Pohojalaaset!

Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Asikainen oli paras! Varsinki, ku se kerran unohti, että meillä oli tunti ja meni vain syömään.. kaikki piilotteli sielä käytävän toises pääs, ettei se muistaisi että pitäis olla opettamas. :D Sitte maanantaisin aamulla katottiin aina videota, kun se ei jaksanu opettaa krapuloisnansa (se aina aamulla kaarsi fillarilla viime tingas siihen koulun päädylle). Sitte ne sen tarinat, miten se oli yrittäny salakuljettaa jtn saksan keisarikunnan lippua saksasta toiseen 80-luvulla ja kertomuksen nudisti-rannoista.. oli ne aikoja ne! :D

Heinonen oli kyllä myös hyvä! Se aina pyysi, että joku hakis sille osulasta keksejä tms. tunnin aikana ja se joka haki sai hakupalkkiota..! Kerran se kerto, miten oli kännissä pyöriny alas jotku portaat ruotsin laivalla.. :LOL:

Sellaisia kansankynttilöitä.. :LOL:

Flöjt jäi eläkkeelle sillon, ku me päästiin ylioppilaiksi. Annettiin sille vissiin viinapullo ja kävelykeppi lahjaksi tai jotain vastaavaa.. Ne Larmin tunnit oli mukavia, kun se aina eksy aiheesta ja saatto kertoa koko kaksoistunnin ajan vain jostain omista muistoistaan ulkomailta.. :D Pääsispä vielä yhdeksi päiväksi takasi lukioon, niin menisin kaikkien noiden opettajien tunneille :D

ou mai gaad!
:LOL:

Flöjtin kuolematon lause meidän kaveriporukalle " olkaa te se gang, niin mä oon se bang" muahahahhahah!!!!

joo muistan et maanantaisin oli historiantunnilla aina video ja vanha viina löyhkäs! Kerranhan se iskeyty meidän porukkaan baaris vaasas ihan kännis ja kyl kaikilla oli kivaa, paitsi yhellä likalla jolta asikainen halus " kielisuudelmaa" :x :LOL:

juu siin on kyllä opettaja jonka tempauksia ja opetuksia hevillä unohda!

kyllä on ikävä niitä aikoja ja kun meillä on ihan mahtava kaverijengi joka nyttemmin on hajonnut mut yhteydes ollaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
http://www.visakisa.com/quick.php?no=405
Aika hyvä, 61% oikein, sano geeneiltään ½ eteläpohojalaanen.
mulla 57% oikein. Yksi meni väärin kun isäntä sano toisen ja laitoinkin sen ja sitte oisin ollukki oikias!!
48% oikein. Suhteeni Pohjanmaahan on epäselvä, en ole entinen enkä nykyinen. Äitini ja äidinpuoleiset sukulaiset käyttävät nästyykejä, pyytävät följyyn ja ruukaavat, mutta tämä oli mulle oikeasti eka kerta elämässä, kun sain tietää mistä päin maata ne sanonnat tulevat.

Yhteistyössä