Pohojalaaset!

entiset ja nykyyset. Saisko teistä (meistä) pinon tänne? Kertokaa niin palijo ku tohoritta! :D

Voin aloottaa. Oon kotoosin Kyrömmaalta, mutten Suomen Skotlannista. :D En asu sielä enää, mutta koti-ikävähän auttaa ku kuunteloo Klamyriaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )

nykyisin päijät-hämäläinen mutta kotona käydään niin usein kuin mahollista.
...sama lukio :)
ja valmistusvuos oli.... :D
meleko lähellä sun tyttären syntymävuotta (vaklasin), muttei kuitenkaa.. uures koulukeskukses sain lakin päähän laittaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )

nykyisin päijät-hämäläinen mutta kotona käydään niin usein kuin mahollista.
...sama lukio :)
ja valmistusvuos oli.... :D
meleko lähellä sun tyttären syntymävuotta (vaklasin), muttei kuitenkaa.. uures koulukeskukses sain lakin päähän laittaa :D

mulla on 2001 ja uudes koulukeskukses sain kans laittaa lakin.
Susanna Hyppönen oli lv silloin.
 
minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:
minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
Jurvas oot turvas ?!

 
Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:
minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
Mehä ollaa si melkeen naapureita jos Jurvas asut :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rompales:
Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:
minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
Jurvas oot turvas ?!
jep!oikein! :)
 

Yhteistyössä