X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Xkalat:Jaahas, mä olenkin sitten Oinas enkä Kalat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mä oisinki muka leijona,ai dount tink sou,moon ihan ilmiselvä neitsyt..
Alkuperäinen kirjoittaja sv:Mä taas oisin muka Härkä enkä Kaksonen... en taho olla Härkä...
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ja mä olen vieläkin härkä mikä härkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voi nyt vittu. En mä halua olla kaksonen! Kaksoset on kusipäitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä oon näköjään sit jousimies, enkä kauris.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty:
No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty:
No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.
Thanks...Olen tähän asti ollut ihan tyytyväinen kaksonen, nyt täytyy sitten alkaa härkäpääksi. Voi vitsi. |O