...sama lukioAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )
nykyisin päijät-hämäläinen mutta kotona käydään niin usein kuin mahollista.
sitte et oo ainakaa nurmoolaanenAlkuperäinen kirjoittaja Rompales:Notta eteläpohojalaane moon, mutten tohori sanua mistä.
En oo en...Alkuperäinen kirjoittaja Semu:sitte et oo ainakaa nurmoolaanenAlkuperäinen kirjoittaja Rompales:Notta eteläpohojalaane moon, mutten tohori sanua mistä.
ja valmistusvuos oli....Alkuperäinen kirjoittaja Semu:...sama lukioAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )
meleko lähellä sun tyttären syntymävuotta (vaklasin), muttei kuitenkaa.. uures koulukeskukses sain lakin päähän laittaaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:ja valmistusvuos oli....Alkuperäinen kirjoittaja Semu:...sama lukioAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:meleko lähellä sun tyttären syntymävuotta (vaklasin), muttei kuitenkaa.. uures koulukeskukses sain lakin päähän laittaaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:ja valmistusvuos oli....Alkuperäinen kirjoittaja Semu:...sama lukioAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Juu!! Vaasasta olen kotoisin mutta sydän on osittain isossakyrössä missä olen koulut käyny ( yläaste ja lukio )
Jurvas oot turvas ?!Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
Mehä ollaa si melkeen naapureita jos Jurvas asut :wave:Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
jep!oikein!Alkuperäinen kirjoittaja Rompales:Jurvas oot turvas ?!Alkuperäinen kirjoittaja outzka82:minä myös! Tässä vihje missä oon syntynyt... Piip oot turvas ja teuvalla räkä leuvalla!! eli mikä paikka kuuluu tohon piipin tilalle!! Sori sekava teksti!! mutta tosiaan vaan neljä ekaa vuotta siellä asuin sen jälkeen muuttanu etelä-suomeen ja nyt mut löytää pohjois-pohjanmaalta!
Liityn tähän kastiin sillä erotuksella, että Kuusamosta.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Pohojois-Pohojammaa ilimottautuu! Palijasjalakane oululaine täälä tappaa aikaa.