äijä lähti yksikseen rypemään,ollaan menty monet kuukaudet vain kahestaan,tehtiin sopimus allekirjotuksilla

Leikkaa sen jokaisesta bokserista ja muista kalsareista etuhaarasta pala pois. Ikävää kun pippeli kurkkkii... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!

mulla vaan toi luottamus totaaölisesti mennyt ton ihmisen suhteen siis juomisesta kun on kyse!
Mun mielestä on kyllä suhteessa pahasti jotain pielessä, jos ainoa keino vaikuttaa toisen käyttäytymiseen on tehdä sopimuksia allekirjoituksilla ja tuhota toisen, tai oikeastaan yhteistä omaisuutta. Ei oikein tuntuis että voi kovin pitkälle kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
eli jos ei oo aamuun mennessä palannut kotio,niin tuhoon jtn.hyvin rakasta..esim.tää kone :kieh: ja se sopi sille...joten parempi ois et tulee sit kans kotiin!

mulla vaan toi luottamus totaaölisesti mennyt ton ihmisen suhteen siis juomisesta kun on kyse!
:|
Älä nyt hyvä nainen konetta tuhoa (mikäli teidän ainoa nettiin menevä pömpeli)!!!
Ei muilla sivustoilla niin väliä, mutta tämä mitäs nyt... :xmas:
Niinpä! :LOL:

tosi tervettä
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Saako kysyä, että mitä se miehesi tavaroiden hajottaminen auttaa?
Se ryyppäysreissu on varmaan sillä kuitattu :eek:
musta tuntuu sillon hyvältä!ja kerta saan luvan kanssa tehä niin!
ei kannata luvata mitn, jos ei pysty pitään niistä kiinni!
tavaran hajoittamis fetissi kenties?

vieras
Whaaat!?! Kuulostaa kyllä hieman erikoiselta parisuhteelta... Tai ei kai voi edes käyttää sanaa parisuhde, jos pitää allekirjoittaa jotain lappusia kotiin tulemisesta. Eihän vanhemmatkaan (tai minä en ainankaan tiedä sellaisia vanhempia) kirjoita lastensa kanssa mitään sopimuksia kotiintuloista. Omitusita sanon minä.

niin
Luuletko ap että sillä oikeesti on mitään väliä et ukkos on allekirjottanu jonku tollasen älyvapaan sopimuksen jos sillä on tapana vetää överiksi alkon kanssa? Juoppo juo just niin kauan ku maistuu muusta viis.

Hmnnn
Eiks kannata ottaa mielummin jotain millä on arvoa ja myydä se?
Niin mä tekisin :xmas:

tosin toi reikä joka kalsariin olis aika :D
Leikkaisin persiin kohdalle toisen ja sukat vois samalla reijittää ;)

vieras
Mullakin on joskus käynyt mielessä sellainen avioehto, että jos avioliitto päättyy miehen sekoilujen (esim.pettämisen) takia, minulle ei saisi koitua mitään taloudellista vahinkoa. Siis että esim. saisin asunnon...:p

vieras
Niin, tän palstan mielestä sulla ap on nyt ihan paska parisuhde ja sun pitäis erota.

:LOL:

Voi vee näitä hysteerikkoja, siks niistä monilla joko ei ole parisuhdetta ollenkaan tai on niitä menossa jo ties kuinka mones. Sekö on sitten sitä parempaa elämää?

Yhteistyössä