Puhutteko te lemmikeillenne mitään outoja?

Alkuperäinen kirjoittaja moksu:
Jos hyvän huomenen toivotus naapurin lehmille lasketaan niin sitten puhun
Joo meilläkin lapset heiluttaa käärmeelle kun lähdetään johonkin pois ja toivottaa "hyvää leikkipäivää". Sit meillä 4v. ajattelee että käärme on käynyt leikkimässä hänen huoneessaan jos siellä palaa valot (eli on unohdettu lähtiessämme sammuttaa) :LOL:

Itse en tunnusta puhuvani hänelle juuri muuta kuin että "vaihdetaan vesi" tai "tänään saat ruokaa"

puhutko jollekin, joka ei kuule..
kun kissaa ei enää ollut, huomasin puhuvani itsekseni :eek: :eek:

Olin siis mitä ilmeisimmin höpötellyt kissalle illat pitkät hoksaamatta sitä itse, muuta kuin tietysti silitellessä ja ruokaa antaessani tiesin puhuvani ääneen :) Hyvä minä!

Kaktus
Öööh... höpisen kissoille samalla lailla kuin ihmisille.... 'Mitäs äidin mussukat?'... Noloa tunnustaa joo...

Mutta hauskaa oli minullakin, kun mieskin kerran erehtyi huutamaan nuoremmalle kissalle 'Tuletko alas nyt sieltä vai pitääkö isin tulla hakemaan!' :D

vieras
Meidän koirat menee joskus jopa ihan vaikeeksi kun menee mun höpöttely mahottomaks,jos on yksinäistä. Ne makaa vaan ja tuijottaa alta kulmien että voi kun vois vajota maan alle :))

Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Öööh... höpisen kissoille samalla lailla kuin ihmisille.... 'Mitäs äidin mussukat?'... Noloa tunnustaa joo...

Mutta hauskaa oli minullakin, kun mieskin kerran erehtyi huutamaan nuoremmalle kissalle 'Tuletko alas nyt sieltä vai pitääkö isin tulla hakemaan!' :D
:D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
mä lässytän mun liskoille! :LOL:
"mitä äitin pieni pallero? blaabalaa" :D
Mitä liskoja teillä on? Meillä on gekkonen,urho :D ja sit tuo mainitsemani käärmis
2berberin skinkkiä
voi eiiiiiiiih :) aivan ihania!! Tosi nättejä! Mä tykkäisin hapsuvarpaastakin kovasti. Tilan puute alkaa vain olemaan este...ehkä sitten joskus

joo ja se on kuvottavan kuulosta! :D
mun ääni muuttuu aina ihan erilaiseks riippuen eläimestä,siskon koiralle on tietty äänensävy ja kissalle omansa :D
siskon koiran nimi on onni,mut mä oon aina sillai lässynlässyn et unnnnnii,what´s up määäään,unnniiiiii :LOL:
ja kissalle mä puhun ihan pehmoja,ei tuu mitää esimerkkiä nyt mieleen,mut on tästä mulle kuittailtu :D
ja sit mä ihmettelen avoimesti kun mun kissalla on aina sellanen haistapaska-ilme kun alan läpertää sille jotai,se on kova kujakatti eikä kuuntele lässytyksiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:

Meillä ihan samanlaista...mie oon kissoille ja koirille mamma ja mies on isi...

Kylläs itä tulee juteltua ihan päivittäin kaikkea... Kyllä sitä yks sukulainen viime lauantaina katsoi hieman pitkään, kun toinen koiramme tuotiin morsiamensa luota miulle ja rapsuttelin sitä siinä ja kyselin samalla, et "noh, olikos kivaa, ku pääsit morsiantas katsomaan ja nalkkiinkin kuulemma jäitte? Tais olla mukava viikonloppu...nyt pääsetkin sitten Nukille kehuskelemaan, ku pääsitkin ensimmäisenä paneskelemaan!"

:LOL: :ashamed: Että semmosia juttuja...kissoille tulee kans aina aamusin juteltua, kun tulevat yöriennoiltaan. Illalla käyn toivottamassa kaikille elukoille hyvää yötä ja aamulla huomenta ja halataan kans...

Mie juttelen eläimille.. siis aikoinaan ku kotona asuin, kerroin aina kaikki mun salaisuudet meidän koiralle.. ei ollut pelkoa, että se olisi kertonut eteenpäin.. sit ku yksin asuin ja mulla oli kani, juttelin sille kaikenlaista.. en tiedä kuinka outoina mun naapurit mua piti, jos ne kuuli sitä puhetta.. sit nykyisellekin koiralle puhun niin kuin ihmiselle.. kyselen kuulumisia ja muuta.. :whistle:

Yhteistyössä