Hakutulokset

1. H

Puhutteko te lemmikeillenne mitään outoja?

Mitä liskoja teillä on? Meillä on gekkonen,urho :D ja sit tuo mainitsemani käärmis
  2. H

Puhutteko te lemmikeillenne mitään outoja?

Joo meilläkin lapset heiluttaa käärmeelle kun lähdetään johonkin pois ja toivottaa "hyvää leikkipäivää". Sit meillä 4v. ajattelee että käärme on käynyt leikkimässä hänen huoneessaan jos siellä palaa valot (eli on unohdettu lähtiessämme sammuttaa) :laugh: Itse en tunnusta puhuvani hänelle...
  3. H

Vohveliohje

:D No nythän niitä tuli niin paljon että alkaa olla jo valinnan vaikeus.. Kiitokset kaikille :wave: Ja hyvää juhannusta :flower:
  4. H

Vohveliohje

Kiitoskiitoskiitos.. Mitä itse suosittelet näistä?
  5. H

Vohveliohje

eikö kenelläkään :/
  6. H

G. Mitä syötte jussina?

:x Meillä oli toissavuonna juhannuksena vatsatauti joka jätti aikast epämiellyttävät muistot grillimakkarasta. Mä en voi sietääkään enää grillattua makkaraa.. kesäisinkin grillailen aina jotain muuta.
  7. H

Itsetehtyihin sämpylöihin rapea pinta?

Älä peitä uunista ottamisen jälkeen!!! Takuuvarmasti rapea pinta :wave: meillä tykätäänpehmeistä niin suihkutan uunista ottamisen jälkeen vedellä ja laitan pyyhkeenpäälle, jaheti pussiin kun lämpö onvähän laskenut.
  8. H

Vohveliohje

Huomenta :wave: Hyväksi testattua VOHVELIOHJETTA peräänkuuluttelen. Jos sinulla sellainenon niin olisin toooosi kiitollinen jos jakaisit sen kanssani. Minulla joskus sellainen oli mutta on ajansaatossa hukkunut. Nyt mitä olen netistä katsellut ja koittanut niin ovat olleet sellaisia...
  9. H

4v.

Oltiin tänään neuvolassa. Neuvolantäti sanoi että meillä on hyvin pitkä poika ja että pituusennuste on 195cm :o Pituutta 111cm ja painoa 20kg Minkä kokoisia muut 4v. on?<br><br>
  10. H

hampaat

Onko kaikille tullut järjestyksessä riviin hampaat? Tarkoitan sitä siis että sitä mukaan vieriviereen rivistöön kun etuhampaat puhjenneet. Meillä tyttö on 1v1kk kohta ja huomasin hämmästykseksi takana hampaan. Meillä on ylhäällä edessä 4 hammasta ja sit on niinku 2 hammasta väliä ja siellä...
  11. H

onkos täällä ketään elokuulaista 2005???

:wave: tyttö syntyi 20.8.05 oikein ihana ja veikeä pakkaus. Tosi tyytyväinen ja iloinen. Kävellä osaa mutta kiireemmät ja pitemmät matkat taittuu paremmin kontaten. Kiipeäminen on on nyt in, sekä ulkona kivien ja lehtien ronkkiminen. Keinussa tykkää olla myös kauheasti. "sihtikurkku" :/ eli...
  12. H

3-vuotiaiden poikien äidit huomio

Meillä on pitkään ollut suosiossa kaikki ritarit,sotilaat ja panssariautot :D sekä pinet muoviset eläimet. Niillä päivittäin leikkii... sit nää miekat jne. paitsi että se miekka on sitten vaikka puukeppi niin hyvä on. ja peleistä on mukavia pomppivat kanit!! lisäksi meillä tykätään erityisen...
  13. H

3,5v ja yövaippa

Meillä ollaan oltu nyt suurinpiirtein 3v. synttäreistä asti täysin kuivia. Meillä ei silloin aikanaan muu auttanut kun jättää vaan se vaippa pois. Poika yksinkertaisesti ei välittänyt edes pidättää tai mennä vessaan jos se vaippa siellä housuissa oli. Sama homma oli päivälläkin, kyllä kaikki...
  14. H

Miten teidän melkein 3v. käyvät päiväunille?

Meillä poika 3.5v. nukkuu ihan hienosti päikkärinsä. Itseasiassa meille kun syntyi vuosi sitten vauva niin ne ei häiriintynyt yhtään. Meillä on niin että päikkärit nukutaan vanhempien sängyssä koska se on minullekin helpompi niin kunvauvan pinnasänky on meidän sängyn vieressä. Nyt pidän vauvaa...
  15. H

gallup: Minkä kokoisia 3 vuotiaita

päivää ennen 3v. synttäreitä poika painoi 16kg ja oli 103.5cm. Nyt ikää 3.5v. ja pituutta 109 ja painoa 18kg
  16. H

Kuinka usein leikki-ikäisesi tekee kakan?

Meillä on pojan toiminutvatsa tiuhaan ihan vauvasta asti. Vauvanakin muistan että lähes joka vaipassa oli jotain :) Nyt 3.5v. ikäisenä käy kerran päivässä ainakin kakalla, joskus parikin kertaa.
  17. H

Onko kenelläkään Emmaljungan duo edge -vaunuja?

http://www.lastentarvike.fi/content/img/esitteet/Emmaljunga2004_FIN.pdf
  18. H

Vinkkejä ristiäis kutsuihin...

Mä tein vaaleenpunasesta kartongista sellaset pienet, taitetut kortit. Kanteen tulostin vauvan jalkojen kuvan (googlettamalla kuvat -> Anne Geddes, ihania kuvia!) ja sisäpuolelle runon: Vauvan kastepäivänä niityltä kuuluu helinä. Keijut lapsen herättää, unelmilla siivittää. Nyt paljon onnea...
  19. H

jonkun moka joka saa sinut...?

Tässä yks mainioimmista... mille ollaan naureskeltu montamonta kertaa :laugh: Mulla on pari vuotta nuorempi paraskaveri. Ollaan oltu ystäviä jo pennuista asti, ja tästä on aikaa nyt melkein 10vuotta.. Mä olin saanut juuri jokunen aika sitten ajokortin ja oltiin vähän heittämässä lenkkiä. Sit...
  20. H

aamupala

Hei te joiden lapset on päivähoidossa :wave: Annatteko aamupalaa jo kotona vai syökö vasta hoidossa? Minkä ikäinen/ikäiset lapset kyseessä? Pph vai pväkoti? Mihin aikaan viette?

Yhteistyössä