kai mun on hommattava lihaa luitteni ympärille!

• Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
Minä
En jaksa kuunnella ainaista hokemista että voi kun olet laiha/hoikka jne.
Toiset kuulee että on lihavia niin voi olla näinkin päin.

Hoikka olen kyllä mutta en mielestäni liian, 164/55.

Antakaa pari vinkkiä miten saisin muutaman kilon lisää, herkkuja syön ihan kiitettävästi ettei määrää voi edes lisätä.

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
En jaksa kuunnella ainaista hokemista että voi kun olet laiha/hoikka jne.
Toiset kuulee että on lihavia niin voi olla näinkin päin.

Hoikka olen kyllä mutta en mielestäni liian, 164/55.

Antakaa pari vinkkiä miten saisin muutaman kilon lisää, herkkuja syön ihan kiitettävästi ettei määrää voi edes lisätä.
no minä olen 170/58

Tee nurinpäin kaikki laihduttajalle tarkotetut ruokatottumusmuutokset:

Muutat kaiken syömäsi lihan ja maitotuotteet rasvaisiksi
Upota kaikki ruoka kermaan ja voihin
Syö vaaleaa leipää ja suosi valkoisia jauhoja
Napostele! Älä noudata säännöllistä ateriarytmiä!

:LOL:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Niin kyllästyny kuulemaan päivittäin tota hokemista jonkun suusta, kerkeetkö syödä ollenkaan vai miten olet noin laiha, jotain tämmöstä niin ei jaksa!!!!!!!
Sano suoraan takaisin. Niin minäkin teen, eikä enää ole tarvinnut niin usein puolitutuiltakaan ihmettelyä kuulla.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Tee nurinpäin kaikki laihduttajalle tarkotetut ruokatottumusmuutokset:

Muutat kaiken syömäsi lihan ja maitotuotteet rasvaisiksi
Upota kaikki ruoka kermaan ja voihin
Syö vaaleaa leipää ja suosi valkoisia jauhoja
Napostele! Älä noudata säännöllistä ateriarytmiä!

:LOL:
Ei toimi...

Proteiinia ja fyysistä rääkkiä, niillä saa massaa.

kohtalotoveri ..
Ensimmäiset 26 vuotta sain jatkuvasti kuulla laihuudestani (silti söin kuin hevonen, sekä ruokaa että herkkuja). Pituutta 178 cm ja painoa nippanappa 60 kg ja enkä lihonut millään.

Vasta toisen lapsen syntymän jälkeen kiloja alkoi tulla ja nyt taidan olla jo normaalipainoinen, hoikka silti edelleen.

Oma äitini on edelleen tosi hoikka ja samoin molemmat tyttäreni ... eli taitaapa olla myös "sukuvika" :)

Sama ongelma!Joskus aikasemminki täälä oli juttua asiasta,ja kerroin sillon et lihotuskuurilla oon ollu aina.Enkä oo silti varmaan grammaakaan lihonnu (viimesen neljän vuoden aikana)Äsken just söin iltapalaks paistettuja perunoita ja makkaraa(ja reilusti rasvaa pannulle).Ja oon 162 ja painan hurjat 47kg.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mikään ei onnistu ainakaan mulla.

Voi vetää 4 suklaamuffinia ja purkin pringlessejä sen jälkeen kun on ahtanut itseensä neljä juuston pitsan. Ja mun ruokailutottumukset on oikeasti aivan päin ahteria.

177/56
Turhaa taistella kroppaansa vastaan, jos noin on. Ihan sama kuin niillä, jotka lihovat pelkästään ruuan näkemisestä :)

Yhteistyössä