Ja joskus tuntuu että se on pelkästään sitä itteään jos toi likka sille päälle sattuu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Eihän elämä ole pelkkää juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista
Täh?Kotonahan mä ens viikolla olen..Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:no mut kohtahan se taas on arki ja saat viedä lapsen tarhaan. voimia jaksaa nää pari vapaapäivää täs välissä, kohta helppaa.... :hug:
no voi! kaksin verroin voimia! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Täh?Kotonahan mä ens viikolla olen..Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:no mut kohtahan se taas on arki ja saat viedä lapsen tarhaan. voimia jaksaa nää pari vapaapäivää täs välissä, kohta helppaa.... :hug:
Sano muuta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:no voi! kaksin verroin voimia! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Täh?Kotonahan mä ens viikolla olen..Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:no mut kohtahan se taas on arki ja saat viedä lapsen tarhaan. voimia jaksaa nää pari vapaapäivää täs välissä, kohta helppaa.... :hug:
On mullakin parhaimpina päivinä ollut 5 kakkavaipan vaihto päivässä kotona :x Toi likka kiusaa välillä äitiäänAlkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Kuvittele kun mä saatan vaihtaa töissä niitä 6 päivässä
joo, ei mua ne vauvan kakkavaipat haittaa, mutta ne pökälevaipatAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:joku muu hoitais ton paskavaipan vaihdon :x
Mä olen siihen jo niin tottunut. Ehkä sitten joskus oman lapsen kanssa se menee helposti.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:On mullakin parhaimpina päivinä ollut 5 kakkavaipan vaihto päivässä kotona :x Toi likka kiusaa välillä äitiäänAlkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Kuvittele kun mä saatan vaihtaa töissä niitä 6 päivässä