Hakutulokset

1. O

G:lapsenne/lapsienne viimeiset nimet

Wilhelmiina
  2. O

Miten putkaan pääsee?

Mä oon kerran "päässy" putkaan ku oon pyytäny,halusin koska äijä oli lähössä sinne(tappeli toisen miehen kanssa) ja oltiin vieraassa kaupungissa illanvietossa...eli mut otettiin sinne "suojaan",ei kyllä päästy samaan selliin vaikka mies pyysikin!Eli aika yksinäistä oli.Ja siellä oli...
  3. O

Pohojalaaset!

Onhan se niinkin! :D Samanlaisia sankoopäitä kaikki,no ei vaan! :xmas:
  4. O

Pohojalaaset!

nii siis en oo asunu ku lapsena sielä,nykyisin pohjois-pohjanmaalla! Mutta isovanhemmat löytyy kyllä sieltä vielä! :)
  5. O

Pohojalaaset!

jep!oikein! :)
  6. O

Pohojalaaset!

minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
  7. O

Mitä kupissa? G:

Pian omppulimuu ja sen jälkeen varmaan sidukkaa,rekorderligin granaattiomenaa... :p
  8. O

Minkä kokoinen jalka on noin 4,5-vuotiaalla lapsellasi?

Tyttö 4v2kk ja kengän koko on 28.Jotkut 26 ja 27 kyl mahtuu viel,riippuu kengistä.
  9. O

Uusia nimipäiviä!(todella turha)

Joo kaikki nimet kuulosti ihan tutuilta,ainaki mun mielestä! :)
  10. O

http://yle.fi/uutiset/24h/id102352.html
  11. O

Ompa söpö nimi! :)
  12. O

Tuolta ylen nettisivuiltakin ne voi lukea...niitä oli niin paljon etten muista kaikkia.
  13. O

Kenen muun lapsukaisella ei vielä ole nimipäivää? Huomasin vaan ylen uutisista että mun tytön nimi löyty nyt tuolta jotka saa nimipäivän 2010.
  14. O

laitetaan kans... G:yhden lapsen äidit pinoon??

:wave: tyttö 4-vee eikä ainakaa lähiaikoina ajateltu lisää tehä! (harjottelua lukuunottamatta!) :whistle:
  15. O

valkoiset farkut ja kuratahrat!

Huomasinki et olit jo vastannu!Kiitti! =)
  16. O

valkoiset farkut ja kuratahrat!

Mä äsken just kyselin sun toises alotukses et mistä ostitkaa ne hienot valkoset farkut!! =)
  17. O

Onko teillä koskaan ollut Tapaamista helsingissä viihteen merkeissä?

perhoinen84! Tää ei liity mitenkään asiaan,mutta olitko se sinä joka tilasit ne hienot valkoset farkut jostain nettikaupasta?!?Vilkasin niitä sillon ja nyt en saa niitä pois mielestäni! :D Mut en muista mistä niitä saa!
  18. O

kai mun on hommattava lihaa luitteni ympärille!

Sama ongelma!Joskus aikasemminki täälä oli juttua asiasta,ja kerroin sillon et lihotuskuurilla oon ollu aina.Enkä oo silti varmaan grammaakaan lihonnu (viimesen neljän vuoden aikana)Äsken just söin iltapalaks paistettuja perunoita ja makkaraa(ja reilusti rasvaa pannulle).Ja oon 162 ja painan...
  19. O

Annoin korviketta lämmittämättä.

Mä ainaki repesin,vaikka mun toinen puoli naamasta ei suostu kunnolla toimimaan hampaanpoiston takia,mutta joku hymyilyä kaukaisesti muistuttava virnistys mun naamalla äsken oli,oisko ollu tällänen ilme ;)
  20. O

Mä nyt vielä haluaisin jakaa iloni teidän kanssa

Mä taas odotan innolla sitä päivää et mun paino alkas vitosella...mut yhä vieläki se alkaa nelosella.Ja raskaana ollessani oon kans painanu ekaa kertaa yli 50 (jopa 58).Eli mä oon ainaisella lihotuskuurilla.En kyllä silti asiaa stressaa,enkä omista vaakaa,mutta tosi ilonen olisin jos joskus...

Yhteistyössä