TheUnforgiven
sama homma..ei käy päinsä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä oon näköjään sit jousimies, enkä kauris.
sama homma..ei käy päinsä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä oon näköjään sit jousimies, enkä kauris.
Mä pidän ton kauriini ennemmin ku otan jonku jousimiehen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä oon näköjään sit jousimies, enkä kauris.
Tekstissä sanotaan, että horoskoopit perustuvat 2000 vuotta vanhoihin kirjoituksiin ja maapallon alkseli on noista ajoista kiepsahtanut uuteen asentoon. Eli kyllä me kaikki olemme syntyneet tämän "uuden järjestelmän" aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mie kyllä uskon siihen että niillä mennään, minkä tähtien alla on syntynyt. eli taivaankappaleet liikkukoon juu, mut se vaikuttaa (jos vaikuttaa..) missä ne on ollu syntymähetkellä. näinhän se menee.
eikä ole |O meidän vaavi on kaksonen (totutussa horoskoopissa) eikä ole yhtään pöhkö |OAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty:
mä olen tämän mukaan kalat, enkä oinas...Alkuperäinen kirjoittaja Astro:http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vapaaaika/harrastukset/tahtikartta_ojennukseen/fi_FI/tahtikartta_ojennukseen/
Kun luette tuon koko tekstin, joka on jaettu eri kappaleisiin, niin käy ilmi että vanha horoskooppijärjestys ei enää pidä paikkaansa, vaan taivaanlaki on muuttunut ja muuttuu koko ajan.
Uudet horoskoopit menevät:
19.04. - 14.05. = Oinas
15.05. - 21.06. = Härkä
22.06. - 21.07. = Kaksoset
22.07. - 11.08. = Rapu
12.08. - 17.09. = Leijona
18.09. - 31.10. = Neitsyt
01.11. - 23.11. = Vaaka
24.11. - 30.11. = Skorpioni
01.12. - 20.12. = Käärmeenkantaja
21.12. - 21.01. = Jousimies
22.01. - 17.02. = Kauris
18.02. - 13.03. = Vesimies
14.03. - 18.04. = Kalat
Olenkin nyt sitten neitsyt, enkä vaaka
en mäkään ....Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voi nyt vittu. En mä halua olla kaksonen! Kaksoset on kusipäitä!
En ala minäkään kaksoseksi olen rapu ja muuksi en muutu!!!!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Älä suotta. Mä meinaan olla rapu jatkossakin! En mä ala kaksoseksi.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:otan osaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voi nyt vittu. En mä halua olla kaksonen! Kaksoset on kusipäitä!
näinpä...minäkin ollu kohta 24 vuotta ja aion sinä pysyäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Neitsyt moon ollu jo kohta 27 vuotta ja neitsyenä pysyn Vaikka jellona tuon mukaan olisinkin...
No mut elä huoli, ei se bieleen menny =)Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voi nyt vittu. En mä halua olla kaksonen! Kaksoset on kusipäitä!
NÄin on, ihan PErseestä, SAmaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja enga:Gasoline on perseestä niin ku kaiki härät ja ei härät
Tän mukaan mie oon sit härkä, enkä kaksoset ja poju ei oo enää kalat vaan on tasan siinä kalojen ja vesimiehen rajalla...eli kumpikohan se nyt sit on? ja mies onkin leijona neitsyen sijaan siitä mie oisin erittäin onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja minna:Sieltähän sai katsoa sen oman syntymähetken sieltä ursan sivuilta
http://www.ursa.fi/auringonsijainti
Minä olen sen mukaan käärmeenkantaja.