Horoskooppisi saattaa olla vaihtunut! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Astro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mä oisinki muka leijona,ai dount tink sou,moon ihan ilmiselvä neitsyt..

mul on ihan toisin päin, mä oon ennen ollu neitsyt, mut olen paljon enemmän leijona :D :D mä oon menny paljon yli, mun ois alunperinkin pitänyt syntyä leijonana! :D

Sama mulla oli edelleen mut lapsilla ei. Miten se muutamassa vuodessa on ehtiny jo vaihtua?? Onkohan tuo nyt sit ihan tosi homma siinä mielessä et aletaanko nyt lukee lehestäki se toinen horoskooppi?

Tähän voi näppäillä oman tarkan syntymäajan ja sit näkee, mikä aurinkomerkki on:

http://www.ursa.fi/auringonsijainti/index.php4?PAIVA=1&KUUKAUSI=1&VUOSI=2006&TUNNIT=12&MINUUTIT=00&SEKUNNIT=00&MANUAALINEN_AIKAVYOHYKE=&AIKAVYOHYKE=&KESAAIKA=&LEVEYSASTE=60.15&PALLONPUOLISKO=&PITUUSASTE=24.95&ITAAN_VAI_LANTEEN=&SINISYYS=&AUTOMAATTINEN_RAJAMAGNITUDI=&RAJAMAGNITUDI=6&ILMANPAINE=0&LAMPOTILA=&PROJEKTIO=&EKVATORIAALINEN_KOORDINAATISTO=&EKLIPTIKAALINEN_KOORDINAATISTO=ekliptika&HORISONTAALINEN_KOORDINAATISTO=&KIELI=&TAHTIKUVIOT=&TAHDISTONIMET=

Alkuperäinen kirjoittaja sv:
Mä taas oisin muka Härkä enkä Kaksonen... en taho olla Härkä...

Peesi!
Kaksoset olen ja olen kiltti sellainen, en mikään kusipää. =)

Mä oisin leijona, mut kyllä mielestäni enemmän olen kuitenkin neitsyt.
Esikoinen olis myös ton mukaan leijona, oikeesti on neitsyt.
Kuopus on skorpioni, ton mukaan vaaka.
Mies on vaaka, ton mukaan neitsyt. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuon mukaan mä olisin kaksonen enkä rapu. Kyllä mä kuitenkin olen rapu :snotty:

No sama homma. Kaksoset on pöhköjä. Ei aleta semmosiksi.

Thanks... :( Olen tähän asti ollut ihan tyytyväinen kaksonen, nyt täytyy sitten alkaa härkäpääksi. Voi vitsi. |O

peesaan tätä alimmaista =)

Yhteistyössä