et jos ei niin ole käynyt aamuun mennessä niin voin tuhota jtn.hälle kuuluvaa, ja se lupas ostaa mulle hu uuden puhelimen! :kieh:
Ja se on jo aika hyvin se. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onnittelut, sulla on varmasti palstan TERVEIN ja TASAPAINOISIN PARISUHDE: :headwall: :headwall:
Miks helvetissä edes olette yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!
mulla vaan toi luottamus totaaölisesti mennyt ton ihmisen suhteen siis juomisesta kun on kyse!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onnittelut, sulla on varmasti palstan TERVEIN ja TASAPAINOISIN PARISUHDE: :headwall: :headwall:
:|Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!
mulla vaan toi luottamus totaaölisesti mennyt ton ihmisen suhteen siis juomisesta kun on kyse!
Peesi tähän!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks helvetissä edes olette yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!
no sitä kato jumittuu vaan elämäntilanteeseen...ei se oo niin helppoo!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks helvetissä edes olette yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!
Ei muilla sivustoilla niin väliä, mutta tämä mitäs nyt... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::|Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!
Älä nyt hyvä nainen konetta tuhoa (mikäli teidän ainoa nettiin menevä pömpeli)!!!