Hakutulokset

1. R

Horoskooppisi saattaa olla vaihtunut! :o

Mut millanen se käärmeenkantaja sitten on?? Kun horoskooppeihin luonteen "määrittäjinä" on uskottu niin kauan, niin voisiko olla että juuri ne luulot ovat muokanneet meitä juuri sellaisiksi? Kun monella pitävät paikkaansa. En ole täydellinen jouskari ollut niin johtuuko siitä et olenki...
  2. R

Äiskäpäivän kunniaksi jätin poikaystäväni.

Oltii liian erilaisia. Aaltopituudet ei vaa kohdanneet. Melkeimpä ainoana oli se kipinä;)
  3. R

kauhean tylsää

Googlettakaa joku pervontorjuntaohjelma :laugh: Persikat pois trip trap.
  4. R

Äiskäpäivän kunniaksi jätin poikaystäväni.

Miettiny tosin jonkin aikaa asioita ja sopiva hetki kun tuli niin.. Mutta miksi mullakin on paha mieli? Vaikka toisaalta helpottunut. :(
  5. R

Äitienpäivävalitus-pino..

Jaku ulkona sataa lunta.
  6. R

Äitienpäivävalitus-pino..

Ei lahjaa :'( Lapsen isä sanoi viikolla ei ois mut se on siellä exän luona ja silläki on puhelin sulettu. Lapsi nii pieni ettei oo korttia tehny mut (kun pyysin sängynpohjalta) antoi ihanan halin ja flunssasta märän pusun :heart: Nuo lastenohjelmat telkussa toivottaa äitinpäivää KOKO ajan.
  7. R

eroisitteko?

Kati entä jos joku ei halua tulla kuunnelluksi eli ei halua puhua? Mitä siinä vaiheessa voi tehdä jos ei mies halua tunnustaa et jokin on hätänä eikä voimia alkaa selvittämään asiaa? Meillä oli kans samanlaista ku ap:llä, tosin vain yksi lapsi. Isi ei osannut olla lapsen kanssa kun se ei...
  8. R

hyvää äitienpäivää kaikille =)

"Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa: kyllä on äiskän elämä rankkaa. Veltostuu vatsa ja roikkuu rinta, eikä ole sileä enää reidenkään pinta. Alkaa vaivata tantta tauti, unohda se ja elämästä nauti!" Hyvää äitienpäivää!! :laugh:
  9. R

Nyt täytyy mennä maate, huomenna on kuitenkin aikainen herätys

Hyvää yötä ja huomenta :flower:
  10. R

tupakan lopetus...

Ei vitsi pitäskö se sit lopettaa nyt. Kauan oon sitä suunnitellu mut aina siirrän alotusta. Vaikka eihän siinä tartte mitään alkaa ees tekeen, pointti on ettei tee. Eli polta.
  11. R

Olen uusi täällä ja ois hirmu kiva jos kertoisitte ittestänne jotain

Minäkin uusi.. 27v, poika 3v, aikuinen mies etsintäkuulutettu tänne pohjoisemmas :whistle: Suuntaa elämälle olen myös etsimässä työn/koulutuksen alueella. :wave:
  12. R

tupakan lopetus...

ENITEN oikeesti pelottaa lopettamisessa se jos lihoo. Muutenkin pyylevä pyylevä. Ihan varmasti se muu tekeminen ois mulle syöminen.. :(
  13. R

JEE..tää toimii taas!!!!

Just ko aattelin et vois sänkyyn jo hiipii. No katellaa vähän.
  14. R

TEITÄ ON KUSETETTU!

Ehkä juju onki siinä et tänää EI OO aprillipäivä. Eli kukaa ei odota tällasta:) Tulisivat paljastaan juonensa! huhuu!
  15. R

Vieläkö ehtii

Täällä ketjuntappaja, hei :wave:
  16. R

Olipa mautonta äidiltäni

Niin siis äitilläs :laugh:
  17. R

Tatuointi?

peesaan. mulla aika pieni nii eipä kestäny ku 3,5 minsaa about. Mie aattelen et jos on synnytyksestä selvinny nii selvii mistä vaa ;)

Yhteistyössä