Siis toisinpäin...Alkuperäinen kirjoittaja Xkalat:Jaahas, mä olenkin sitten Oinas enkä Kalat
mul on ihan toisin päin, mä oon ennen ollu neitsyt, mut olen paljon enemmän leijona mä oon menny paljon yli, mun ois alunperinkin pitänyt syntyä leijonana!Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mä oisinki muka leijona,ai dount tink sou,moon ihan ilmiselvä neitsyt..
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja sv:Mä taas oisin muka Härkä enkä Kaksonen... en taho olla Härkä...
mäkin pysyin vesimiehenäAlkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ja mä olen vieläkin härkä mikä härkä
No oletpa "fiksu"Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voi nyt vittu. En mä halua olla kaksonen! Kaksoset on kusipäitä!
Niin minäkin...En taho! haluan olla sarvipää kauris!Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä oon näköjään sit jousimies, enkä kauris.
Sama homma olis täälläkin. En mäkään suostu!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty:
peesaan tätä alimmaista =)Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Thanks... Olen tähän asti ollut ihan tyytyväinen kaksonen, nyt täytyy sitten alkaa härkäpääksi. Voi vitsi. |OAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty: