Hakutulokset

1. O

Mikä kangas jutta ja superdieetit ohjelmassa!

Kiitos, se se taisi olla. :-)
  2. O

Oululaisia paikalla?

jep, täällä myös yks Oululainen. :):wave:
  3. O

Miksi BB kiinnostaa teinejä?

Mut miks se kiinnostaa mua? Eiks mul oo omaa elämää? :ashamed:
  4. O

se olvin kultalonkero ei kyllä mee päähän eikä perseeseen!

mulla menee,siis päähän! Ja kaks riittää! :saint:
  5. O

Juotko päivittäin olutta?

Liian harvoin tulee juotua.Ajattelin kyllä alkaa juomaan joka ilta yhen.Ja sit tietty tehokuurina sillon tällön isompi satsi! :D
  6. O

Voi että :)

Täälä juhlitaan myös tänään 5-vuotissynttäreitä!! Onnea pikkumiehelle! =)
  7. O

Onko joku polttanut päänahkansa joskus?

Mulla on ilmeisesti käynyt just noin.Eilen ja tänään oon ihmetellyt kun päänahka on arka ja harjatessa sattuu ym...enkä ees heti tajunnu että mistä johtuu...
  8. O

En tiedä mitään säälittävämpää, kuin miehillä tissikalenteri autotallissa!

Ai.Mä en näe siin mitää säälittävää...Meil on kotanaki yks,tosin siin on kääntöpuolel maisemakuvia,nii voi fiiliksen mukaan vaihtaa kuvaa! :saint: no meil on ihan lapsen takia se maisemakuva esillä...
  9. O

kun nää tupakit loppuu niin uusia en osta

Mä oon ollu polttamatta 1v 8kk...tsemppiä!
  10. O

minkäs mittasia työpäiviä teijän miehet tekee ? * vertaistukea, anyone ?! *

Yleensä äijä on töissä noin 12h,tulee kotiin siis aikaisintaan iltakymmeneltä...jolloin mä oon jo usein nukkumassa! Ennätys on muistaakseni 16h.On niitäki päiviä sit joskus kun se tulee JO kaheksalta illalla...mies on siis yrittäjä ja määrää ite työaikansa.Viikonloput on myös useimmiten...
  11. O

Ammattisi ja miehesi ammatti

Mä oon kokki ja mies on alun perin autonasentaja,mutta häärää nykyään moottoripyörien parissa,oma yritys.
  12. O

Oletko ollut jossain paikassa mitä pidät harvinaisena?

Martin Luther King Jr:n haudalla Atlantassa! Ei toikaan nyt mikään harvinainen paikka kyl oo,kun on ihan yleinen turistikohde,mut en muutakaa keksiny...
  13. O

Treenaatko kotona?

joo,aina ku vaan jaksan,eli en joka ilta!Vatsoja kanssa ja vähä muutaki.Ajattelin ostaa semmosen jumppapallon,silläki voi vissiin treenata vatsaa...
  14. O

Paljonko teillä menee ruokaa viikossa? Montako syöjää?

En oo laskenu,enkä luultavasti koskaan tuu laskemaankaan.Eikä tod. oo rahaa liikaa,mutta sanotaanko että kauppaan menee sen verran kun sinne on laittaa...sitä enemmän sinne menee mitä enemmän on rahaa...
  15. O

G: mitä juomaa?

lonlun tosiaan,jos lonkun kuitenkin. :D
  16. O

G: mitä juomaa?

pian juon yhen karpalolonlun.
  17. O

mitä olet syönyt tänään? Mitä tekisit nyt toisin?

Aamulla kotona kahvia,töissä lisää kahvia ja sämpylä. Lounaaksi kalakeittoa ja ruisleipää. "välipalaks" kahvia ja kaurapala. päivälliseksi makaroonilaatikkoa ja jälkkäriks yks pala suklaata nyt mutustan näkkäriä kinkulla ja teetä. Oho,kaikki kasvikset unohtu syödä...no huomenna sitte...
  18. O

Muita, jotka palaavat joululomalta töihin keskiviikkona?

Minä,kaks viikkoo tuli sitte laiskoteltua! Mitään ihmeempiä ei tehty,eikä käyty oikee missää, mutta kavereita oli yökylässä ennen joulua ja uutena vuotena,muuten olisinki ehtiny jo tylsistyä ihan totaalisesti! =)

Yhteistyössä