli noussut, makarooni samaten, mehukatti jopa 0,5e
  15. I

Kenet ne sinkkuäidit valitsi?

mullekin jäi sellainen fiilis et Reeta ja Markon jutusta voisi tulla jotain.
  16. I

monta paketoitua joululahjaa jo kaapistanne löytyy? =D

2 lahjaa pikkuiselle ja sitten yksi hyväntekeväisyslahja
  17. I

Matkarattaat auton takakontissa??

Voiko matkarattaita säilyttää auton takakontissa vai meneekö ne homeeseen siellä?? Kokemuksia??
  18. I

Tämän illan suunnitelmat?

käydään varmaan isovanhemmilla kysymäs huomisillaksi neidin hoitoapua, sit tehdään saunaan lauteita ja ollaan yhdessä.
  19. I

Missä vaiheessa kannattaa ostaa imetysliivit?

ostin 2 viikkoa synnytyksen jälkeen, toiset sain raskausaikana kaverilta ja hyvin meni, sit yhdet ostin huutiksesta raskausaikana ja ne oli sit kyl pienet... mulla suureni kuppikoko koosta c dd/e:n joten jos olisin d rintaliivit ostanut raskausiakana niin niillä en mitään olisi tehnyt
  20. I

mihis lapsilisät kului?

laskuihin meni suurin osa, vielä hilut on jäljellä ne menee elämiseen.

Yhteistyössä