Hakutulokset

1. M

Parhaat lasten suusta

Olli 2, 8 vee totesi maastopukuisen miehen nähdessään : "Hassu kilpikonna" Rastahiuksista : "Tytöllä on makaroonitukka"
  2. M

Noista päivärytmeistä..meillä syödään lounas13.30-15 tavaton

Miksei vois mennä tollakin rytmillä. Ymmärrän et tiivis tahti tulisi, jos teillä päiväunet nukutaan jo aamupäivällä. Vaikka minä kyllä antaisin ruuan unien jälkeen. Meilläkin joskus kiireessä venyy lounas tuohon aikaan, mutta sillon onki jo kova nälkä.
  3. M

klo 22:00 zzzzzzz ???!!!!

Meillä klo 21 oli ennen aikanen nukkumaanmeno aika. Ensimmäisenä ikävuonna ei poju käyny juuri ennen 23:a nukkumaan. Enkä tasan menny ronkkimaan niin pienen päikkäreitä. Nykysin käy unille siinä 20-21 välillä, mikä on meiän mielestä oikein hyvä aika. Ei tarvi aamulla herätä tarhaan tai mitään...
  4. M

HIUSTENLÄHTÖ

Synnytyksestä puoli vuotta ja hiuksia lähtenyt runsaasti nyt pari kuukautta. Hiukset ovat ohentuneet ainakin puolella. Märistä hiuksista voi "huoletta" vedelä tuppoja ja pyöritellä palloja :( Hiusten alta pukkaa uutta sänkeä mutta pitkää hiusta lähtee vielä samaan tahtiin. Mahtaako nuo lähteä...
  5. M

koulukypsyys testit

Koulukypsyystestit eivät ole pakollisia. Niitä voidaan suositella jos epäillään ettei lapsi olisi vielä kypsä kouluun tai testissä voidaan käydä "muuten vaan" jotta saadaan suuntaa antavaa tietoa. Ainakin meilläpäin. Itse en laittanut lastani koulukypsyystestiin, koska lapseni on ujohko ja...
  6. M

mitä astioita keräätte?

Pentikin OmenaArabian Teema ja ArticaMariskoolit =) Niitä on 8, mut lisää "tarvitaan" Laseista Essence
  7. M

Ennakkoasenteet

Ihania kirjoituksia :flower: Näistä oikein huokuu positiivisuus ja ylpeys omasta pikku perheestä, hyvä ! Erosin kesällä ja olen saanut paljon ikävää kommenttia elämäntilanteestani, sekä uteluja mm raha-asioista. Kyllä tuntuu pahalta. Mutta minä annan takaisin ! En käytä sanaa yh - se on...
  8. M

Mistä aurinkolasit?

Ostin marketista 7 euron lasit. Tukevat ja hyvän malliset. Poika pitää niitä oikein innoissaan. En henk.koht usko merkkiliikkeiden kalliisiin laseihin..Saman asian ajavat nämäkin -edullisesti. Ei sitä mun lapsuudessakaan mistään Instrusta muksuille laseja haettu. Ei ollut minkäänmoisia mennä...
  9. M

Ruokakulut kuukaudessa

Pieni poika ( syö hoidossa ) ja pihi äiti. ruokalaskumme on noin 200 / kk. Siinä on VAIN ruoka. Ostan tarjouksista, hyödynnän pakkasen ja lähileipomon. Herkkujakin syömme ( näkyy äidistä ). Perus kotiruokaa, aina hedelmiä ja vihanneksia. Puuroja mieluummin kuin muroja ja vanukkaita ( joskus...
  10. M

Hyvissä ajoin liikkeellä =)

Minä arvostaisin kanssa tuollaista "hauska päivä lapselle" -lahjaa. Vaikka uimaan ja kahvilaan..ei se kummoista vaadi. Kirjalahjoja arvostan, sekä vaatteita tietenkin kun on vain yksi lapsi. Poikani sai 2-vuotiaana puisen keinuhevosen. Se oli ihana lahja. Itse ostin hänen huoneeseensa lasten...
  11. M

kahvista!

Meillä kahvittelusta on tullut viikonloppuaamujen rituaali. Poika 2, 5 vee saa omaan mukiin pari ruokalusikallista kahvia, paljon maitoa ja ripauksen sokeria. Toteaa aina "kahvi on pahaa" mutta hörppii tyytyväisenä pienen mukillisensa. Tämä lähti maistamisesta, nyt on siis "koukussa" =)...
  12. M

Vanhuudesta

\ Peukut on pystyssä! Plussatuuliakin puhallettu. :wave: :wave: :wave:
  13. M

Vanhuudesta

\ Samassa veneessä ollaan, neljäkymppiä tänävuonna, plussasin 2 vko sitten ja myös viides tulossa.Eikä vanhuudesta tietoakaan. :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
  14. M

Gallup: niinistö vs halonen

Ääni Haloselle. Tämä mammammaa se vaan jaksaa jauhaa. Eikö jokaisella ole oikeus mielipiteeseen ilman että tarvii selitellä.Typerää jankuttamista. Minä ainakin kunnioitan toisten mielipiteitä enkä arvostele heitä siitä.
  15. M

Löytyykö karavaanareita!?!

Meillä autossa takana parivuode joka on kyllä todella huippu. Itse pidän enempi keskikeittiö mallisesta mutta se lienee ihan makuasia.
  16. M

\ Me löydettiin oma automme mobilen sivuilta. auton meille haki yritys jonka tunsin tuttuni välityksellä. Eli tämä kaveri meni Saksaan, osti auton, toi Suomeen, hoiti kaikki paperityöt, teetätti kaasumuutostyöt,katsasti auton ja avaimet käteen ja menoksi. Helppoa kun osaa, itsellä olisi kyllä...
  17. M

MOI! Me ollaan oltu karavaanareita n 8-v. Alkuunsa vuokrattiin muutamana kesänä sit 4v sitten hankittiin oma, vm oli -89 Fiat Ducato. Ja meillä se toimi aivan loistavasti, eli ilmeisesti löydettiin käytettyjen joukosta se YKSILÖ. Viime kesänä sit vaihdettiin vähän vielä tilavampaan vaikka...
  18. M

Taaperon myöhäinen nukkumaan meneminen

Poika 2, 2 nukahtaa illalla noin 21.30, herää väkisin noin 7.00 ja nukkuu päivällä tasan 2 tuntia. En yksinkertaisesti saa aikaisemmin häntä unille. Viikonloppuisin annan nukkua kun nukuttaa ( herää viimeistään 8.30 ) ja unille viimeistään 22.00. Vähän pisempi vois yöuni olla, mutta...Poika on...
  19. M

Kuinka pian???

Hei! Itsellä oli km syksyllä, viikkoja oli 13+2. Kk alkoivat n. 5vko siitä. Nyt ollut kolmet kk ja nyt testasin plussaa. Ehkäisyä ei käytetty koko aikana, että aika pian tärppäsi. Nyt vaan hirvittää että miten käy, kun ennen km ei tällainen ajatus käynyt mielessäkään että nyt omalle kohdalle...
  20. M

Lelut

Poika, vähän yli 2 KOVASTI TYKÄTYT: -pallo -jääkiekkomaila, -kypärä -ilmapallot -hyrrä -magneettipiirroslauta -Fisher Pricen koulubussi -porakone ja työkalut -taskulamppu !!!! -soittimet OIKEA piano ja rummut parhaat... HYLJEKSITYT -pehmot -satukirjat ( vs sanakirjat, joista tykkää ! )...

Yhteistyössä