Hakutulokset

1. I

Asuntolainan nopeampi takaisinmaksu

Meillä näyttäisi olevan maksullista....onko kukaan saanut neuvoteltua muutosta alkuperäiseen sopimukseen? Onko edessä tyyliin vain pankinvaihto jos ei asiaan saa muutosta. Onko joku vaihtanut pankkia, paljonko siitä tulee kuluja? Jos joku ihmettelee että miksi olet nimesi pannut ko. sopimukseen...
  2. I

Meillä lukee että 3% menisi...mietin vaan että onko se käytännössä tosiaan kaikilla noin.... Kauheasti ei ollut vaihtoehtoja kun lainaa haettiin et vissiin sen takia ehdot on niin päin honkia, kun tiesivät että oli pakko laittaa nimi alle...
  3. I

mites te jotka olette makselleet ylimääräisiä lyhennyksiä pankille? oletteko maksaneet jonkun käsittelymaksun tai prosenttiosuuden pankille ylimääräisistä lyhennyksistä? Entäs jos olette lyhentäneet laina-aikaa eli nopeuttaneet maksamista, onko tullut kustannuksia uudesta suunnitelmasta?
  4. I

mites te jotka olette makselleet ylimääräisiä lyhennyksiä pankille? oletteko maksaneet jonkun käsittelymaksun tai prosenttiosuuden pankille ylimääräisistä lyhennyksistä? Entäs jos olette lyhentäneet laina-aikaa eli nopeuttaneet maksamista, onko tullut kustannuksia uudesta suunnitelmasta?
  5. I

käyttäisittekö lapsellanne tälläistä haalaria:

En käyttäisi ellei vaihtoehtona olisi että en pysty lapselle muuta hankkimaan.
  6. I

Onko teidän suvussa ihmisiä, joiden mielestä perheessä pitää olla myös poikalapsi -mieluiten esikoinen..?

Meillä miehen isosisä odotti poikaa sukua jatkamaan kun miehen veljien varassa on suvun nimen jatkuminen...isoisän sisaruksilla ei poikia. Itseäni asia ei pahemmin haitannut..tärkeintä että isovanhemmat ja läheiset olivat ihan sekaisin onnesta meidän tytöstä.
  7. I

Kauhee sisustustranspiraatio!

Häiritsevätkö lapset toistensa unia... jos siis samaan huoneeseen siirrät kaikki...??
  8. I

Miten saa miehen tajuamaan et on parturin tarpeessa?

mun mies käy niin harvoin parturissa et välillä on kyl aikamoinen röllikkä, mut sit kun tulee parturista niin taas jaksaa katsella ja läähättää sitä :laugh: Mä varaan sille aina parturin ja sanon koska se on...ei saisi itse sitä aikaiseksi.
  9. I

Ystävä sitten otti ja suuttui. Kyseessä lastenhoitoasia.

voiko joku oikeasti suuttua tuollaisesta...veisi perhepäivähoitajalle jos ei tarhaan halua viedä..aika uskomatonta että sun pitäisi alkaa hoitamaan hänen lapsiaan...
  10. I

j u u !!!!!!!!!!!!!!!!!!

tule meseen olisi asiaa..
  11. I

Huutonet- viestiä tarjouksesi on ylitetty, ei ole taaskaan tullut. Argg.

laita korotus automaatti...siihen mitä olet maksmissaan valmis maksamaan...sillä asia hoituu
  12. I

Laitetaan taas Huuto.netin hirvityksiä pinoon!

:laugh: kylläpä näyttää houkuttelevalta...taidampa tilata heti :D
  13. I

Jos hääparilla on lahjalista, onko sieltä pakko ostaa lahja?

ei kai mikään pakko ole. Itse ostan ellei toiveet ole kauhean kalliita tyyliin 100e per lahja... kivempi antaa mieluisa lahja kuin turhaa romua kaapin perälle.
  14. I

Marimekon unikko - kuka vielä käyttää sitä?

Mä en ole koskaan ollut mikään erityinen unikkofani, mutta nyt alan olen totaalisen kyllästynyt ko. kuvioon ja tietysti sitten sain joululahjaksi kaikemaailman unikkojuttuja :/
  15. I

Kenelle kerrot eniten asioitasi?

Miehelleni minä, aika vähän nykyään ystäville tai vanhemmille
  16. I

Millaisia sohvia ihmisillä on?

Minäkin pongasin meidän makkarin tapetin nirppurotan olkkarista :D
  17. I

Pyytäisitkö lisäksi ruokarahaa? (hoitolapsesta)

eli hoidatko 16-24h viikossa ja saat 80e-120e viikossa pimeesti eli 320e-480e käteen kk??? jos ton verran saat niin musta siihen sisältyisi kyl se ruoka..
  18. I

Lapset tarhaan, jos äiti on sairaslomalla?

Mulle olisi ihan itsestäänselvyys että lapsi menee tarhaan jos toinen vanhemmista makaa sairaana kotona.. Vihaan ylikaiken huolehtia kenestäkään jos makaan sängyssä kauheassa jysärissä tai horkassa...paljon parempaa hoitoa lapsi tarhassa saisi.
  19. I

Lastenhuone kuvia - pino

Pupu T teen tytöllä on aivan mahtava toi pulpetti =) kuolailin sitä tässä, voi kun löytäis sellaisen jostain tulevaisuudessa kun neiti vähän kasvaa

Yhteistyössä