Hakutulokset

1. B

Lapsenhoito on muuten siedettävää,jos..

joo, ei mua ne vauvan kakkavaipat haittaa, mutta ne pökälevaipat :x . Luojan kiitos saadaan olla ilman sellasia vielä pari viikkoa :kieh:
  2. B

6 olutta alla....pitäs.......

kas, sääki viälä täällä. ookko saanu sen G. :n palstalle myös :xmas:
  3. B

Raskaana ollaan ja ahdistaa koko asia tällä hetkellä!?!

tottakai sulla on ajatukset tunteet sekasin, sähän olet raskaana :D :hug: JA SE ON IHAN OOKOO!!
  4. B

Pituus ja paino?

joo ja lihakset löytyy kans, että en nyt ihan 'luisevaksi' kuvailis. itse olit?
  5. B

Pituus ja paino?

164 ja 48
  6. B

On varmaan selittämistä tästä mun turvonneesta poskesta.....

höpsis pöpsis, vähät siitä. määkin tarkoitin sitä osa-aikaista miehen huoltamista :xmas:
  7. B

juu pitää. mä hetken mietin että varmaan luin äsken jotain muuta :D . ajatteli lähinnä sillä että oikeuttaakos sekin yh-korotuksiin yms
  8. B

ei asiaan kuuluva, mutta oletko myös miehesi yksinhuoltaja :whistle: ?
  9. B

kuume vaan kasvaa...

sanoppas mistä tietää että lapsiluku on täynnä? Mietin vain että mihin tämä kuume loppuu
  10. B

Mua säälittää toi lapsi kun sanoi

:whistle: muokkaus. lukuhäiriö auttaiskohan halaus ja jonkin sortin eri vaihtoehtojen kysely
  11. B

kuume vaan kasvaa...

:wave: juujuu, kroonisena se on täälläkin. Kuopushan on sitäpaitsi jo 3kk :whistle:
  12. B

Turkulaisia äitejä

En kehtaa lähteä päiväuniaikaan julkisille paikoille tuon esikon kanssa :whistle: . Myöhemmin sitten. Ja kukas teistä mammoista näki mut tänään, kun vastaantulijoista kahdella syttyi lampun kuva pään päälle :D
  13. B

vähän nolo kyssäri seksistä

ai onko nahalla ja lateksilla eroa :whistle:
  14. B

G: Ohuen ohut vai tavallinen?

Meiän ukko käyttää niitä valmiita siivuja, helpompaa ku kaivella sitä juust ohöylää.. Mutta entäs se kahvi? Isä tykkää että kahvi maistuu kahvilta vaan siitä kahvikupista. Kun meillä se juodaan kolpakoista ja ihan samalta tuntuu maistuvan. Eli iso vai piäni ja onko kupin värillä väliä?
  15. B

G: Ohuen ohut vai tavallinen?

Mä kun olen niitä ihmisiä että mitä ohuenpi, niin sitä parempi (noin niinku leikkeleissä ) . Maistuu 'enemmän'. Mutta minkäs penteleen takia ne pitää rytätä limittäin siihin lootaan niin ettei sieltä saa kuin suikaleita :kieh:
  16. B

eikö kahden lapsen kanssa kerkiä oikesti ulos?

en jaksa lukea koko ketjua.. MEIDÄN ON PAKKO käydä ulkona VÄHINTÄÄN KERRAN päivässä. Meistä tulee hulluja sisällä. Mä en kestäisi tuota isompaa ,josta muuten tulee varsin lapsellinen lapsi jos ei pääse ulos
  17. B

G: Nuoletko jogurttipurkin kannen?

nuolen jos ei ole yleisöä, kaavin muuten. ja joo joo, olis pieni vaiva tehdä aina niinku opettaa
  18. B

Jos miehenne tukistaisi teitä kerran, tulisiko ero?

jaa, ei varmaan uskalla. sais selkäsaunan :kieh:
  19. B

Meidän pappa joka on 85 vuotias oli saanut pojaltaan kissanpennun

mitenkähän kissa pärjää sitte kun pappa on yli 100 :whistle:
  20. B

kasarinuoret?? nyt apuja!

http://www.justsomelyrics.com/1026280/Syke-Ihanuuteni-Lyrics ?

Yhteistyössä