Mä esim LAULAN toiselle kissalle... :ashamed: :xmas:
Aina sama laulu "x pikkuinen, paita paksuinen"....
Ja sitte me puhutaan niille muutenkin kovasti...
Antaas tulla nyt. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisinaan.. en edes kehtaa kirjoittaa noita lempinimiä tänne
Joo meilläkin lapset heiluttaa käärmeelle kun lähdetään johonkin pois ja toivottaa "hyvää leikkipäivää". Sit meillä 4v. ajattelee että käärme on käynyt leikkimässä hänen huoneessaan jos siellä palaa valot (eli on unohdettu lähtiessämme sammuttaa)Alkuperäinen kirjoittaja moksu:Jos hyvän huomenen toivotus naapurin lehmille lasketaan niin sitten puhun
Mitä liskoja teillä on? Meillä on gekkonen,urho ja sit tuo mainitsemani käärmisAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:mä lässytän mun liskoille!
"mitä äitin pieni pallero? blaabalaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:Öööh... höpisen kissoille samalla lailla kuin ihmisille.... 'Mitäs äidin mussukat?'... Noloa tunnustaa joo...
Mutta hauskaa oli minullakin, kun mieskin kerran erehtyi huutamaan nuoremmalle kissalle 'Tuletko alas nyt sieltä vai pitääkö isin tulla hakemaan!'
voi eiiiiiiiih aivan ihania!! Tosi nättejä! Mä tykkäisin hapsuvarpaastakin kovasti. Tilan puute alkaa vain olemaan este...ehkä sitten joskusAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Meillä ihan samanlaista...mie oon kissoille ja koirille mamma ja mies on isi...Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:Öööh... höpisen kissoille samalla lailla kuin ihmisille.... 'Mitäs äidin mussukat?'... Noloa tunnustaa joo...
Mutta hauskaa oli minullakin, kun mieskin kerran erehtyi huutamaan nuoremmalle kissalle 'Tuletko alas nyt sieltä vai pitääkö isin tulla hakemaan!'