Horoskooppisi saattaa olla vaihtunut! :o

• Viestiketjun aloittaja Astro
  • Ensimmäinen viesti
Mut millanen se käärmeenkantaja sitten on??

Kun horoskooppeihin luonteen "määrittäjinä" on uskottu niin kauan, niin voisiko olla että juuri ne luulot ovat muokanneet meitä juuri sellaisiksi? Kun monella pitävät paikkaansa.

En ole täydellinen jouskari ollut niin johtuuko siitä et olenki käärmeenkantaja :) Jotenkin pahalta kuullostaa toi nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mie kyllä uskon siihen että niillä mennään, minkä tähtien alla on syntynyt. eli taivaankappaleet liikkukoon juu, mut se vaikuttaa (jos vaikuttaa..) missä ne on ollu syntymähetkellä. näinhän se menee.
Tekstissä sanotaan, että horoskoopit perustuvat 2000 vuotta vanhoihin kirjoituksiin ja maapallon alkseli on noista ajoista kiepsahtanut uuteen asentoon. Eli kyllä me kaikki olemme syntyneet tämän "uuden järjestelmän" aikana.

Meillä olisi siis kolme neitsyttä, minä ja esikoinen pysyisimme neitsyinä ja kuopuskin siirtyisi neitsyen tähtimerkkiin. Ja kaksi kaksosta, mies ja keskimmäinen ovat syntyneet heinäkuun alussa. Uskokoon ken tahtoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Astro:
http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vapaaaika/harrastukset/tahtikartta_ojennukseen/fi_FI/tahtikartta_ojennukseen/

Kun luette tuon koko tekstin, joka on jaettu eri kappaleisiin, niin käy ilmi että vanha horoskooppijärjestys ei enää pidä paikkaansa, vaan taivaanlaki on muuttunut ja muuttuu koko ajan.

Uudet horoskoopit menevät:
19.04. - 14.05. = Oinas
15.05. - 21.06. = Härkä
22.06. - 21.07. = Kaksoset
22.07. - 11.08. = Rapu
12.08. - 17.09. = Leijona
18.09. - 31.10. = Neitsyt
01.11. - 23.11. = Vaaka
24.11. - 30.11. = Skorpioni
01.12. - 20.12. = Käärmeenkantaja
21.12. - 21.01. = Jousimies
22.01. - 17.02. = Kauris
18.02. - 13.03. = Vesimies
14.03. - 18.04. = Kalat

Olenkin nyt sitten neitsyt, enkä vaaka :)
mä olen tämän mukaan kalat, enkä oinas...
mies on käärmeenkantaja eikä jousimies
esikoinen on vaaka skorpionin sijaan
keskimmäinen on edelleen oinas
kuopus on härkä eikä kaksoset

ei se voi mennä näin....

Jahas, vai että mä olenkin käärmeenkantaja :xmas:

Lapset myös käärmeenkantajia mutta mies onkin sitten jousimies...

Sinänsä ihan tylsää kun mä ja lapset ollaan ennen oltu jousimiehiä ja mies on ollut kauris...

Mielummin olen kus...pää kaksonen kuin härkä :D so what kaksosen kanssa tulee paremmin toimeen kuin härän kanssa nim. kokemusta on ...anoppi on härkä ...ja yks kaveri on härkä...ja tunnen monta kaksosta ovat mukavia

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Sieltähän sai katsoa sen oman syntymähetken sieltä ursan sivuilta

http://www.ursa.fi/auringonsijainti

Minä olen sen mukaan käärmeenkantaja.
Tän mukaan mie oon sit härkä, enkä kaksoset :( ja poju ei oo enää kalat vaan on tasan siinä kalojen ja vesimiehen rajalla...eli kumpikohan se nyt sit on? :whistle: ja mies onkin leijona neitsyen sijaan :D siitä mie oisin erittäin onnellinen :D

Yhteistyössä