tapelkaa nyt vaikka jostain ihan älyttömästä.
kun mun mesessäkään ei ole kuin pervoja enkä mä jaksa niitä nyt :kieh:
kun mun mesessäkään ei ole kuin pervoja enkä mä jaksa niitä nyt :kieh:
sanos muutaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Miks sun mesessä on pervoja?
:snotty: Mun mesessä on vaan hyytikyppynen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:sanos muutaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Miks sun mesessä on pervoja?
haluatko sä multa pari pervoa? Olis ylimääräisiä...Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti::snotty: Mun mesessä on vaan hyytikyppynen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:sanos muutaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Miks sun mesessä on pervoja?
Mistä me tapeltais??
Onpas, mä tartten unta |OAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä
et tartte mitään unta, oot vaan laiska :kieh: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Onpas, mä tartten unta |OAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä
Kahos vuan: hetki vielä niin kohtahan myö tapellaan ihan älyttömästä
mullakin on nälkä mutta kohta ei ole. Mulle tulee ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä
MULLA ON NÄLKÄ! :'(
mun mesessä olis yksi pervo joka kuuntelisi sen toimituksen mielelläänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas:
HOOOOO |O Ite oot... ite oot... no... hitto, pyllistän!!Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:et tartte mitään unta, oot vaan laiska :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Onpas, mä tartten unta |OAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:eikä ole epäreilua... mä tarviin viihdytystä
Kahos vuan: hetki vielä niin kohtahan myö tapellaan ihan älyttömästä
Mistä muka? Ei VOI tulla.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mullakin on nälkä mutta kohta ei ole. Mulle tulee ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä
ai jaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mun mesessä olis yksi pervo joka kuuntelisi sen toimituksen mielelläänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas:
voivoi... pikkuveli tuo mulle grillimättöäAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Mistä muka? Ei VOI tulla.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mullakin on nälkä mutta kohta ei ole. Mulle tulee ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En mää.. Hyytis riittää vallan mainiosti tähän aikaan päivästä
ei nukuta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Mitähän tästäkin taas tulloo.. menkää nukkumaan!!
mutkun ne on viihdyttävää seuraa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiAusten:Googlettakaa joku pervontorjuntaohjelma Persikat pois trip trap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun täytyy varmaan mennä kohta isolle hädälle :xmas: