No hyvä, muuten mä olisin voinut vaikka suuttua sulleAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä en mitään Marimekkoa omaan kotiin ottaisi, ihan vaan siksi että ei ole löytynyt vielä ainakaan mun makuun olevia juttuja sieltä.
Mut mun mielestä on kyllä olemassa paljon,paljon kauheampia kuoseja kun Unikko!
Ja tätä mä en voi edelleenkään ymmärtää, et joku ostais lapselleen haalarin vaan näyttääkseen, että on varaa. Ja jos näin on, niin ihmettelen missä kummassa ne ihmiset asuu jossa näin on? Täällä meilläpäin kun päiväkodin naulakoissa varmaan joka toisessa roikkuu reimateciä niin miten siinä näyttää kenellekään yhtään mitään? Tavallinen vaate siinä missä muutkin. Ja jos ihmiset näille ulkoilupuvuilla haluaa varallisuuttaan esitellä niin miksi niitä pidetään lapsilla yllä tarhassa, luuleeko ihmiset, että tyyliin 4-vuotiaat tarhakaverit tietävät pukujen hinnan ja kertovat sitten kotona, että kenellä heidän ryhmästä tätä pukua löytyy? Kaupassa ja kylässä tuskin näitä loskakelejä on tai kosteussuojasta muutenkaan paljon hyötyä, joten kyllä mä ns.ihmisten ilmoilla puen lapseni aivan johonkin muuhun kuin reimateciin eli se siitä sun teoriasta. Mä en ihan totta halua uskoa, että joku aikuinen ihminen vois tosissaan näin ajatella. Surullista.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mun on pakko nyt kertoa teoriani Unikosta. Juju on sama kuin Reimateceissä, eli ostetaan että voidaan näyttää meilläkin olevan varaa. Marimekolla on monia mahtavia kankaita, niissä vain on ongelma että niitä ei välttämättä heti yhdistetä Marimekkoon.
*avaa sateenvarjon*
No kyllä ne sisutusihmiset tunnistaa heti useimmat Marimekon kuosit, muutkin kuin perinteisen ananaksen, fandangon jne. Ja tosiaan kodinsisutuksessa unikkokuosi ei ole enää ihan trendikkäimmästä päästä, vaikka Manolo olisikin kenkiinsä sen laittanut. Ei ainakaan minuun tee kukaan sisutuksessaan vaikutusta sisustusmakunsa tai varallisuutensa suhteen, jos unikkokuosi on valloittanut keittiön...Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mun on pakko nyt kertoa teoriani Unikosta. Juju on sama kuin Reimateceissä, eli ostetaan että voidaan näyttää meilläkin olevan varaa. Marimekolla on monia mahtavia kankaita, niissä vain on ongelma että niitä ei välttämättä heti yhdistetä Marimekkoon.
*avaa sateenvarjon*
Umbrella muotoili asian taas kerran niin hyvin, että turha kai tähän mitään lisätä.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Ja tätä mä en voi edelleenkään ymmärtää, et joku ostais lapselleen haalarin vaan näyttääkseen, että on varaa. Ja jos näin on, niin ihmettelen missä kummassa ne ihmiset asuu jossa näin on? Täällä meilläpäin kun päiväkodin naulakoissa varmaan joka toisessa roikkuu reimateciä niin miten siinä näyttää kenellekään yhtään mitään? Tavallinen vaate siinä missä muutkin. Ja jos ihmiset näille ulkoilupuvuilla haluaa varallisuuttaan esitellä niin miksi niitä pidetään lapsilla yllä tarhassa, luuleeko ihmiset, että tyyliin 4-vuotiaat tarhakaverit tietävät pukujen hinnan ja kertovat sitten kotona, että kenellä heidän ryhmästä tätä pukua löytyy? Kaupassa ja kylässä tuskin näitä loskakelejä on tai kosteussuojasta muutenkaan paljon hyötyä, joten kyllä mä ns.ihmisten ilmoilla puen lapseni aivan johonkin muuhun kuin reimateciin eli se siitä sun teoriasta. Mä en ihan totta halua uskoa, että joku aikuinen ihminen vois tosissaan näin ajatella. Surullista.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mun on pakko nyt kertoa teoriani Unikosta. Juju on sama kuin Reimateceissä, eli ostetaan että voidaan näyttää meilläkin olevan varaa. Marimekolla on monia mahtavia kankaita, niissä vain on ongelma että niitä ei välttämättä heti yhdistetä Marimekkoon.
*avaa sateenvarjon*
Ei kukaan kilpailekaan, ne mammat joilla on tyyliin itse tehdyt vaatteet lapsillaan vaan kuvittelee että Reimalla yritetään päteä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on laukku joka on unikkoa, ja vieläpä alennuskasasta kaivettu ja hyvin palvelee. eipä tuos kuosis mitää vikaakaan ole. on niitä törkeempiäki ja minkä takia jollAin muksun vaatteilla tai ylipäätään millään pitää yrittää näyttää että joo on varaa? ei vaan mahdu päähän että miks pitää kilpailla kaikesta..
no ehkä se onki niin. "meirän likka ei leiki teirän poijjan kans jonsei sille ilmesty reimaa päälle" ei se ny aiva niinkää saisi olla. siitähän se kiusaaminen lähtee ja sitte ku muksu menee kouluun niin ihmetellään että miks sitä kiusataan. no ehkä siks että naapurissa opetettiin muksulle että tuon muksun kans ei voi olla tekemisis koska sillä on vääränmoinen kuosi laukus tai väärän merkkiset vaatteet. ei mielestäni reilua.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kukaan kilpailekaan, ne mammat joilla on tyyliin itse tehdyt vaatteet lapsillaan vaan kuvittelee että Reimalla yritetään päteä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on laukku joka on unikkoa, ja vieläpä alennuskasasta kaivettu ja hyvin palvelee. eipä tuos kuosis mitää vikaakaan ole. on niitä törkeempiäki ja minkä takia jollAin muksun vaatteilla tai ylipäätään millään pitää yrittää näyttää että joo on varaa? ei vaan mahdu päähän että miks pitää kilpailla kaikesta..
Mä todella uskon ja toivon ettei sellasia vanhempia oe, jotka leimaavat lapset joko hyviksi tai huonoiksi pelkkien vaatteiden perusteella!Alkuperäinen kirjoittaja flow87:no ehkä se onki niin. "meirän likka ei leiki teirän poijjan kans jonsei sille ilmesty reimaa päälle" ei se ny aiva niinkää saisi olla. siitähän se kiusaaminen lähtee ja sitte ku muksu menee kouluun niin ihmetellään että miks sitä kiusataan. no ehkä siks että naapurissa opetettiin muksulle että tuon muksun kans ei voi olla tekemisis koska sillä on vääränmoinen kuosi laukus tai väärän merkkiset vaatteet. ei mielestäni reilua.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kukaan kilpailekaan, ne mammat joilla on tyyliin itse tehdyt vaatteet lapsillaan vaan kuvittelee että Reimalla yritetään päteä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on laukku joka on unikkoa, ja vieläpä alennuskasasta kaivettu ja hyvin palvelee. eipä tuos kuosis mitää vikaakaan ole. on niitä törkeempiäki ja minkä takia jollAin muksun vaatteilla tai ylipäätään millään pitää yrittää näyttää että joo on varaa? ei vaan mahdu päähän että miks pitää kilpailla kaikesta..
joo, lispahti ohi aiheen toivotaan ettei olsi.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä todella uskon ja toivon ettei sellasia vanhempia oe, jotka leimaavat lapset joko hyviksi tai huonoiksi pelkkien vaatteiden perusteella!Alkuperäinen kirjoittaja flow87:no ehkä se onki niin. "meirän likka ei leiki teirän poijjan kans jonsei sille ilmesty reimaa päälle" ei se ny aiva niinkää saisi olla. siitähän se kiusaaminen lähtee ja sitte ku muksu menee kouluun niin ihmetellään että miks sitä kiusataan. no ehkä siks että naapurissa opetettiin muksulle että tuon muksun kans ei voi olla tekemisis koska sillä on vääränmoinen kuosi laukus tai väärän merkkiset vaatteet. ei mielestäni reilua.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kukaan kilpailekaan, ne mammat joilla on tyyliin itse tehdyt vaatteet lapsillaan vaan kuvittelee että Reimalla yritetään päteä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mulla on laukku joka on unikkoa, ja vieläpä alennuskasasta kaivettu ja hyvin palvelee. eipä tuos kuosis mitää vikaakaan ole. on niitä törkeempiäki ja minkä takia jollAin muksun vaatteilla tai ylipäätään millään pitää yrittää näyttää että joo on varaa? ei vaan mahdu päähän että miks pitää kilpailla kaikesta..
(Vähän OT tässä ketjussa )
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Ja tätä mä en voi edelleenkään ymmärtää, et joku ostais lapselleen haalarin vaan näyttääkseen, että on varaa. Ja jos näin on, niin ihmettelen missä kummassa ne ihmiset asuu jossa näin on? Täällä meilläpäin kun päiväkodin naulakoissa varmaan joka toisessa roikkuu reimateciä niin miten siinä näyttää kenellekään yhtään mitään? Tavallinen vaate siinä missä muutkin. Ja jos ihmiset näille ulkoilupuvuilla haluaa varallisuuttaan esitellä niin miksi niitä pidetään lapsilla yllä tarhassa, luuleeko ihmiset, että tyyliin 4-vuotiaat tarhakaverit tietävät pukujen hinnan ja kertovat sitten kotona, että kenellä heidän ryhmästä tätä pukua löytyy? Kaupassa ja kylässä tuskin näitä loskakelejä on tai kosteussuojasta muutenkaan paljon hyötyä, joten kyllä mä ns.ihmisten ilmoilla puen lapseni aivan johonkin muuhun kuin reimateciin eli se siitä sun teoriasta. Mä en ihan totta halua uskoa, että joku aikuinen ihminen vois tosissaan näin ajatella. Surullista.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mun on pakko nyt kertoa teoriani Unikosta. Juju on sama kuin Reimateceissä, eli ostetaan että voidaan näyttää meilläkin olevan varaa. Marimekolla on monia mahtavia kankaita, niissä vain on ongelma että niitä ei välttämättä heti yhdistetä Marimekkoon.
*avaa sateenvarjon*