10 pistettä sille joka tunnustaa

• Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
:ashamed: Kerran vielä siksi että sain viettää enemmän aikaa erään kaveripariskunnan kanssa joka oli toiselta paikkakunnalta vierailemassa :ashamed: :ashamed: .

Mutta lisäpointseja mä en saa.

puu
Minä. Mutta lapsia en vie hoitoon kuitenkaan. Tosiasiassa olin silloin henkisesti niin rikki, että olisin saanut sen takia sairaslomaakin, mutta en halunnut siihen lappuun syyksi, että mielenterveysongelmat tai ahdistus.

möö
Alkuperäinen kirjoittaja puu:
Minä. Mutta lapsia en vie hoitoon kuitenkaan. Tosiasiassa olin silloin henkisesti niin rikki, että olisin saanut sen takia sairaslomaakin, mutta en halunnut siihen lappuun syyksi, että mielenterveysongelmat tai ahdistus.
Ei sitä nykyään siihen laiteta, vaan jotain muuta. Jos näin haluat.

Yhden ainoa kerran elämässäni... niin ja kerran lähdin töistä noin puolen tunnin työssäolon jälkeen kun pomo soitti kotoaan että "pyöräilepäs tänne kahveelle, ei näin hienoa kesäpäivää viitsi töissä tuhlata". Ei kai pomon käskyä uskalla uhmatakaan... (eikä ollut mikään pikkufirma vaan iso valtion laitos kyseessä...)

Katri
En ikinä. Eikä tulis mieleenkään :O väkisin olen pois jos olen oikeasti sairas, ja kauhea syyllisyys siitä jo.

Kun sanoitte et nuorempana, niin minkä ikäisinä olette tuommoisia olleet?

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jee mulle 15pointsii,mutta se kostautuu....seuraavana päivänä olin oikeasti kipee.
:LOL: :LOL: aika paha!

Mitä itseen tulee, niin aiheetta en ole ollut pois, mutta lapsen olen kyllä kerrattain kärrännyt hoitoon koko viikon kun itse olin saikulla. Ja syykin oli se, että olin uupumuksen vuoksi saikulla ja lääkäri oikein määräsi omaa aikaa mulle ja suorastaan kehoitti viemään lapsi aamuisin hoitoon.... Hoitajalle en kehdannut puhua saikustani mitään :ashamed: (niin, ja uuvutin siis itseni työnteolla. Sosiaaliala, ihmissuhde työtä...)

Mä olen taas tapani mukaan väärässä pinossa B) , mutt koskaan en ole ilman syytä töistä poijes, mutta en kyllä sinne kipeenäkään mene.

Ihme ihmisiä, kun kuvittelevat olevansa korvaamattomia.
Ei siitä kirkkaampaa kruunua päähän hautausmaalle viedessä laiteta, vaikka kuinka änkeät puoliväkisin kipeenä töihin. Piste :) .

Katri
Mä en muuten mene sairaana töihin, vaan pysyn kyllä kotona. Enkä tod. Kuvittele olevani korvaamaton :LOL: kaukana siitä, mutta tuntuu vaan huijaukselta olla pois, ku mulle maksetaan palkkaa :D

Yhteistyössä