kasarinuoret?? nyt apuja!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä biisi muuten...Mä muistan sen sormuksen,. jonka sulta sain, mut muistatko mopedin (? ), jolla sut kotoo hain...Ne oli aikoja, niitä unohtaa en voi...Sä olit kaikki mitä meikäläinen toivoi...

¤muistelee sanoja¤ :xmas:

http://www.youtube.com/watch?v=1v3V62HD_uI

rosita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"mä joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta" Kuka on kipaleen esittäjä ja onko jollain koko biisin sanoja??
mulla on se koko laulu levyllä et joo tiiän kuka sen esittää se on yksi merita ja se on romaani,sillä on paljon kauniita muitakin lauluja

rosita
laulun sanat:mä koulun penkillä istun ja sinusta unta näin yksi syy oli miksi luokalleni jäin,ne oli aikoja niitä unohtaa en voi,muuri kansi rooda tunnen vain päässämme soi.mä joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta,mä joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta.mä muistan sen sormuksen jonka sulta sain,mutta muistakko mobedin jolla sut kotoa hain,ne oli aikoja niitä unohtaa en voi sä olit kaikki mitä meikäläinen toivoi.mä joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta.nyt sä makaat kyynel sillan alla kuka vaan haluaa saa sun halvalla,sä et muista noista päivistä mitään oi miksi et pystynyt housujasi jaloissasi pitämään.mä joskus kaipaan........

Yhteistyössä