Kuinka pian???

Kertokaapa mulle kokemuksia, miten pian teillä on alkanut menkat keskenmenon jälkeen??? Ja oletteko odottanut niitä menkkoja ennen uuden yrittämistä?

Täällä toivotaan jo uutta vauvaa keskenmenon jälkeen... Menkkoja ei vaan veilä ole kuulunut... Ehkäisyä ei kuitenkaan olla käytetty...

Kiitos jo etukäteen!!!

kääpiö
heissan,
ja hali keskenmenon vuoksi... :hug:
sain itse keskenmenon elokuussa 2005 ja kuukautisia ei alkanut kuulumaan. kun oli kulunut 6+ viikkoa km:stä menin lääkäriin ja sain lääkkeet joilla saatiin kuukautiset jälleen alkamaan. normaalikierto ennen keskenmenoa mulla oli 28päivää.
suurimmalle osalle (käsittääkseeni) kuukautiset lakavat 4-6vko km:stä, näin ainakin lääkärin sanoja lainaten.

Mulla on takana kaksi keskenmenoa (kaavinnat rv13/14).
Heti jälkitarkastuksen jälkeen jatkettiin yrittämistä, vaikka menkat eivät olleet vielä alkaneet.
Ensimmäisen keskenmenon jälkeen ne alkoivat noin 1.5 kuukauden päästä. Toisen keskenmenon jälkeen odottelin melkein puolivuotta (välillä testaillen) ennen lääkäriin hakeutumista. Verikokeista selvisi, että olinkin taas raskaana (n. rv4-5).

Tsemppiä uudelle yritykselle
:hug:

assi rv38+3

Hei!
Itsellä oli km syksyllä, viikkoja oli 13+2. Kk alkoivat n. 5vko siitä. Nyt ollut kolmet kk ja nyt testasin plussaa. Ehkäisyä ei käytetty koko aikana, että aika pian tärppäsi. Nyt vaan hirvittää että miten käy, kun ennen km ei tällainen ajatus käynyt mielessäkään että nyt omalle kohdalle sattui.Mutta onnea ei ole että saat sen minkä haluat vaan että haluat sen mitä sinulla on. :hug:

Hei!
Keskenmeno oli 10.11.05. Kaksi kaavintaa seurasi eikä jälkitarkastusta. Kuukautist alkoivat 10.12. eli kuukauden päästä.
Kuukautiset kestivät kolmatta viikkoa ja sain päivystyksestä keltarauhashormoni kuurin. Nyt alkoi taas vuoto ja se voisi olla joka tyhjennysvuotoa tai sitten kuukautiset. Ottaa nyt selvää kun kk pitis tulla nyt muutenkin. :/
Lääkäreitä olen nähnyt vuotohäiriön takia jo kolmeen eri otteeseen (siis ton kolmen viikon vuodon takia) ja nyt alkaa mennä hermot. Pakko kai alkaa säästämään yksityistä omaa gyneä varten et pääsis sen luo. Kun ei yksikään tk lääkäreistä ole vielä osannut käyttää edes ultraa vaikka sellainenkin siellä olisi. Onneksi omalla gynellä tulee käytyä kuitenkin pari kertaa vuodessa niin häneen ainakin luottaa. Pää hajoaisi muuten kaikesta miettimisestä.

:hug: Voimia kaikille keskenmenon kokeneille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 13:24 Vilipi kirjoitti:
Hei!
Keskenmeno oli 10.11.05. Kaksi kaavintaa seurasi eikä jälkitarkastusta. Kuukautist alkoivat 10.12. eli kuukauden päästä.
Kuukautiset kestivät kolmatta viikkoa ja sain päivystyksestä keltarauhashormoni kuurin. Nyt alkoi taas vuoto ja se voisi olla joka tyhjennysvuotoa tai sitten kuukautiset. Ottaa nyt selvää kun kk pitis tulla nyt muutenkin. :/
Lääkäreitä olen nähnyt vuotohäiriön takia jo kolmeen eri otteeseen (siis ton kolmen viikon vuodon takia) ja nyt alkaa mennä hermot. Pakko kai alkaa säästämään yksityistä omaa gyneä varten et pääsis sen luo. Kun ei yksikään tk lääkäreistä ole vielä osannut käyttää edes ultraa vaikka sellainenkin siellä olisi. Onneksi omalla gynellä tulee käytyä kuitenkin pari kertaa vuodessa niin häneen ainakin luottaa. Pää hajoaisi muuten kaikesta miettimisestä.

:hug: Voimia kaikille keskenmenon kokeneille.
ei liity varsinaisesti alkuperäiseen kysymykseen, mutta yksityinen gynekäynti ei ole niin kallista kuin aina luullaan. N. 50 ? + toimistomaksu on ollut taksa meilläpäin.

järkyttävä summa tk vuosimaksulla käy monta kertaa tuohon summaan verrattuna...minä ainakin saan terveyskeskuksesta asianmukaisen hoidon ja lähettävät eteenpäin jos tieto heillä riitä..minulle ainakin riittää kun saa lääkemenoihin ja oys käynteihin upotettua niin paljon rahaa niin en enää yksityiselle kyllä rahojani hassaa ;)

:hug: sulle!

Mulla meni tasan 5viikkoa kaavinnasta kun menkat alkoi. Käytettiin ehkäisyä tuo aika. Mut sit jätettiin pois ja nyt rv 15+1. (tosin meni kierto pitkäksi kun kp 45 taisi olla kun testi näytti positiivista!)

nessu80
mulla oli alkuraskauden km ja vuotojen loppumisesta 6+ alkoi menkat ... koko ajan oltiin ihan normaalisti ilman ehkäsyä, uutta raskautta toivon minäkin pian! :hug: mulla km marraskuussa!

Kiitti kaikille vastanneille...

Tänä aamuna sitten alko ne kauan odotetut menkat... Siis tasan 7 viikkoa keskenmenosta...

Nytpä sitten jatketaan yrittämistä ja toivotaan parasta...

Pitäkää peukkuja!!!

Yhteistyössä