Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
oi asikainen!! OMG! Sen iänikuinen stetson, bootsit ja joka maanatai huivi kaulassa kun oli joku vosu imeskelly! yäk!
muutaman kerran kerto kuinka se oli muuttanu autotalliin kun emäntä oli nakannu pihalle.
Ja tottakai olen joinannu tohon mukaan! Musta hyppönen oli mukava, mut mä tykkäsin heinoskasta eli E-M heinonen. Larmi opetti mulle venäjää lukion tokalla.
Mä taisin valehdella äsken.. Merja olli oli LV ja Hyppönen toimitti rehtorin virkaa
Mut taitaa Flöjt olla vihdoinki jääny eläkkeelle. Iki ihana enkun opettaja!
Asikainen oli paras! Varsinki, ku se kerran unohti, että meillä oli tunti ja meni vain syömään.. kaikki piilotteli sielä käytävän toises pääs, ettei se muistaisi että pitäis olla opettamas.
Sitte maanantaisin aamulla katottiin aina videota, kun se ei jaksanu opettaa krapuloisnansa (se aina aamulla kaarsi fillarilla viime tingas siihen koulun päädylle). Sitte ne sen tarinat, miten se oli yrittäny salakuljettaa jtn saksan keisarikunnan lippua saksasta toiseen 80-luvulla ja kertomuksen nudisti-rannoista.. oli ne aikoja ne!
Heinonen oli kyllä myös hyvä! Se aina pyysi, että joku hakis sille osulasta keksejä tms. tunnin aikana ja se joka haki sai hakupalkkiota..! Kerran se kerto, miten oli kännissä pyöriny alas jotku portaat ruotsin laivalla..
Sellaisia kansankynttilöitä..
Flöjt jäi eläkkeelle sillon, ku me päästiin ylioppilaiksi. Annettiin sille vissiin viinapullo ja kävelykeppi lahjaksi tai jotain vastaavaa.. Ne Larmin tunnit oli mukavia, kun se aina eksy aiheesta ja saatto kertoa koko kaksoistunnin ajan vain jostain omista muistoistaan ulkomailta..
Pääsispä vielä yhdeksi päiväksi takasi lukioon, niin menisin kaikkien noiden opettajien tunneille